Gojdo mislam deka ne si vo pravo ama ajde da sporam.
Изнеси аргументиран став, па ќе видиме кој не е во право. Ем некој ќе научи нешто ново од нашите излагања.
Guma se znae najmnogu do 3 godini. Se razbira deka moze da trae i 10 no vo magacin. Na eksploatacija se drugi uslovite. Se preporacuva menuvanje na 40000Km ili 3 godini maksimalno od vremeto na eksploatacija. Taka se raboti vo site normalni zemji na svetot.
Не точно! Гума која се употребува до 5 години се смета за нова. Потоа се препорачува проверка бар еднаш годишно. По 10 години се препорачува замена без оглед на тоа колку е износена (дали има или нема шара)!
After five years or more in service, your tyres should be thoroughly inspected at least once per year. If the need arises, follow the recommendations of the vehicle manufacturer regarding replacing the original equipment tyres. As a precaution, if the tyres have not been replaced 10 years from their date of manufacture (see how to read a tyre sidewall), Michelin recommends replacing them with new tyres. Even if they appear to be in usable condition and have not worn down to the tread wear indicator.
http://www.michelin.co.uk/tyres/learn-share/buying-guide/when-should-i-change-my-tyresПонатаму, никаде не битно е колку километри си поминал, туку како си ги поминал. Можеш со исти гуми да извозиш 1000, но можеш и 100000km. За тоа дали се износени или не - постои индикатор на самите гуми:
Here’s a simple way to tell if your tyres are worn out.
A Michelin man figure on the shoulder of a Michelin tyre shows the location of the tread wear indicators situated in each of the main grooves of the tread. These indicators are small raised areas at the bottom of the grooves of the tread pattern.
Toa sto nie ja nemame taa kultura, e poradi niza pricini koi nema da gi nabrojuvame e drugo nesto ama greota e koga sme dale pari za kola da nemame tolku da menuvame na 2 godini gumi.
Немање култура е нешто друго. А за пракса за менување на гуми, не знам за тебе ама јас редовно менувам гуми штом осетам дека се износени и не си ја обавуваат функцијата правилно.
Samo ne mozam da razberam kako toa stara guma podobro od nova ?
Не можеш да разбереш бидејќи ништо не си прочитал па да имаш шанса нешто да разбереш. Еднаш веќе ти препорачав дека е добро пред да почнеш да дискутираш на некоја тема прво да се информираш. А ако веќе сакаш да влезеш во дебата треба да се наоружаш со аргументи и факти.
Posle 2 godini ?? Toa nekako ne e jasno i daleku od sekoja logika. Samiot material od koj sto e napravena gumata od stoenje gubi, a kamoli posle 2 godini. Nema da gi ima istite svojstva. Jas takva guma iskreno ne bi stavil nikogas na kola.
Точно е дека карактеристиките на гумата не се исти кога ќе се произведе и по 2 години. Токму затоа и гума стоена 2 години има подобри перформанси од само што произведена гума. Во периодот од тие 2 години, а најизразено во првата година, материјалот на гумата сеуште хемиски и физички реагира, се формираат нови меѓу-врски кои ги подобруваат физичките карактеристики на гумата. Во минатото било забрането гума да излезе во продажба доколку не одлежи минимум 1 година. Денес, процесите за производство се многу поусовршени па гумите можат веднаш (по некоја недела) да се дадат за продажба.
Ако те интересира да читаш повеќе на оваа материја, повели читај:
1)
RUBBER OXIDATION AND TIRE AGING2)
TYRE AGING TESTЗа оние кои ги мрзи да го читаат цели абстракти, ќе издвојам само еден цитат:
all the tires age by the same single mechanism; namely oxidation
of the skim and wedge rubber. This conclusion includes spare tires as well as on-road tires. In
fact, spare tires age at a rate only slightly slower than on-road tires (~70-80%). DOE analysis
confirms that mileage was a relatively unimportant factor in aging compared to time. Thus time,
not mileage, is the correct metric for tire aging.
Toa nikoj ne moze da me razubedi.
Тврдоглавоста не е некоја позитивна особина, но како и да е јас немам намера да те разубедувам. Твое е дали ќе го прифатиш тоа што ти го презентирам, а на другите е да донесат заклучок.
Dilerite koi imaat servis sekogas ke ti ponudat takva opcija da taka e. Da zarabotat sakaat.
? Зошто го испратиле Фаланга да ја поправа гумата?
No popravka na guma e drugo nesto. Ako ja zakrpis ne znaes kolku ke tera. Krpeno e krpeno a novo e novo. Sigurnosta so krpeno e edno a so novo e sosema druga.
Повторно истите глупости. Ако имало било каков проблем со безбедноста самите производители на гуми изричито ќе ја забранеле, а не да ја препорачаат. А да не збориме за законите и регулативите поготово во најразвиените земји како Англија.
A tyre specialist will tell you if your tyre can be repaired after damage has occurred.
http://www.michelin.co.uk/tyres/learn-share/buying-guide/when-should-i-change-my-tyresНема да го коментирам рестото глупости пиашни за староста на гумите, погоре веќе е одговорено.