Автор Тема: Амортизери, Спирали, Суспензија  (Прочитано 443037 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1455 на: 24 Јуни 2016, 18:13:46 pm »
Tesla Model S има најмали 19-ки, а носи 330-ки дискови со брембо шепи како моите, што би се рекло на 17-ки може да вози. Има и други примери.
Некои ултра перформенс гуми, како на пример Pilot Cup не се произведуваат во димензии помали од 19“, исто така, веќе и Pilot Super Sport (оние јас што ги возам), веќе нема да се произведуваат во димензии помали од 19“. Ќе мора Pilot Sport 4 да возам или 19-ки бандаши да купувам. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1456 на: 24 Јуни 2016, 23:37:25 pm »
Свесен си дека овие коли ни штопови не им гледаат во кривини на оние што ги хејташ со низок профил и голем бандаж, така?

Уште не си сфатл за што зборам цело време.

И поблиску до Стратота..

Challenger Hellcat

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


40 ка профил како дел од 275  ширина ка знаеш ли колку прста е во реалност?
Затоа е удобен.

..а да ..и 700 коња е. ;D


Симо..нормални дека се сменети правилата..на стаза.
Смешно е што народ се лаже дека истото важи и во секојдневие.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1457 на: 24 Јуни 2016, 23:51:48 pm »
Ако имаш диск за 20ка не е срамота да возиш 20ка. Глупото е кога дискот е за 17ка а ти возиш 20ка.

Присутен tomaso

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2153
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1458 на: 25 Јуни 2016, 00:17:19 am »
Смешно изгледа празно е....
Има еден меган купе низ Битола со 17ки бандажи ептен грдо изгледа има дупка голема празен простор.

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1459 на: 25 Јуни 2016, 01:22:32 am »
Ако имаш диск за 20ка не е срамота да возиш 20ка. Глупото е кога дискот е за 17ка а ти возиш 20ка.

уште поглупо е голф 4ка 1.4 со 18ки или 19ки и црвен добош

има неколку вакви испади низ Битола ама муабето се знај браат 19ки зедов 500 евра

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1460 на: 25 Јуни 2016, 08:33:01 am »
Не знам зошто го проучувате пазарот/народот воопшто, ако некој сака да избега од параметрите на она што е нормално и има пари слободно, негов избор а не „било дебилно“ „на ништо не личело“ итн. Сите експерти по суспензија, бандаши и гуми. Па мала била шепата, па не личела висината на гумата, па преголема била и други профи механичарски муабети.
Уште па има некои и мајтап тераат на туѓи сметки а возат коли од 1000 евра ( ова апропо на нивните критики во нивни стил ).
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1461 на: 25 Јуни 2016, 08:53:32 am »

40 ка профил како дел од 275  ширина ка знаеш ли колку прста е во реалност?
Затоа е удобен.

..а да ..и 700 коња е. ;D


Симо..нормални дека се сменети правилата..на стаза.
Смешно е што народ се лаже дека истото важи и во секојдневие.

Оф, 275/40 удобна...  Ако сакаш удобна гума, 195/65 се бара. Удобен е хелкетот зошто во твоите очи сакаш таков да биде, иначе е кочија вс Ford Crown Victoria, ако прашаш некоја баба.

Сменети се правилата на стаза затоа што е потребно колите да имаат подобри перформанси. Сменети се правилата во секојдневие затоа што е потребно колите да имаат побори перформанси. За времето од оние коли ти што ги постираше, нормална димензија на семејни возила беше 13-14 со 165-175 гума и профил 70-80. Во денешно време спаркови возат такви димензии и ретко која друга кола.



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1462 на: 25 Јуни 2016, 20:32:36 pm »
Ако имаш диск за 20ка не е срамота да возиш 20ка. Глупото е кога дискот е за 17ка а ти возиш 20ка.

Така е...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1463 на: 25 Јуни 2016, 21:04:18 pm »
Ја мислев дискот е за кочење, а оно да ти било мерка за бандашот....


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1464 на: 25 Јуни 2016, 21:15:54 pm »
Да, ако е помал колата на ништо не ти личи. Глупо е.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1465 на: 01 Август 2016, 21:52:03 pm »
Некој да ми предложи какви амортизери да земам за клиото ? старите ги однесов на репарирање, 1 недела беше ок, потоа се растропа уште повеќе од предходно..

Е сега на едно место ми нудат starmann http://starmann-germany.de/en/ или prime.. Цената е околу 9000, со 2 години гаранција..
Друг ми нуди kayaba по цена од 12.000 со една година гаранција..

Се мислам дали да земам starmann или па да не ризикувам за 3000 денари.. ?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1466 на: 01 Август 2016, 22:01:04 pm »
Kayaba (KYB), и раат да си бидеш. Џабе 2 години гаранција, ако се некои ѓубре во перформанси.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1467 на: 05 Август 2016, 16:32:37 pm »
Е да, фала ти Симо.. Него денес бев на технички, и ми кажаа десниот ми е заминат (тоа знаев), левиот 75% а назад 68% биле.. И демек да сум менел само преден десен, пошто лев и да земам нов, можно е послаб да биди од 75%...

И сега што препорачувате да сменам.. ?? Предни задни лев десен...
Назад не го тоарам воопшто, максимум се возат само 4 патници плус товар 50тина кг...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43643
  • Il Moderatore
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1468 на: 05 Август 2016, 19:19:16 pm »
Амортизери се менуваат или во пар или сите 4.
Ако немаш пари смени само предни, пошто еден е отиден, па следниот месец задни.
Ако машината им покаже на нови амортизери полоши резултати, тогаш нека си ја фрлат во ѓубре.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Амортизери, Спирали, Суспензија
« Одговори #1469 на: 05 Август 2016, 20:56:50 pm »
Парите не се дотолку проблем, само не сакам да ги фрлам за џабе..

Иначе сакаше да кажи дека нови амортизери биле по 70/80%.. ретко им доаѓале коли со амортизери над 90%..