Автор Тема: Што ве нервира во сообраќајот? Што ве изнервира денес?  (Прочитано 2633459 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
Фоста бе со ересиве.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8965
Me nervira sto 1.0 i 1.2 tricilindrasite stanaa normalna pojava po salonite i lugjeto toa go prifakaat. Nemoze saglam kola da najde covek. 30k evra e edno kaskai so 1.3 motor. Kakvi glupi vreminja dojdoa da nemozes da se nacudis.
Верувај, 1.0 Турбо бензинец е жив благослов ако не си тркач. Фино иде, малку троши а проаѓа 250.000км ко ништо. Ништо друго не ти треба.

Se toa ubavo ama za 30k evriki neka stavat 2.0 turbo.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
Или 1.9 тди xD

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Me nervira sto 1.0 i 1.2 tricilindrasite stanaa normalna pojava po salonite i lugjeto toa go prifakaat. Nemoze saglam kola da najde covek. 30k evra e edno kaskai so 1.3 motor. Kakvi glupi vreminja dojdoa da nemozes da se nacudis.
Верувај, 1.0 Турбо бензинец е жив благослов ако не си тркач. Фино иде, малку троши а проаѓа 250.000км ко ништо. Ништо друго не ти треба.

Se toa ubavo ama za 30k evriki neka stavat 2.0 turbo.
Или барем 2.0 дизел.

Инаку се спремаат за кревање цени. https://vecer.mk/ekonomija/od-3-000-do-5000-evra-poskapi-avtomobili-zaradi-novi-normi/
« Последно менување: 21 Јули 2022, 08:45:30 am Deni »

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2749
  • Слобода или смрт
Me nervira sto 1.0 i 1.2 tricilindrasite stanaa normalna pojava po salonite i lugjeto toa go prifakaat. Nemoze saglam kola da najde covek. 30k evra e edno kaskai so 1.3 motor. Kakvi glupi vreminja dojdoa da nemozes da se nacudis.
Верувај, 1.0 Турбо бензинец е жив благослов ако не си тркач. Фино иде, малку троши а проаѓа 250.000км ко ништо. Ништо друго не ти треба.
Imav i jas golema nadez no probav 1.0 vo Kia Xceed i vo Skoda Fabia i sum krajno razocaran. Sto od performansi sto od zvukot. Do toj stepen sto ako treba da biram 10 godini star 2.0 ili glanc novo vozilo so 1.0 bi go odbral staroto vo sekoe vreme.
P.S  Juni mesec projdov nekade okolu 7k. Inaku prosek mi e nad 3k mesecno. 250k jas ke gi minam za 5 godini.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3779
Со таа километража за Хибрид си печен, плус ќе можеш да кажиш дека е 1,8 или 2.0 моторот :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2749
  • Слобода или смрт
Со таа километража за Хибрид си печен, плус ќе можеш да кажиш дека е 1,8 или 2.0 моторот :D

Probav tojota hibrid lani pred da ja zemam hondata.
So ogled deka pogolemiot del od kilometrazata ja pravam na otvoreno razlikata vo potrosuvacka od hondata i tojotata na otvoreno ne e poveke od 1 litro na 100. A hibridot dosta poveke odrzuvanje si bara. okolu 2500 evra po katalogot na tojota na 100 000 kilometri. Razlikata od gorivo bi ja dal vo odrzuvanje i povisokata cena pri kupuvanje.
Da imav poveke gradska voznja sigurno ke bese poisplatlivo hibrid vaka isto mu doaga. Ako gledame na isplatlivost na mene sigurno dizel najvekje ke mi odgovara no so dizel sum strogo skaran. Eventualno bi zel dizel samo vo dzip od 2.5 tona.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29673
    • CARclub.mk
А каква Хонда зема уствари?

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2749
  • Слобода или смрт
Civic 1.8 Vtec prethodnata generacija

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8965
Me nervira sto 1.0 i 1.2 tricilindrasite stanaa normalna pojava po salonite i lugjeto toa go prifakaat. Nemoze saglam kola da najde covek. 30k evra e edno kaskai so 1.3 motor. Kakvi glupi vreminja dojdoa da nemozes da se nacudis.
Верувај, 1.0 Турбо бензинец е жив благослов ако не си тркач. Фино иде, малку троши а проаѓа 250.000км ко ништо. Ништо друго не ти треба.

Se toa ubavo ama za 30k evriki neka stavat 2.0 turbo.
Или барем 2.0 дизел.

Инаку се спремаат за кревање цени. https://vecer.mk/ekonomija/od-3-000-do-5000-evra-poskapi-avtomobili-zaradi-novi-normi/

Vo poglupa nasoka nemozese da otide avtoindustrijata.
Siluvano voveduvanje na elektricni vozila.

Da sme zivi i zdravi

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10462
I da i ne. Da dekasepak zagaduvaat, ne deka najmal impakt imaat kon ekologijata odkkao kje se proizvedat.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Me nervira sto 1.0 i 1.2 tricilindrasite stanaa normalna pojava po salonite i lugjeto toa go prifakaat. Nemoze saglam kola da najde covek. 30k evra e edno kaskai so 1.3 motor. Kakvi glupi vreminja dojdoa da nemozes da se nacudis.
Верувај, 1.0 Турбо бензинец е жив благослов ако не си тркач. Фино иде, малку троши а проаѓа 250.000км ко ништо. Ништо друго не ти треба.

Se toa ubavo ama za 30k evriki neka stavat 2.0 turbo.
Абе какви 30к евра?

Me nervira sto 1.0 i 1.2 tricilindrasite stanaa normalna pojava po salonite i lugjeto toa go prifakaat. Nemoze saglam kola da najde covek. 30k evra e edno kaskai so 1.3 motor. Kakvi glupi vreminja dojdoa da nemozes da se nacudis.
Верувај, 1.0 Турбо бензинец е жив благослов ако не си тркач. Фино иде, малку троши а проаѓа 250.000км ко ништо. Ништо друго не ти треба.
Imav i jas golema nadez no probav 1.0 vo Kia Xceed i vo Skoda Fabia i sum krajno razocaran. Sto od performansi sto od zvukot. Do toj stepen sto ako treba da biram 10 godini star 2.0 ili glanc novo vozilo so 1.0 bi go odbral staroto vo sekoe vreme.
P.S  Juni mesec projdov nekade okolu 7k. Inaku prosek mi e nad 3k mesecno. 250k jas ke gi minam za 5 godini.
;D слободно повели, не тепаме кој нејќе ;D

Me nervira sto 1.0 i 1.2 tricilindrasite stanaa normalna pojava po salonite i lugjeto toa go prifakaat. Nemoze saglam kola da najde covek. 30k evra e edno kaskai so 1.3 motor. Kakvi glupi vreminja dojdoa da nemozes da se nacudis.
Верувај, 1.0 Турбо бензинец е жив благослов ако не си тркач. Фино иде, малку троши а проаѓа 250.000км ко ништо. Ништо друго не ти треба.

Se toa ubavo ama za 30k evriki neka stavat 2.0 turbo.
Или барем 2.0 дизел.

Инаку се спремаат за кревање цени. https://vecer.mk/ekonomija/od-3-000-do-5000-evra-poskapi-avtomobili-zaradi-novi-normi/

Vo poglupa nasoka nemozese da otide avtoindustrijata.
Siluvano voveduvanje na elektricni vozila.

Da sme zivi i zdravi

Се сложувам али јебига, нема одговор на прашањето што попрво настанало, кокошката или јајцето. Како што сме дискутирале до сега 100 пати, д не го рестартираме муабетот, потребен е тој шифт во праксите и технологиите. Добро е кога има ибор, сакаш струја сакаш дизел, лошо е кога мораш или едното или другото

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6448
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Слабо изборот на дизел во последно, сакаш струја или бензин е сега. Или струја на бензин.  ;D

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5295
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Probav tojota hibrid lani pred da ja zemam hondata.
...hibridot dosta poveke odrzuvanje si bara. okolu 2500 evra po katalogot na tojota na 100 000 kilometri. Razlikata od gorivo bi ja dal vo odrzuvanje i povisokata cena pri kupuvanje.

Навистина? Зошто електрични или хибриди имаат поскапо одржување?
Како лаик прашувам. Јас мислев дека електричните возила се евтини за одржување, барем од аспект на моторот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Ефтини се во моторот, ама во батериите се скапи. И во самото тоа што auxiliary системите мора да работат некако на друг начин од основните, клима треба специјална со некаков мотор дополнителен, греач треба, ладење на батериите треба, итн. Имено и покрај батериите што ги имаат хибридиве, ти пак доаѓаш до момент да ти се потрошил акумулаторот и не може да запали колата. (Тојота и тоа, за другиве европски да не збориме ич) и општо како се е направено многу комплицирано или "покомплицирано" од тоа што треба или може да биде. Дали тоа доаѓа од тоа што се уште свежи, или пак од други побуди не знам.

Како и да е, ако сакаш да видиш и споредиш реален хибрид кој е направен да е наменет да се вози и да хибридува, а не да се слика по инстаграм и да се пува по ривјуери тоа е Сузуки Свифт и општо системот на Сузуки, и целата теорија на колата. "Бууу хууу лимот е тенок, бууу хуууу не може да вози само на струја... И слично" тоа е реалната иднина која треба да се следи. Толку. Свифтот е толку добро смислен како кола и како хибрид и кало цена и како систем и како одржување и како се што треба една модерна кола да биде - а не помодарска кола. Секоја чест за Сузуки. Многу ми е жал што кај нас немаат некое претставништво достојно за брендот да ги сроза сите други брендови и во продажба и во се, зошто не заслужуваат ништо повеќе.