Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 490749 пати)

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 898
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #825 на: 25 Јуни 2014, 21:34:01 pm »
Никако сечење, се нарушува предвидениот отпор на спиралата така.
Исто така, лично не би експериментирал со спирали што не се наменети за таа кола или барем за таа платформа.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #826 на: 25 Јуни 2014, 22:23:22 pm »
Најдов спирали од астра за ланосот да го спуштам арно ама предните не одговараат. На астрата доле се стеснуваат а на ланосот не, широки се долу. Е сега размислувам предните да ги сечам а одпозади да ставам пониски спирали.
Што ќе добијам што ќе изгубам? Ваши коментари и совети?


Ќе добиеш главоболки , а ќе изгубиш удобна амортизација  ;D ....

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
  • Custom made interiors
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #827 на: 25 Јуни 2014, 23:16:05 pm »
Што ќе биде разликата од сечени фабрички спирали и од спортски спирали? Ако ги сечам фабричките јас мислам дека отпорот(мекоста) на спиралата ќе биде ист само ќе биде пониска. Значи зборувам за спуштање максимум 35мм.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #828 на: 25 Јуни 2014, 23:24:09 pm »
Физиката не вика така. Бројот на намотки (кругови) има и тоа каква врска во динамиката на пружината. Еве ти, пресметај си:

http://www.planetspring.com/pages/compression-spring-calculator-coil-calculator.php?id=compression

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #829 на: 25 Јуни 2014, 23:26:15 pm »
Има некои амортизери кои не би требало да се сечат



Првите може да се сечат. Вторите и третите не. И сечењето да не се прави со загревање.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #830 на: 25 Јуни 2014, 23:30:20 pm »
Има некои амортизери кои не би требало да се сечат

Првите може да се сечат. Вторите и третите не. И сечењето да не се прави со загревање.

При изработка на пружини, дали стандард, дали спортски, се зимаат доста параметри за да се пресмета како ќе „работи“ пружината. Кога станува збор за коли, нема амортизери кои може да се сечат. Тоа ти е „poor mans lowering". Ништо корисно нема да се добие. Најчесто се добива „камен“ кола, со несоодветен рибаунд и тотално нефункционирање на амортизерите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #831 на: 25 Јуни 2014, 23:35:40 pm »
Тотално нефункционирање на амортизерите? Ми звучи малку претерано давањето на епитети, за половина круг пресечена спирала.

Од друга страна, ако не ти се допаѓа резултатот можеш да си купиш пониски.  :P

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #832 на: 25 Јуни 2014, 23:38:21 pm »
Тотално нефункционирање на амортизерите? Ми звучи малку претерано давањето на епитети, за половина круг пресечена спирала.
Баш ме занима 1/2 круг дали ќе симнат 35мм. Мое мислење? Нема шанси :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #833 на: 26 Јуни 2014, 00:32:33 am »
сечен амортизер кој треба да биде спортски и фабрички спортски амортизери се два тотално различни појмови и во употреба и во пракса... со сечен амортизер многу лесно можеш да се испревртиш во некоја кривина... фабричкиот спортски спуштен амортизер го прави возилото да биде по круто, но сепак во кривини и посилни нагиби го работи она за кое е наменет... а со сечениот само ке пропадне во не соодветен момент при вртење во кривина (зборам за остро вртење нели)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2615
  • Custom made interiors
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #834 на: 26 Јуни 2014, 01:15:00 am »
Мислите на спирала или на амортизер(цело време амортизер пишувате)? Јас реков за спиралите да ги кратам а не амортизерите!

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #835 на: 26 Јуни 2014, 09:41:11 am »
едно реторичко прашање...
за 20 години монтирани на возило (моето аро) спиралите ја изгубиле таа цврстина и се омекнати малку.. а со тоа предницата е спуштена..
сеа за сеа иам гумици но само привремено... плуус многу е потврда вожњата со гумиците..
мојата логика кажува дека тоа неможе да се опраи никако.. освен со нови а ако и фабриката е затворена пред 10 години и тоа тешко...

се мислев за нешто вакво
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=900364
ама искуството ми говори НЕ.

единствено да се најде иста пружина од друг теренец што ќе има иста големина и тврдина..
троа тешко и тоа..

и така..

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #836 на: 26 Јуни 2014, 09:50:05 am »
Евентуално кај ковачот во Кисела Вода да ги подистегне малку спиралите за 2-3-4 цм. со греење.
Така ќе се подигне.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #837 на: 26 Јуни 2014, 09:52:14 am »
Никако не смее да се чепка спирала со греење. Во ниеден можен случај. Се менува хемиската структура на металот, и повеќе тоа не е пружина туку парче железо. Не ги грејте пружините.

Отсутен icemann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 679
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #838 на: 26 Јуни 2014, 09:56:05 am »
Не бе, какво греење какви бакрачи... во право е Дени, а башка ковачот во КВ е лопов..
за шпренговање ми бараше 200 евра. а во МЗТ е 2000-3000 максимум сосе пат и пиво за мајсторите..

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #839 на: 26 Јуни 2014, 13:43:22 pm »
Прават во скопје мислам беше 50е од спирала,каква сакаш по цртеж ќе ти направат.