Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 510315 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2715 на: 18 Ноември 2019, 19:24:54 pm »
Dizajn so najgolem bagazen prostor od bilo koja mid engine kola i podednakva cvrstina nezavisno dali e kabrio ili hard top, dizajn pod koj imas dual clutch, V8, zabrzuvanje  do 100 ka za 3.5 sekundi vo osnoven model, vozacka kabina kakva sto mozes da posakas bogato opremena i  vo osnoven model i performansi skoro na nivo na najbrzata C7 Korveta.


Na bilo koj test protiv bilo koja (makar i za nijansa pobrza  italijanska/germanska/japanska) kola, cenata po koja se nudi kolava ke potepa sve, a dizajnot barem do tvojov post ne naidov nekoj da go kritikuva kako staromoden.Namesto toa, najpostavuvano prasanje e "How did they do it for 60K?" vo vreme koga cenite na se, a pogotovo na avtomobilite odat nagore.

Izglej go videoto celo. Ubav muabet teraat starcive. :)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30266
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2716 на: 18 Ноември 2019, 19:36:07 pm »
Изгледано ми е видеото, немај гајле. Јас не ги оспорувам ни перформансите, ни технологиите, ни решенијата. Никогаш не сум ги оспорувал.

Само, субјективно, дизајнот ми е застарен. Како Lotus Evora на стероиди изгледа од напред.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44592
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2717 на: 18 Ноември 2019, 19:45:38 pm »
Mid-engine кола и да ѝ се секирам за багажен простор?! WTF?!
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2718 на: 18 Ноември 2019, 19:52:29 pm »
Па ете немора да се секираш со Корветава. А од друга страна пак, перформансите на стаза и на право се стравотни.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2719 на: 18 Ноември 2019, 19:57:40 pm »
Mid-engine кола и да ѝ се секирам за багажен простор?! WTF?!

Da. Vidis mozelo i da e dvosed i midengine i da imas prostor da se spakuvas so nevestata za vikend. Eden cupholder plus e  sekogas dobredojden vo vakvi koli, ne pa bagazen prostor.

Za 60 k nemora da znaci deka potencijaliot kupuvac ima uste 3 poprakticni koli po doma ili privatna jahta ili avion.

Se mislelo tuka na prosecniot rabotnik koj ima merak da si dozvoli vakva kola, a ne tipovi kako Shmee.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44592
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2720 на: 18 Ноември 2019, 20:27:51 pm »
Курветава не е лоша, ама муабет за ѓепек е беспотребен.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2721 на: 18 Ноември 2019, 20:57:49 pm »
Јас, Дени, Џеј Лено и главниот "курветов" инженер мислиме дека е.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44592
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2722 на: 18 Ноември 2019, 21:00:46 pm »
Само кажувам дека мене ѓепекот не би ми се нашол на листата на битни (море и на листа на небитни) работи кај миденџин кола .
Инаку, курветава пред Audi R8 и Honda NSX - во секое време! Се надевам дека ќе има добра продаја во европа, па за 20 бона ќе си купиш една на старо, од баба возена, а богами и ја ќе ја размислам ;)
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2723 на: 18 Ноември 2019, 21:05:34 pm »
Ако цениме практична караванка со спорстки карактеристики  не гледам зошто не би ценеле спортска кола со практични карактеристики, поготово кога истите не сметаат на перформансите.

А за било каков амерички V8 на старо еден ден,  се надевам и јас
Барем америте имаат многу модели во кои и сед човек го личи. :)




Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55153
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2724 на: 18 Ноември 2019, 21:06:37 pm »
Само кажувам дека мене ѓепекот не би ми се нашол на листата на битни (море и на листа на небитни) работи кај миденџин кола .
Инаку, курветава пред Audi R8 и Honda NSX - во секое време! Се надевам дека ќе има добра продаја во европа, па за 20 бона ќе си купиш една на старо, од баба возена, а богами и ја ќе ја размислам ;)
Е така, да сме си на чисто дека е фантастична. :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44592
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2725 на: 18 Ноември 2019, 21:12:31 pm »
Ако цениме практична караванка со спорстки карактеристики  не гледам зошто не би ценеле спортска кола со практични карактеристики, поготово кога истите не сметаат на перформансите.

А за било каков амерички V8 на старо еден ден,  се надевам и јас
Барем америте имаат многу модели во кои и сед човек го личи. :)


Види, практична брза караванка (иако ни на тоа не сум фан), е поок работа, треба куче на одмор да однесеш, или жена ти сака со цел шифоњер на одмор да оди, а ти сакаш што побрзо да стигнеш на одмор - ок. Овде имаш место за двајца, имаш доволно место позади задните седишта да фрлиш две ранчиња и да се упатиш у авантура до местото на преспивање. Па потоа пак да се упатиш во авантура до местото за следно преспивање. За тоа ми е мене миденџин кола. Не за да му помогнам на комшијата фрижидер да си купи од нептун, пошто не му го собира у пасатот :)

Карикирам нормално. Но навистина, последен муабет би ми бил „колку ѓепек има?!“ Зошто таков муабет побогу. Миденџин кола, со одлични пропорции, супер перформанси и цена и прва корвета која можам да ја гледам без да ме болат очи.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2726 на: 18 Ноември 2019, 22:09:51 pm »
Добро, не мора да се слагаме за се де..

Еве од слични причини (неврзани за перформансите ) јас посебно го ценам стариот Мекларен Ф1 :

1. Станува збор за  едини суперкар/хајперкар (или како и да го третираат) кој може да превезе тројца патници одеднаш.
2. Возачот го става во централна средишна положба за возење..нешто што мислам дека никој не го повторил кај ваков тип на коли.
3.Има солиден специјално дизајниран простор за багаж кој не знаев дека постои додека не ја играв Форца 4. ;D



https://www.youtube.com/watch?v=NQi7SE0Rkbc

Од истите причини не се потресувам на прозиводи како BAC Mono, Ариел Атом или race car wanna be`s како Порше ГТ2 РС со кафези наместо седишта позади мене, налепници наместо амблеми и каиши од ташна наместо рачки за врати  ( а ти нуди клима и ел. прозори ;D) ,.... односно би се скрасил со основна ама до заби опремена Карера само да не кошташе дупло од Корветава и тоа без додатна опрема  односно пута три ако ја порачаш со нивниот Кроно пакет.


Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44592
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2727 на: 18 Ноември 2019, 22:19:13 pm »
Их, таман работа да се согласуваме во се, ќе немаше за што да дискутираме :)
Јас другачие гледам на миденџин (супер)карс, ти бараш и практичност од нив.
Јас ете, за миденџин кола би се задоволил и со 240кс суперлесна 4C,  која има место за помала педеруша, ама праи насмевка на секоја кривинка. Пошто за друго ја мислам колата, а не да терам 10дена одмор со фамилијата. За одмор би отишол со Quattroporte-то.
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22226
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2728 на: 18 Ноември 2019, 22:30:14 pm »
Видиш па, кола со задни врати (колку и да е практична) јас не би одбрал ни за одмор.

Али повторно би избрал кола која во својата класа има најкомотна задна клупа, најмногу простор во гепек, најудобна вожња за секој ден и сите потребни технолошки гаџети.






Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2729 на: 19 Ноември 2019, 07:27:14 am »
Тие што ги спомна не се racecars wanna be туку се баш racecars со таблици. Не знам зошто мислиш дека рол-барот е декоративен елемент, Porsche е тоа, не е Dacia па да ставаат лампиони за да се продава. Тие коли во стандардна варијанта се опасно брзи на стаза и се купуваат за на стаза.

Појди ете најблиску е Серес, ќе видиш како ги редефинираат законите на физиката, нема да ти биде јасно како лежи стандард кола од фабрика. Ако гледаш за на обиколница да е брза, ќе заврши работа секоја кола со 500кс и <1000kg.

Точно можда дека има попрактични коли, ама зарем курвата ќе ја прашуваш со колку се дупела, кога знаеш која и е намената.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk