Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 509274 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44587
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2745 на: 19 Ноември 2019, 22:20:49 pm »
3.0с е со з51 до 62мпх, ме љути телефонов, не можам да лин кам...
... У прва брзина тоа..
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2746 на: 19 Ноември 2019, 22:36:08 pm »
*caugh....base model...* caugh.....

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2747 на: 20 Ноември 2019, 09:45:22 am »
Не ми е јасно зошто порелевантен извор ти е рандом хрватски магазин, наместо македонски сајт - т.е., Карклуб. До буквално истите информации имаме пристап. Но, ете... Ти си знаеш.

Дури сум сигурен дека тоа што го читаш е неколку месеци старo, и е базирано на првото покажување на колата, кога не објавија конкретни бројки, туку кажаа "under three seconds".
Зеро..

Кога во претходниот ти пишав дека ти "осветлив" зошто не треба да се секираш дали е три секунди или околу три секунди мислев буквално дека ти го осветлив текстот на кој треба да обратиш внимание, а не на оној погоре каде се наведуваат "мање од три секунде".



Edit и од мене...

Поентата беше дека ако за Стингреј си скептик околу забрзувањето, она што следи после овој модел треба да ти ги разбие сите сомнежи, а ти пак одбери си што сакаш пред Корвета, само ќе треба повеќекратно да се испружиш ако сакаш да не и дишеш во ауспух со офтопик Бубата. ;D
« Последно менување: 20 Ноември 2019, 10:09:16 am Stratro »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4770
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2748 на: 21 Ноември 2019, 20:32:35 pm »
Само да се спушти 3-4цм :-*


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55152
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2749 на: 22 Ноември 2019, 10:52:21 am »
10300 кубика, и суперчарџер одозгора.
E не.
@Stratro

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2750 на: 22 Ноември 2019, 11:04:54 am »
Коментар:

"This is more American than high cholesterol".


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30264
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2751 на: 22 Ноември 2019, 11:47:49 am »
1020 коња и 1230 Nm.

Импресивни бројки, ама од 10.3 литра и суперчарџер... Некако, очекував повеќе.

Отсутен bobson

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 304
  • RB26DETT Z2
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2752 на: 22 Ноември 2019, 11:59:48 am »
Преку автоматски CVT менувач, огромна загуба има тука, ако добро памтам моторов N/A на радилица имал 800 коња, исто така волкав суперчарџер сигурно им крати едно 150-200коња само за да го вртат, не се воопшто ефикасни.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2753 на: 22 Ноември 2019, 12:02:58 pm »

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4770
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2754 на: 22 Ноември 2019, 12:25:59 pm »
Мене повеќе ме интересира Леа.


Ем за по дома ем да те вози накај дома ако се начукаш непланирано. 8)


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30264
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2755 на: 22 Ноември 2019, 12:44:46 pm »
Преку автоматски CVT менувач, огромна загуба има тука, ако добро памтам моторов N/A на радилица имал 800 коња, исто така волкав суперчарџер сигурно им крати едно 150-200коња само за да го вртат, не се воопшто ефикасни.

CVT? Не го фатив тој момент. Штета.

Отсутен bobson

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 304
  • RB26DETT Z2
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2756 на: 22 Ноември 2019, 13:27:12 pm »
Ок, моја грешка, користат "powerglide" со две брзини (сум помешал powerglide so turboglide, овој вториов е CVT), меѓутоа според тоа што сум гледал по видеа и со овој сетап кој нема заклучен torque converter (превод за ова на македонски?) има поголеми загуби од например класичен мануелен менувач.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4770
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2757 на: 22 Ноември 2019, 13:31:59 pm »
Ок, моја грешка, користат "powerglide" со две брзини (сум помешал powerglide so turboglide, овој вториов е CVT), меѓутоа според тоа што сум гледал по видеа и со овој сетап кој нема заклучен torque converter (превод за ова на македонски?) има поголеми загуби од например класичен мануелен менувач.
Цинцилатор


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55152
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2758 на: 29 Ноември 2019, 08:40:12 am »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2759 на: 29 Ноември 2019, 08:52:41 am »
Постиран е летово, али вреди да се потсети човек.