Бугар, ти ги читав постовите наназад на темава и се мислев дали да реплицирам, се до последниот твој пост каде си напишал доста нелогичности и дезинформации.
Пожелно е да се информираш на секоја тема пред да се вклучиш и да даваш совети. Вака само шириш деизнформации за оние кои не се информрани, а на оние кои се информирани само им покажуваш колку поима немаш што збориш.
1) Рок на траење на гумите е над 10 години.
2) Насекаде во светот гуми кои се складирани до 5 години се сметаат за тазе, а некаде и повеќе. По 5 или повеќе години се вршат проверки од страна на стручна екипа и се установува дали се правилно складирани. Ако се правилно складирани остануваат за продажба уште во наредните 5 години. Потоа се повлекуваат на рециклирање, пред се од маркетиншки причини бидејќи веќе се „застарен“ модел.
3) Гумите најдобрите возни карактеристики ги имаат по 2 години од нивното производство. Значи гума стара 2 или 3 години е подобра од гума стара 0 или 1 година.
4) Сите нови гуми се направени со рециклирање на стари гуми.
5) Гумите се поправаат и тоа е законски дозволено секаде и во сите развиени земји. Во некои земји постјат правилници и норми кога и како треба да се поправи гумата, на пример таков е британскиот стандард AU159:
http://www.btmauk.com/data/files/Minor_repairs_to_passenger_car_and_light_van_tyres_31_May_2011.pdf.
6) Поправките се трајни и доколку се правилно спроведени гумата ќе попушти на било кое друго место, пред да попушти на местото каде е поправана.
7) На дилерите на гуми кои имаат сервис за вулканизирање им е многу поедноставно и подоходовна да ти кажат дека гумата не се поправа и да ти понудат нова со „попуст“.
Доколку гумата не е за правење, согласно прирачниците на производителите, верувај дека дилерите на гуми (во случајов Пнеуматик, а во мојот случај не се сеќавам на името) нема да сакаат да ти ја поправаат освен ако ти инсистираш но ќе ти напоменат дека нема гаранција за твојата безбедност.
Нејсе, јас и Фаланга сме семејни луѓе и во кола возиме жена и деца. Мислиш дека сме толку блесави да ги загрозуваме своите и животите на нашите најмили? Мислиш дека би правеле компромис за безбедно возење за ситни пари? ...дај немој такви нелогични муабети, може е криза ама не за 200 евра туку за 200.000 евра...