Автор Тема: Olesnet ZAMAEC  (Прочитано 29327 пати)

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #15 на: 03 Април 2012, 20:23:26 pm »
И све е џабе кога мењач возиш таков, како да му маваш клоци на некој побрзо да иде :D. Ако правишсе со ред се прави, вака ти е пропала инвестиција.

So vakov tip na tjuniranje sigurno nema da mu ostavam standard potisna i lamela...staza 3 - tjuning elementi na menjac ti se istite delovi koj gi spomnav ...pobrz GRIP na lepenje i odvajanje na potisna PRILIKUM SHALTANJE ;)

Znaci , pak ke prasham ...ima li nekoj od vas koj go izvel ova do sega , a za posledica da nema ubalans i oscilacii na zamaecot ?
Kako mozam da go izbalansiram ?

Jas vozam olesnet zamaec i balansiran tuka vo Skopje, za razlika od nego radilicata moras da ja balansiras nadvor od Skopje, kako primer e Belgrad Masinski Fakultet, kade za 15-tina evra ke dobies  komplet dolen del napraven kako sto treba! :)

Momentot za vozenje po nagornini ili brda i na pravci bese toa sto zamaecot na motorot mu pretstavuva eden vid na kontrateg, ako znaes sto se moze da napravi centifugalnata sila, ke svatis za sto zboram, kako primer bi ti go navel ona vnimanie sto go pisuva na masinite za perenje (koga ke ja kupis nova najlesno se zaprimetuva), kade vika deka pod i nad odredena tezina da ne ja pustas masinata, mnogu dobro si ima svoe zasto e toa taka.

Moj sovet kako sto kazav pogore ti e da ne go cepkas, ako planiras da ostanes samo na nego, ako sakas nekakov rezultat izvadi komlet dolen del, klipnjaci, radilica i zamaec, ke si gi olesnis ispoliras do Belgrad na balansiranje, ke si napravis edna matematika da go dignes motorot na kompresija do kaj 12:1 za gradska voznja i posle toa teraj, pa fali se deka nesto si napravil! :P
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #16 на: 03 Април 2012, 20:57:04 pm »
А богами и потисната треба заедно со замаецот и радилицата да ги избалансираш, да не заборавиме и таа знае да биде 4-5кг тешка...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #17 на: 03 Април 2012, 21:06:09 pm »
Не е лошо и возачот да го олесните и избалансирате.. ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #18 на: 03 Април 2012, 21:06:51 pm »
Не е лошо и возачот да го олесните и избалансирате.. ;D

:D :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #19 на: 03 Април 2012, 22:48:29 pm »
 ;D ;D ;D toa ne mu bega .... novcanikot ke go cedi posle  ;D ;D ;D ;D ;) a ke go izbalansira zena mu ...ako ima ako ne tuka se negovite sekogas ima faktor rizik... ;)

Отсутен mehatronika

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 135
  • mehatronika servis
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #20 на: 03 Април 2012, 23:43:38 pm »
Kopuci , pa ushte pokushavaat da me dupat ;)  Cisto za vasha informacija me interesirashe kolku spremen kadar ima na forumov od aspekt na Kinetika i koj kakov komentar ke dade...da Miclkovski mi predavashe na M.F.S , a neznaenjeto e 20 god. vo kanal ;)

Blagodaram na slikovitoto objasnuvanje shto e centrifugalna sila kaj mashina za perenje .... ne sum od PAPUCARITE ;););) iako se slozuvam so tvoeto mislenje , no sepak toa se fabricki normi ,kade shto celta im e maksimalna iskoristenost na energija , vo prevod ekonomicnost i trajnost !;)
 i jas vozam olesnet zamaec , i toa bushen i balansiran vo Svedska , a ako te interesira shto sum napravil do sega za falenje , Poveli vo mojot servis , so zadovolstvo ke ti prezentiram ;)
Balansiranje ke im treba na nashive Skopski TJUNING fraeri od prosta pricina shto plukaat za neshto shto ne go ni razbiraat , a drugive pak solat pamet so prepishan Mashinski Fakultet ;)

Imam nova tema za vas , ke bide nabrzo postirana ;)


Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #21 на: 04 Април 2012, 20:29:45 pm »
Kopuci , pa ushte pokushavaat da me dupat ;)  Cisto za vasha informacija me interesirashe kolku spremen kadar ima na forumov od aspekt na Kinetika i koj kakov komentar ke dade...da Miclkovski mi predavashe na M.F.S , a neznaenjeto e 20 god. vo kanal ;)

Blagodaram na slikovitoto objasnuvanje shto e centrifugalna sila kaj mashina za perenje .... ne sum od PAPUCARITE ;););) iako se slozuvam so tvoeto mislenje , no sepak toa se fabricki normi ,kade shto celta im e maksimalna iskoristenost na energija , vo prevod ekonomicnost i trajnost !;)
 i jas vozam olesnet zamaec , i toa bushen i balansiran vo Svedska , a ako te interesira shto sum napravil do sega za falenje , Poveli vo mojot servis , so zadovolstvo ke ti prezentiram ;)
Balansiranje ke im treba na nashive Skopski TJUNING fraeri od prosta pricina shto plukaat za neshto shto ne go ni razbiraat , a drugive pak solat pamet so prepishan Mashinski Fakultet ;)

Imam nova tema za vas , ke bide nabrzo postirana ;)



Nesto osekjam kako da si me svatil pogresno... :) Nemav namera da te navredam, so toa posle da se falis, mislev ako vekje nisto drugo ne si napravil (nikade nemas kazano dali nesto e promeneto nakolata), a imas namera da pravis, kako sovet moj bese da napravis nesto ubavo i korisno za masinata, pa da mozes i sam na sebe da si kazes deka stvarno ima promena. :P Inaku ne go mislev toa falenje vo losha konotacija, site nie koga nesto novo ke napravime i toa e uspesno, covecki e da go spodelime i pofalime. :P

Se izvinuvam ako bilo kako ti pogresiv, iskreno uste ednas bez podbivanje i namera! :)
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен stef

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #22 на: 04 Април 2012, 21:41:58 pm »
...sto si otishol duri do Svedska,pa i tuka imame majstori za taa rabota,eve na primer kako toa izgleda profi:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150601792410628.461964.328874935627&type=3
...a druze ti mozes i tri fakulteta da zavrsis i uste 20 god vo kanal da potrosis i pak da ti e djabe!!!
Nemoj da me svatis pogresno,samobendisanosta ne e sekogas dobra strana!!!
Pozz

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #23 на: 04 Април 2012, 21:57:43 pm »
На Крсте замаецот не е од тука колку што знам :)

Отсутен 4g63t

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 82
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #24 на: 04 Април 2012, 21:59:26 pm »
jas koristev ednas olesnet zamaec, so sinter lamela, druga potisna... clutchmasters stage 4 potocno, i go iam slednovo iskustvo:

pri trganje osetiv kako da izgubiv torque, go nemase vishe istiot lateral g kako porano. (posle skontav deka koga koristis olesnet zamaec treba launch controlot da go simnev na poniski, ali kasno...)

kako i da e, mi se desi potisnata da ne odlepuva od nego kako sto treba i imav problemi vo prenos pri prva-vtora...

rezultat bese skrsen diferencijal na kraj...

od moe iskustvo, za da vozish olesnet zamaec treba nova filozofija na vozenje da imas, si ima prednosti ali jebi ga mene ne mi upali :)
возам хофман место кола.

Отсутен stef

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #25 на: 04 Април 2012, 22:22:17 pm »
zamaecot e izrabotka na Krste, a potisnata i lamelata se normalno kupeni !!!
Inace nepotrebno e trosenje vreme i pari na vakvi raboti ako se raboti za gradsko vozilo. Ova e sepak za onie sto se zanimavaat so avtomobilizam (trki) !!!

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #26 на: 04 Април 2012, 23:07:54 pm »
Да да, за градско возило е сосема непотребно. Исто како да возиш градска кола на сликови.. фрлаш пари, а не добиваш ништо

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #27 на: 04 Април 2012, 23:15:57 pm »
Мене ме интересира, дали ова олеснување се базира на некакви пресметки и ако се прави така, дали може да ги знаеме кои се или се прави онака од осет ?

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #28 на: 04 Април 2012, 23:26:02 pm »
mora da e na presmetki ako eden del e potezok od drugiot ... lancana reakcija cetrifugalna sila... i kaput zatoa ide se komplet i zamaec i bregasta i lamelata so potisna i so uste ne znam a ne znam nit kako se presmetuva i ne sakam da znam iskreno  ;D ;D ;D  ;)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Olesnet ZAMAEC
« Одговори #29 на: 04 Април 2012, 23:29:44 pm »
По правило за секој машински дел се прават пресметки (поготово за маси кои ротираат), ама во пракса не верувам дека некој ги прави. Освен тие што продаваат афтермаркет сетови како што е clutchmasters, act, exedy..