vo spisanieto emiter delumno bese napisano za ova
"Почитувани,
Би сакал да ве замолам, доколку имате можност, да објавите статија за користењето на водородот како "помошно гориво" кај автомобилите со помош на т.н. ХХО генератори, во која ќе дадете ваше стручно мислење за тоа. На интернет има многу видеа и сајтови во врска со оваа тема. Еден од подобрите сајтови е "мој ауто на воду" каде што има детаљни објаснувања за тоа како да се направи ХХО генератор. Знам дека во претходните броеви имате пишувано за користењето на водородот како гориво, па мислам дека во тој контекст може да се дообјасни и користењето на водородот како бустер во согорувањето на фосилните горива. Мислам дека со тоа ќе придонесете за разјаснување на многу дилеми околу оваа тема за која се создаде голема фама и кај нас.
Исто така, ме интересира дали во иднина можете да објавите нешто и за мерачите на проток на течности (вода) како и за нивното баждарење. Во практика користам мерач од "Михајло Пупин" ЕМС-ИД, кој мери моментален проток во литри во секунда и вкупен проток во метри кубни и имам проблем со неговото баждарење.
Дане Митрев
"Водородните бустери" за мотори со внатрешно согорување, всушност, ја зголемуваат потрошувачката на гориво. Премисата е во тоа што автомобилот има резервоар со вода, која со електролиза се разложува до водород и кислород коишто потоа се користат како гориво, со што наводно ќе се намали потрошувачката на бензин. Но ова не е случај бидејќи енергетската ефикасност на електролизата е околу 70%, а електричната енергија потребна за неа се добива од алтернаторот или динамото на автомобилот, кој, пак, за својата работа црпи енергија од моторот на автомобилот. Во најдобар случај, преку водородот искористен како гориво се враќа само околу 50% од енергијата што моторот ја троши за процесот на добивање на истиот водород преку електролиза. Чиста загуба!
За оваа тема ќе подготвиме посебен напис во некој од наредните броеви, а ќе се потрудиме да подготвиме напис и за мерачите на проток на флуиди.
Александар Тошоски"
- prevzemeno od emiter.com.mk.
moe mislenje edeka ne mzoe da se sozdade enrgija, vo psotarite auta mozda se isfrlalo nesogoreno gorivo, ama vo ponovive tesko. ako ne e sogoreno gorivoto i ako se zapali vo auspuh ke puka, barem za toa sum siguren, barem koga vozev benzin i koga mi bea svekicite za menuvanje. a i benzincite nemaat katalizator... xD mozda dizelot pobavno sogoruva... ama 50% se mnogu a 70 premnogu. Najolem del od zagubata e vo toa shto oslobodenata toplina ne s eiskoristubva voopsto(osven za parno zimno vreme) e tuka odat 50-60 %, mozda vakov ured bi imal nekoj 10% maksimum zasteda... ali ako iam nekoj staveno ne e loso da pisi negovo mislenje...