Автор Тема: Поправка и промена на гуми..  (Прочитано 11679 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Поправка и промена на гуми..
« Одговори #15 на: 18 Февруари 2012, 23:22:12 pm »
Gojdo mislam deka ne si vo pravo ama ajde da sporam.
Изнеси аргументиран став, па ќе видиме кој не е во право. Ем некој ќе научи нешто ново од нашите излагања.

Цитат
Guma se znae najmnogu do 3 godini. Se razbira deka moze da trae i 10 no vo magacin. Na eksploatacija se drugi uslovite. Se preporacuva menuvanje na 40000Km ili 3 godini maksimalno od vremeto na eksploatacija. Taka se raboti vo site normalni zemji na svetot.
Не точно! Гума која се употребува до 5 години се смета за нова. Потоа се препорачува проверка бар еднаш годишно. По 10 години се препорачува замена без оглед на тоа колку е износена (дали има или нема шара)!
Цитат
After five years or more in service, your tyres should be thoroughly inspected  at least once per year. If the need arises, follow the recommendations of the vehicle manufacturer regarding replacing the original equipment tyres. As a precaution, if the tyres have not been replaced 10 years from their date of manufacture (see how to read a tyre sidewall), Michelin recommends replacing them with new tyres. Even if they appear to be in usable condition and have not worn down to the tread wear indicator.
http://www.michelin.co.uk/tyres/learn-share/buying-guide/when-should-i-change-my-tyres

Понатаму, никаде не битно е колку километри си поминал, туку како си ги поминал. Можеш со исти гуми да извозиш 1000, но можеш и 100000km. За тоа дали се износени или не - постои индикатор на самите гуми:

Цитат
Here’s a simple way to tell if your tyres are worn out.

A Michelin man figure on the shoulder of a Michelin tyre shows the location of the tread wear indicators situated in each of the main grooves of the tread. These indicators are small raised areas at the bottom of the grooves of the tread pattern.

Цитат
Toa sto nie ja nemame taa kultura, e poradi niza pricini koi nema da gi nabrojuvame e drugo nesto ama greota e koga sme dale pari za kola da nemame tolku da menuvame na 2 godini gumi.
Немање култура е нешто друго. А за пракса за менување на гуми, не знам за тебе ама јас редовно менувам гуми штом осетам дека се износени и не си ја обавуваат функцијата правилно.
Цитат
Samo ne mozam da razberam kako toa stara guma podobro od nova ?
Не можеш да разбереш бидејќи ништо не си прочитал па да имаш шанса нешто да разбереш. Еднаш веќе ти препорачав дека е добро пред да почнеш да дискутираш на некоја тема прво да се информираш. А ако веќе сакаш да влезеш во дебата треба да се наоружаш со аргументи и факти.

Цитат
Posle 2 godini ?? Toa nekako ne e jasno i daleku od sekoja logika. Samiot material od koj sto e napravena gumata od stoenje gubi, a kamoli posle 2 godini. Nema da gi ima istite svojstva. Jas takva guma iskreno ne bi stavil nikogas na kola.
Точно е дека карактеристиките на гумата не се исти кога ќе се произведе и по 2 години. Токму затоа и гума стоена 2 години има подобри перформанси од само што произведена гума. Во периодот од тие 2 години, а најизразено во првата година, материјалот на гумата сеуште хемиски и физички реагира, се формираат нови меѓу-врски кои ги подобруваат физичките карактеристики на гумата. Во минатото било забрането гума да излезе во продажба доколку не одлежи минимум 1 година. Денес, процесите за производство се многу поусовршени па гумите можат веднаш (по некоја недела) да се дадат за продажба.

Ако те интересира да читаш повеќе на оваа материја, повели читај:
1) RUBBER OXIDATION AND TIRE AGING
2) TYRE AGING TEST

За оние кои ги мрзи да го читаат цели абстракти, ќе издвојам само еден цитат:
Цитат
all the tires age by the same single mechanism; namely oxidation
of the skim and wedge rubber. This conclusion includes spare tires as well as on-road tires. In
fact, spare tires age at a rate only slightly slower than on-road tires (~70-80%). DOE analysis
confirms that mileage was a relatively unimportant factor in aging compared to time. Thus time,
not mileage, is the correct metric for tire aging.

Цитат
Toa nikoj ne moze da me razubedi.
Тврдоглавоста не е некоја позитивна особина, но како и да е јас немам намера да те разубедувам. Твое е дали ќе го прифатиш тоа што ти го презентирам, а на другите е да донесат заклучок.
Цитат
Dilerite koi imaat servis sekogas ke ti ponudat takva opcija da taka e. Da zarabotat sakaat.
? Зошто го испратиле Фаланга да ја поправа гумата?

Цитат
No popravka na guma e drugo nesto. Ako ja zakrpis ne znaes kolku ke tera. Krpeno e krpeno a novo e novo. Sigurnosta so krpeno e edno a so novo e sosema druga.
Повторно истите глупости. Ако имало било каков проблем со безбедноста самите производители на гуми изричито ќе ја забранеле, а не да ја препорачаат. А да не збориме за законите и регулативите поготово во најразвиените земји како Англија.
Цитат
A tyre specialist will tell you if your tyre can be repaired after damage has occurred.
http://www.michelin.co.uk/tyres/learn-share/buying-guide/when-should-i-change-my-tyres

Нема да го коментирам рестото глупости пиашни за староста на гумите, погоре веќе е одговорено.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Поправка и промена на гуми..
« Одговори #16 на: 19 Февруари 2012, 09:53:27 am »
Добар, добар. Е ова е издржан пост.

@Opel.mk - Не е твоја одлука да одлучуваш (нити пак да сугерираш) кој колку да пишува. Исто така, те ме молам не цитирај мислење кога одговараш веднаш по него. Те молам прочитај ги правилата на форумот.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #17 на: 19 Февруари 2012, 10:28:01 am »
Едно искуство имав и јас, со големо странично испакнување на гумата, кое ми се случи на старата нереновирана Илинденска накај Воена Болница на една грозна дупка, кој поминувал ја знае сигурно. Бев на летните нокиан, стари околу една година, возев накај 60-65 и ја погодив дупката некако настрана и нешто ми затресе, сопрев, гледам џумка, монтирам резервна и во мотоцентар, ми велат се поправа ова не е проблем, а мене некако шубе, велам не благодарам, дај нова иста таква. Значи да не испадне реклама, ама се понудија да ја поправат, а одлуката за нова беше моја.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #18 на: 19 Февруари 2012, 10:47:35 am »
Ако излегла џумка од страната значи конците се искинале, незнам како мислеле да ја поправат ???

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #19 на: 19 Февруари 2012, 10:48:34 am »
И јас ќе прашав истото. Мада, јас коа закачив дупка со Леонот пред повеќе од 3 години, исто така се направи џумка од страна и бев до Пнеуматик, ми рекоа дека не се поправа.

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #20 на: 19 Февруари 2012, 10:50:21 am »
Немам поим, не се разбирам од вулканизерски работи  ;D , а секако ставив нова  ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #21 на: 19 Февруари 2012, 10:54:37 am »
Екстерминатор, кога странично на гумата ќе излезе чумка тоа значи дека внатрешната мрежа на челични влакна е скината или на друг начин оштетена и затоа притисокот од воздухот внатре тука прави џумка. Џумките се многу ризични зошто границата меѓу џумка и дупка е многу мала.

Јас сметам дека гума може да се репарира или вулканизира се додека внатрешната структура на гумата која и дава цврстина и стабилност е неоштетена.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #22 на: 19 Февруари 2012, 11:01:09 am »
По мене, така исцепена гума, тешко дека долго време ке трае...Од лично искуство, баш со дупка од 1 до 2 сантиметри, односно со две такви дупки, пошто беше згазено на железо, во Мотоцентар ми ја закрпија и од внатре и од надвор и ја оставија на преса итн. Гумата ја средија одлично...Но што се случи по година ипол дена...На колата приметив дека полека почнува прво да влече во една страна, а потоа и да тресе и да клати...Причината за тоа беше лепената гума...Нормално, со таква рана, гумата е закрпена колку да истера една, или максимум две сезони, а потоа и да се замени со нова...Лепење е привремено, но не и трајно решение...

Инаку промена на гуми на 2 години е сулудо, сем ако годишно не се поминуваат по 40К километри, па за две години гумите да станат како лижавчиња...6 или 7 години е сосема Ок време за промена на гуми, а 8 е крајна граница...

гОЈДО убаво објасни, но и убаво кажа...Ако те мрзи да читаш, ке шириш невистини :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #23 на: 19 Февруари 2012, 11:41:21 am »
1-2 cm не е дупка туку цепаница. Дилериве на гуми имаат упатства од производителите на гуми за тоа кога гумата може да се поправа, т.е. при каков вид на оштетување и како тоа се прави. Тоа што го направиле во Мотоцентар не знам колку им било паметно, а уште помалку не ми е јасно зошто ти (баш ти, а не некој друг) си го прифатил. Моето дупче беше пола сантим во должина на работ на гумата од внатрешна страна. Практично, кога на гумата и требаше 2 саати да се издиши. Вулканизерите, мислам дека „Лабино“ се викаше вулканизерот, ама не сум сигурен, ми рекоа дека може да се санира трајно без да има последица по возењето. Така и направив, ја санирав и ја вратив.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #24 на: 19 Февруари 2012, 15:06:59 pm »
1-2 cm не е дупка туку цепаница. Дилериве на гуми имаат упатства од производителите на гуми за тоа кога гумата може да се поправа, т.е. при каков вид на оштетување и како тоа се прави. Тоа што го направиле во Мотоцентар не знам колку им било паметно, а уште помалку не ми е јасно зошто ти (баш ти, а не некој друг) си го прифатил.

Зошто колата е службена па други одлучуваат а не јас ;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Присутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2205
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #25 на: 19 Февруари 2012, 18:28:14 pm »
Пред 5 години нагазив на пивско шише кое се скрши и со дното ми ја расечи странично гумата,ама квалитетно расекување,три прсти се пикаа како полукруг.Гумата беше сава рапидекс р2,на вулканизер ја вулканизираа,ја направија.Уште 3 години ја возев,ја направив тиква ама не попушти,се познаваше како џумка.Откако ги сменив тие му ги продадов на еден со мерцедес 190 д(185-65-15).
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #26 на: 24 Февруари 2012, 15:39:07 pm »
http://reklama5.mk/Details.aspx?ad=287158

еве ви за 500 ден чување гуми годишно :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #27 на: 24 Февруари 2012, 15:42:18 pm »
Алал вера ако мислат вака да ги чуваат како на сликава :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #28 на: 24 Февруари 2012, 15:44:13 pm »
Бриџстоунчиња има, топ за лижење...



Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Поправка и промена на гуми..
« Одговори #29 на: 24 Февруари 2012, 16:06:20 pm »
Еднаш напишав и уште еднаш ке повторам,нема некое правило дека гумите се менуваат на одредена километража или на одреден временски период...Еве јас на едниот камион ставив нови предни после 10.000 поминати км гумите се направени патики,значи ке мора да ги менувам,или да чекам да поминам уште 20-30 К км и во меѓувреме да се отепам...Истотака познавам луѓе кои со камионите врват по 100К км и гумите се малку потрошени,но тоа зависи и до гумата и од теренот на кој возиш...
Бугар што спомна околу протектираните гуми,кои не се нешто опасно,но и не се како нови,затоа протектираните се ставаат на погонските оски,каде што гумите се дупли и освен што ке има парчиња по патот нема никаква друга опасност по учесниците во сообраќајот...
Секој е доволно способен да прецени кога гумите му се за менување,кога пукаат по страните(ситни пукнатиби кои се јавуваат како знак од печење на сонцето),истрошеност на гумите и сл...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D