Автор Тема: Што ве нервира во сообраќајот? Што ве изнервира денес?  (Прочитано 2633703 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
arni si se hibridite za niz grad, ne chini toa shto treba samo na opolnac da si obesen, i toa da go mislish. Samo ne znam toj sistemot za ladenje na baterii i zoshto go pravea so antifris za da im korodira koga mozhe so ulje, nikad nema da korodira, pa ni tad.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
На тојота хибрид да ти се испразни 12в акумулаторот треба или да има дефект или да си многу трапав шофер (или да си жена).

Се друго е мн добро дизајнирано, склопено и направено. Сервисите и оддржувањето не е ништо поскапо од тоа на кола со обичен мотор со внатрешно согорување, освен додатната хибрид проверка. Ама плочки и дискови траат двојно или тројно повеќе. Нема замаец, нема анласер, нема алтернатор, клима и греење е одлично.

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
На Рав 4 се изпразни. Среќа дојдоа од тојота, средија.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6850
  • French diamond
Дури е нова е убо, после којзнае какво ќе биди оджувањето на хибрид.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Дури е нова е убо, после којзнае какво ќе биди оджувањето на хибрид.
За тојота како и за друга тојота. Ама за европејскиве, уфффф, бричот ќе игра.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5047
  • The Spartan General
На Рав 4 се изпразни. Среќа дојдоа од тојота, средија.

Некои од Рав4 после 2019 имаат проблем со ConnectedServices И ако некој има бркано да активира AndroidAuto или Carplay. Многу често не перцепира дека некоја врата или нешто друго не е затворено и колата очекува да најде клуч и ги држи сите системи активирани (затоа и напишав погоре дефект).

Ама ако нема дефект и ти се испразни 12в акумулатор на тојота хибрид треба стварно да не знаеш што правиш.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6450
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Дури е нова е убо, после којзнае какво ќе биди оджувањето на хибрид.

Првите 10 години мед и млеко.

Повеќе од 20години нема шанси мислам да тера со фабрички батерии, а некој да ги смени, тешко. Значи по 15години хибридите на преса, ќе биди интересно.  ;D

Или не?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Дури е нова е убо, после којзнае какво ќе биди оджувањето на хибрид.

Првите 10 години мед и млеко.

Повеќе од 20години нема шанси мислам да тера со фабрички батерии, а некој да ги смени, тешко. Значи по 15години хибридите на преса, ќе биди интересно.  ;D

Или не?
Мешаш електрични возила со хибриди. И плагин и неплагин. Неплагин хибрид никакво гајле нема да има по 20-30 години. Батеријата и да е деградирана 80% си ја врши својата работа.

Кај плагин нема да имаш рејнџ, ама пак ќе вози како неплагин, само потежок.

Електрични ќе ти го спремаат бричот.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8965
Pa 15 godini ista kola veke nikoj ne vozi

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6450
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Ние, ете јас, возам 20години стара кола.

@Deni
Ај деградирана во ред, ама со дефектна батерија ќе можат хибридите да се возат? До 20години 50% еве вака од ракав мислам ќе рикнат батериите на хибридите. Која батерија трае 20години? Ама ако можи и без нив, ќе ги вадиме.  ;D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8965
E jebiga, toa e tvoj problem a ne na baterijata.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Ние, ете јас, возам 20години стара кола.

@Deni
Ај деградирана во ред, ама со дефектна батерија ќе можат хибридите да се возат? До 20години 50% еве вака од ракав мислам ќе рикнат батериите на хибридите. Која батерија трае 20години? Ама ако можи и без нив, ќе ги вадиме.  ;D
Па сигурно дека може, се вадат, или возат со расипани. Сепак пошто се индивидуални ќелии распоредени во групи, затоа реков ете да цркнат 80% пак е доволно за да си тера колата.

Ама еве за свифт е 450еур батеријата.
https://www.proxyparts.com/car-parts-stock/result/make/suzuki/model/swift/part/battery-(hybrid)/
Воопшто не е страшно за еднаш на 20 години да се смени.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8965
Ako za 20 godini samo baterijata e problem eheee lesna rabota

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Ako za 20 godini samo baterijata e problem eheee lesna rabota
Па з Сузуки/Тојота зборуваме, за евроспките скроз друг е есапот.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
ќе тера и без батерија ко обична. значи на балканов првите 5 год ќе биде хибрид, после ко обична ќе се вози