Гласање

Кој од овие автомобили би го избрале?

Toyota Aygo - 8990 EUR
21 (12.3%)
Peugeot 107 - 8800 EUR
7 (4.1%)
Citroen C1 - 7990 EUR
15 (8.8%)
Hyundai i10 - 7490 EUR
7 (4.1%)
Kia Picanto - 8350 EUR
9 (5.3%)
Volkswagen Up - 8700 EUR
26 (15.2%)
Fiat Panda - 8300 EUR
40 (23.4%)
Chevrolet Spark - 6390 EUR
13 (7.6%)
Ford Ka - 9500 EUR
8 (4.7%)
Renault Twingo
18 (10.5%)
Suzuki Alto
7 (4.1%)

Вкупно гласови: 95

Автор Тема: Супермини градски автомобили..  (Прочитано 56479 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #135 на: 20 Февруари 2012, 14:31:51 pm »
Затоа Спаркот ќе биде убедливо најпродаван, нуди се што нудат повеќето а за тоа наплаќа РЕАЛНО.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #136 на: 20 Февруари 2012, 14:33:09 pm »
107, ц1, пиканто, уп у спарк одма ги исклучувам поради дизајнот, остантите кои што не ги споменав ми се симпатични и интересни колички. доколку би требало да купам изборот би ми се свел на ајго, И10 и ка. Алто ми делува многу дамски, пандата е више стар модел, твингото е интресно ама чудно ми е, ми делува футуристички. така што остануваат Ајго, И10 и Ка како мои фаворити во оваа класа на мини градски автомобили

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #137 на: 20 Февруари 2012, 14:35:23 pm »
а она Suzuki Splash? може овде да влезе во комбинација, мене тоа ми изгледа интересно.

Имаше и Opel Agila исто како тоа

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #138 на: 20 Февруари 2012, 14:36:27 pm »
Марче не сакаш да возиш Агила. Дури и погрдо од старата Панда, иста грдотија како Сузуки Вагон.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #139 на: 20 Февруари 2012, 14:38:57 pm »
@Cuore Но дали нуди се што нудат другите, или само така велиш? Јас сметам дека во повеќе наврати не би избрал Спарк наспрема Ајго/Уп.

1. Изглед.
2. Марка.
3. Внатрешност.

Овие три работи се далеку полоши во Спарк/Матиз. Како глобала, а ако навлезеш има уште милион ситници. На пример Матиз не му се палат брисачите кога прскаш, нема пауза на брисачи, нема никаков осен на педаљите, рачната не е ни приближно добра како на конкурентите, а ни кочниците., седиштата се доста полоши, менувачот е поприлично непрецизен, мириса безвезе, нема обртомер... Седиштето не оди ДОВОЛНО наназад за да седнам како човек. Незнам колку од овие ствари се поправени кај Спарк, ама сигурен сум дека голем дел не се.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #140 на: 20 Февруари 2012, 14:40:49 pm »
Марче не сакаш да возиш Агила. Дури и погрдо од старата Панда, иста грдотија како Сузуки Вагон.

абе има нова, не тоа старото коцкасто

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #141 на: 20 Февруари 2012, 14:49:33 pm »
Овие три работи се далеку полоши во Спарк/Матиз. Како глобала, а ако навлезеш има уште милион ситници. На пример Матиз не му се палат брисачите кога прскаш, нема пауза на брисачи, нема никаков осен на педаљите, рачната не е ни приближно добра како на конкурентите, а ни кочниците., седиштата се доста полоши, менувачот е поприлично непрецизен, мириса безвезе, нема обртомер... Седиштето не оди ДОВОЛНО наназад за да седнам како човек. Незнам колку од овие ствари се поправени кај Спарк, ама сигурен сум дека голем дел не се.
Eла кај мене кога сакаш да се повозиш:

Бришачите се палат кога прскаш, има пауза на бришачи, има подобар осет на педалите од Поло и 206-ка, рачната е прекрасна, многу прецизна и јако стега, кочењето е прекрасно и прецизно застанува за 3,1 секунда, седиштата се потврди од Поло и тоа ми се допаѓа и не се толку многу накосени задните, менувачот е полош отколку кај Полото, мириза океј, как ои сите даевуа и има обртомер :)

Така да голем дел се :) Во најновиот спарк не знам како е, само еднаш сум се возел и забележав дека задните амортизери се исто тивки како и кај Полото и далеку потивки отколку кај мојот спарк.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #142 на: 20 Февруари 2012, 14:58:33 pm »
@Cuore Но дали нуди се што нудат другите, или само така велиш? Јас сметам дека во повеќе наврати не би избрал Спарк наспрема Ајго/Уп.

1. Изглед.
2. Марка.
3. Внатрешност.

Овие три работи се далеку полоши во Спарк/Матиз. Како глобала, а ако навлезеш има уште милион ситници. На пример Матиз не му се палат брисачите кога прскаш, нема пауза на брисачи, нема никаков осен на педаљите, рачната не е ни приближно добра како на конкурентите, а ни кочниците., седиштата се доста полоши, менувачот е поприлично непрецизен, мириса безвезе, нема обртомер... Седиштето не оди ДОВОЛНО наназад за да седнам како човек. Незнам колку од овие ствари се поправени кај Спарк, ама сигурен сум дека голем дел не се.

Доколку бидам приморан да купам кола од оваа класа ќе земам Спарк. Чичко ми има од претходниот модел, односно ко на Фаланга, и до сега никад за ништо не се пожалил, дури и го глорифицира. Друга битна работа е што Спарк има поголема традиција од поголемиот број горенаведени. На дизајн новиот Спарк не е ништо поружен од UP или C1, Aygo и тоа другото како се викаше. Фордчето и Твингото веќе личат на нешто али џабе, прескапи се за таков тип на возило. Ретки се тие кој би зеле Форд Ка пред Фиеста.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #143 на: 20 Февруари 2012, 15:00:49 pm »
Даеву имало повеќе традиција од Тојота? И да си купиш Спарк, што да ти кажам.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #144 на: 20 Февруари 2012, 15:02:38 pm »
Даеву имало повеќе традиција од Тојота? И да си купиш Спарк, што да ти кажам.

Кој беше претходникот на Аygo ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #145 на: 20 Февруари 2012, 15:05:08 pm »
Starlet.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #146 на: 20 Февруари 2012, 15:14:25 pm »
Starletot e prethodnik na Yaris

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #147 на: 20 Февруари 2012, 15:20:51 pm »
Ја дополнив табелата. Има податоци за 107 и Твинго (фала Бушав) и ја сменив варијантата на Панда. Динамик опрема, 1.2 мотор, со дополнително 1 воздушно перниче и магленки (за да се добие горе доле еднаквост во пакетите), фала Симо.


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #148 на: 20 Февруари 2012, 15:22:27 pm »
море шо сака нека биде само Панда би купил од овие

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Супермини градски автомобили..
« Одговори #149 на: 20 Февруари 2012, 15:23:50 pm »
More od tabelata Altoto e daleku najdobar izbor

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need