Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 488787 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2460 на: 20 Октомври 2018, 12:04:51 pm »
Поршето е подобро во се, освен во секоја мерлива категорија на тестот.
Честитки за победникот.


measurebator

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2461 на: 20 Октомври 2018, 12:11:58 pm »
Не мафтав јас со spec sheets во друга тема како "некои модели" имале тешка платформа па затоа имале послаби перформанси од конкуренцијата....

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2462 на: 20 Октомври 2018, 12:33:17 pm »
Значии... ZR1 има 255 коња повеќе, пошироки гуми.. и пак имаат исто 1/4 mile време. И на ZR1 и требаат повеќе време до стотче...

--

Нејсе, небитно. Сето тоа станува небитно кога ќе ја видам. Не личи на ништо. Сори. 911-ката изгледа многу покултурно, позрело... A gentleman's performance car.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2463 на: 20 Октомври 2018, 16:57:34 pm »
Поршето е подобро во се, освен во секоја мерлива категорија на тестот.
Честитки за победникот.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)



Фала и кај вас.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2464 на: 20 Октомври 2018, 17:54:08 pm »
Значии... ZR1 има 255 коња повеќе, пошироки гуми.. и пак имаат исто 1/4 mile време. И на ZR1 и требаат повеќе време до стотче...

--

Нејсе, небитно. Сето тоа станува небитно кога ќе ја видам. Не личи на ништо. Сори. 911-ката изгледа многу покултурно, позрело... A gentleman's performance car.

Затоа ZR1 има побрзо време на круг, далеку подобар резултат на figure 8 , а и далеку подобро кочи со стандард керамички кочници за кои Поршето бара 10.000 евра доплата и секако е 30 К поефтина.

Значи има подобри перформанси во тест меѓу 2 performance cars  од кои, да бидеме искрени, ниедна не е gentleman`s.

А дека при пари ќе го послушам советот на двајцава за тоа што да купам...

Меh...пази да не.






Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2465 на: 20 Октомври 2018, 18:03:40 pm »
Има нешто подобро време, нешто подобар резултат на фигјур ејт, и нешто подобро кочи. И е нешто поефтина. За некој кој има 2.000.000 долари годишен приход, другачие се поставени критериумите. :)

Сепак, битната работа што ја кажуваат во тестот важи: Можеби на хартија има подобри перформанси, но самата кола дава помала сигурност за обичен возач, односно изискува професионално искуство и тренинг за да се постигнат подобрите перфроманси, па соодветно Porsche-то е подобар избор за обичен човек што одвреме навреме ќе се „пушти“ на стаза. И многу веројатно, кога случајно на некоја стаза ќе се сретнат двајца момци од улица, еден со корвета, друг со гт3, многу веројатно дека тој со гт3 ќе биде побрз.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2466 на: 20 Октомври 2018, 18:08:29 pm »
Одамна не си зипнал  волку bullshit во еден пост..

Од "нешто подобро" релатизизации во индустрија/спорт каде милисекунди прават разлика, до погрешна таргет група на муштерии со 2 милиони $ годишно во банка па се до "шта би било кад би било " замислени ситуации на улица, кои како такви се единствени кои може да се сместат под рандом јутуб клипчиња.

Немам мотивација да реплицирам.Сори.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2467 на: 20 Октомври 2018, 18:17:31 pm »
За на некој да му бидат тие ситни разлики во перформансите многу битни, сигурно не е локалниот фризер со основна корвета. Сигурно тркањето го разбира поозбилно и неговиот буџет многу веројатно не е помал од она што го кажав.
За обичните фризери со курвети и гететројки, веројатно фризерот со гететри кога ќе излезе на стаза ќе биде побрз оверол.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2468 на: 20 Октомври 2018, 20:25:19 pm »
Поршето е порше, ама корвета со 755кс е корвета со 755кс.


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2469 на: 20 Октомври 2018, 20:34:10 pm »
koja ima performansi kako porsche so 500ks.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2470 на: 20 Октомври 2018, 20:48:23 pm »
Да ја повозам да ти кажам дали е така. Фата е фата, ама две се две. ;)

Самото тоа што има седумстопеес' коња и преку 200кс на 1000обртаја е нешто што треба да се проба, нешто дивље. :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2471 на: 21 Октомври 2018, 11:47:45 am »
Бобо.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2472 на: 21 Октомври 2018, 12:47:05 pm »
Aј за некоја годинка...



Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2473 на: 21 Октомври 2018, 13:44:13 pm »
Ако ги има овие линии на каросеријата - со време нека го фрлат у канта, нека не си трошат пари за развој.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2474 на: 22 Октомври 2018, 10:38:29 am »
И така ви викам јас...


... with 1,400 hp at the flywheel!

If you want a road-legal, sub-10 second quarter-mile car, your only option today is the Dodge Challenger SRT Demon. A car designed and built to be quick off the line and to conquer the drag race masters from all kinds. But for a tuning company that goes by the name of Speedkore that’s not enough.

The tuners have something very special set to debut publicly at the upcoming SEMA show. It’s a Demon with two 6875 Precision Billet ball-bearing T4 turbochargers replacing the stock supercharger. Thanks to the new forced induction, the V8 engine under the hood is now delivering approximately 1,400 horsepower (1,044 kilowatts) at the flywheel, which means up to 1,200 hp (895 kW) reach the rear wheels. Take that, Hennessey!

https://www.motor1.com/news/272874/dodge-demon-twin-turbo-tuning/?fbclid=IwAR1AFyWYStGU3Qcg0moVkZrEdO6ar70FXQVI8hCoR0UZgUofpEkNf9aPt6w