Автор Тема: Што ве нервира во сообраќајот? Што ве изнервира денес?  (Прочитано 2904850 пати)

Присутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3929
Кога се вклучуваш на кружен ток, твое е да погледнеш дали има или не возило од твое лево, а не да вршиш анализа кој од каде се вклучил и да врз основа на тоа да заклучуваш дека некој мора да се исклучи на лентата од која ти се вклучуваш за ти несовесно да му излеташ пред него.

Теориски, јас не мора воопшто да се исклучам од кружен тек додека јас не посакам.
Значи ти од десна лента се гасиш на првото десно, а јас од лева можам да се угасам кај сакам, ако ти од десна продолжиш право на првото десно, а јас од лева сакам да одам десно на првото десно, гледај да не ме удиш пошто крив си :)

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Кога се вклучуваш на кружен ток, твое е да погледнеш дали има или не возило од твое лево, а не да вршиш анализа кој од каде се вклучил и да врз основа на тоа да заклучуваш дека некој мора да се исклучи на лентата од која ти се вклучуваш за ти несовесно да му излеташ пред него.

Теориски, јас не мора воопшто да се исклучам од кружен тек додека јас не посакам.
Значи ти од десна лента се гасиш на првото десно, а јас од лева можам да се угасам кај сакам, ако ти од десна продолжиш право на првото десно, а јас од лева сакам да одам десно на првото десно, гледај да не ме удиш пошто крив си :)

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Работата е што не можеш од лево да се угасиш каде што сакаш, односно мора да внимаваш дали можеш безбедно да се угасиш.
Исто како престројување на булевар.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
Тоа во Англија се решава со 3 или 4 ленти во крижниот ток.Така да двете крајни се исклучуваат на првиот исклучок,а внатрешните водат кон наредните исклучоци.
Малку е глупаво да "рипаш" преку лента да се исклучиш,пошо некој ќе те собере,а и ти немаш баш прегледност дали има некој до тебе(зад тебе).
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Другари, џандарите ги решивме на форумов, па сега удривте и на кружните текови?

Еве, јас како постар ќе ви кажам како е најбезбедно и најправилно да се вози на кружен тек:
"- НЕ БИДИ КРЕТЕН!"

Што и да се случи, какво сценарио и да се состави во сообраќај, кога сите учесници би го следеле ова едноставно правило
на сите би нѝ било убаво.
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Проблемот кај нас е што се мисли дека може кружниот тек да се помине у 4та без да се намали брзина, без жмигавци, без да се погледне дали некој има покрај тебе итн

И уште една работа околу знаците за дозволено (морално) вртење, според тие знаци јас морам да се исклучам или на првата десно или на втората десно.
Значи никако не смеам да се исклучам на истата од каде сум се вклучил, бидејки тоа ќе му дојде на четврта, петта, шеста десно?
« Последно менување: 22 Јули 2021, 23:36:16 pm Mikius »

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Златен, да се вратам ли на муабетот за старо "наше" маало? :)
Одам од таа страна само ако ептен не ја бива работата.

Еве, пред 2 дена влегов од кај Марко Орешковиќ,
пола круг сум веќе внатре, во лева лента за надолу кон кули.

Две говеда (не едно, две говеда) од булевар Србија влетуваат пред мене,
а знаеш на десната лента пред нив и да нема автобус, постојано стојат уште најмалку две говеда паркирани.
Што ќе рече: неминовно влетуваат во моја лента.

Да додадеме зачин на манџата од лајна, една фока убиена пешачи преку кружниот на средина - точно овде каде што паркира 24-ка.

Јебо ти мене ако сите овие не се баш К.Р.Е.Т.Е.Н.И.
Затоа велам: џабе сите правила.
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Затоа и го постирав видеото од САТ за основни правила, без разлика на знаците за "дозволени" правци на движење кои се во функција да го направат пофлуиден кружниот тек, односно да се избегнат дибеци кои од лева се вклучуваат и се исклучуваат на прва десно без да погледнат дали на десна лента има возило, без разлика дали тој од десно морал да се исклучи на прва десно.

Чим се престројуваш мораш да дадеш жмигавец и да погледнеш дали можеш да го извршиш престројувањето безбедно.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
На оној кружен,спрема хоризонталната сигнализација десбата лента мора да оди десно,а левата можи и десно и право.
Е сега,смиреноста и внимавањето ако се присутни,некпј некогаш и да згреши нема да се направи беља.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Еве уште едно основно правило, ако знаеш дека сакаш да се исклучиш на прва десно, уште пред кружниот тек ќе се престроиш на десна лента.

Ако не си сигурен каде треба да се исклучиш, пред кружниот тек ќе се престроиш на лева лента, ќе влезеш во кружниот во внатрешна лента и ќе си кружиш се додека не препознаеш каде треба да се исклучиш.
И нормално дека пред исклучувањето ќе си дадеш жмигавец и ќе погледнеш десно од тебе дали има возило.

ПС, денес со гпс мапите веќе е полесно да знаеш каде да движиш.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Е сега,смиреноста и внимавањето ако се присутни,некпј некогаш и да згреши нема да се направи беља.

Е сега,смиреноста и внимавањето ако се присутни,некпј некогаш и да згреши нема да се направи беља.

Е сега,смиреноста и внимавањето ако се присутни,некпј некогаш и да згреши нема да се направи беља.

Е сега,смиреноста и внимавањето ако се присутни,некпј некогаш и да згреши нема да се направи беља.
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Сум ја прескокнал мапата на Ван,
Хахахаа, и уште еднаш ахахаха, ова да ти било кружниот кај Континентал ;D
Побезвезе кружен тек немам видено, толку пати сум го возел и не го ни перцепирам како кружен тек, ниту јас ниту било кој ;D
Тука се вози како воопшто и да не постои кружен тек, односно постои само за некоја будала која нема да врти десно и да си таков баксуз да налеташ на таков, кој згора вози во десна лента.
Милион пати сум поминал и никогаш немам видено некој да вози право, лево или како ќе му дојде, сите шибаат десно, дури и нема потреба да се гледа лево бидејки никој не се исклучува од булевар за да повторно се вклучи на истиот.

Да, да, тука не важат основните правила :)

Цела ситуација се решавала со една мала трета лента за лево и тоа без семафор.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Проблемот кај нас е што се мисли дека може кружниот тек да се помине у 4та без да се намали брзина, без жмигавци, без да се погледне дали некој има покрај тебе итн
Мешаат кружен тек со Eau Rouge.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5348
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Значи ти од десна лента се гасиш на првото десно, а јас од лева можам да се угасам кај сакам, ако ти од десна продолжиш право на првото десно, а јас од лева сакам да одам десно на првото десно, гледај да не ме удиш пошто крив си :)

Вака некако е реалноста. :)


https://www.google.com/maps/@41.9988732,21.4510156,3a,75y,357.19h,75.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_bUMbTQHr3fXk7DkhIa8tQ!2e0!7i13312!8i6656
Тој знак друго ти покажува.
Види ја сликава, има дозволени насоки на движење.

Што покажува тој знак?  :)
Тоа се општи дозволени насоки.
На лантите имаш дополнителни хоризонтални знаци кои кажуваат која лента каде смее да се движи.
Земи повтори си ги знаците и правилата.

Значи ако тоа се општи дозволени насоки, тогаш продолжување до следниот излез е дозволена насока и излегува дека вертикалниот знак се коси со хоризонталниот. Или кој знак зема претседан, првиот (избледен и слабо видлив) или вториот, вертикален и упаѓа во очи?  :D

Општите правила за кружен тек со две ленти, се тие што се посочија: во десната лента иде тој што се исклучува на првиот излез, во левата иде тој што ќе се исклучува на втор/трет/итн излез. Само во пракса, во сообраќај тоа не е секогаш можно и тогаш се следат правилата за предност на исклучување на тие во левата лента, и здраворазумско однесување за безбедно возење.

Тоа е теоријата а како е во пракса: На пример што ако на посочениот кружен тек сакаш да излезеш на вториот излез ама ете имало гужва и си немал шанса да се престроиш во левата лента? Ќе завртиш десно накај Континентал (и потоа ќе вртиш уџум откај ќерамидница назад на истото место) за баш 100% да ги почитуваш избледените хоризонтални знаци?
Или ќе продолжиш внимателно по текот до следниот излез?  :)


За несреќа обично требаат двајца (како во опишаниот случај), треба и тој од левата лента невнимателно и брзо да заврти и тој во десната невминателно да не даде предност (веројатно и брзо да вози)... На крај работите се сведуваат на она што го кажа бушав, нема некој проблем и во десната лента да продолжиш на подоцнежен излез - ама давај предност на тие од лево и општо вози нормално и безбедно, и сѐ ќе биде во ред.



Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10312
Значи ти од десна лента се гасиш на првото десно, а јас од лева можам да се угасам кај сакам, ако ти од десна продолжиш право на првото десно, а јас од лева сакам да одам десно на првото десно, гледај да не ме удиш пошто крив си :)

Вака некако е реалноста. :)


https://www.google.com/maps/@41.9988732,21.4510156,3a,75y,357.19h,75.74t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_bUMbTQHr3fXk7DkhIa8tQ!2e0!7i13312!8i6656
Тој знак друго ти покажува.
Види ја сликава, има дозволени насоки на движење.

Што покажува тој знак?  :)
Тоа се општи дозволени насоки.
На лантите имаш дополнителни хоризонтални знаци кои кажуваат која лента каде смее да се движи.
Земи повтори си ги знаците и правилата.

Значи ако тоа се општи дозволени насоки, тогаш продолжување до следниот излез е дозволена насока и излегува дека вертикалниот знак се коси со хоризонталниот. Или кој знак зема претседан, првиот (избледен и слабо видлив) или вториот, вертикален и упаѓа во очи?  :D

Општите правила за кружен тек со две ленти, се тие што се посочија: во десната лента иде тој што се исклучува на првиот излез, во левата иде тој што ќе се исклучува на втор/трет/итн излез. Само во пракса, во сообраќај тоа не е секогаш можно и тогаш се следат правилата за предност на исклучување на тие во левата лента, и здраворазумско однесување за безбедно возење.

Тоа е теоријата а како е во пракса: На пример што ако на посочениот кружен тек сакаш да излезеш на вториот излез ама ете имало гужва и си немал шанса да се престроиш во левата лента? Ќе завртиш десно накај Континентал (и потоа ќе вртиш уџум откај ќерамидница назад на истото место) за баш 100% да ги почитуваш избледените хоризонтални знаци?
Или ќе продолжиш внимателно по текот до следниот излез?  :)


За несреќа обично требаат двајца (како во опишаниот случај), треба и тој од левата лента невнимателно и брзо да заврти и тој во десната невминателно да не даде предност (веројатно и брзо да вози)... На крај работите се сведуваат на она што го кажа бушав, нема некој проблем и во десната лента да продолжиш на подоцнежен излез - ама давај предност на тие од лево и општо вози нормално и безбедно, и сѐ ќе биде во ред.
Подобро кажано не може.