Abe Simo sto bi falelo da se ponudi taa Dzeta (nova) za, da receme 5000 EUR maksimum, proverena mehanika, besrten koncept. Pa retko koj bi odel da kupi nesto poskapo, koga ima za poeftini pari NOVO.
Za polovno ne stanuva zbor. Samo sto nie izigravame bogatasi. Ednostavna matematika namesto da frlis 9000 EUR za nekoja ubava marka supermini, zemas NOVO klasa sedan od 5000 EUR i imas 4000 EUR za benzin, registracii i vozenje. Ne e glup narodot samo sto nasive importeri NE ZNAAT DA RABOTAT. Ocigledno ne im e zelbata da prodavaat. Ako sakas da prodavas bidi najeftin i najmnogu ke prodades. Vo konkretniov slucaj so gorespomenatata staro nova dzeta, ako nekoj bi ja uvezol ke napravi popara na pazarot. Ke se rasturi od prodavanje. Kolku godini Matiz bese najprodavan tokmu poradi faktot sto bese NAJEFTIN 5000 EUR ili Tico koga bese 9900 DM 2000 godina. Zasto Fiat ne prodade tolku Seicento (ama cenata mu bese 11500 DM togas !) celi 2500 DM povekje od Tico, e pa lugjeto ne se budali da plakjaat povekje koga moze i poeftino da pominat.
No sekoj so svojata logika i matematika. Mene licno i na mnogu lugje sto gi poznavam im e najbitno da dadat spo pomalku pari a da dobijat novo vozilo, markata e vo vtor plan.
Veruvaj Cherry Ego za 8600 EUR nema nikogas da bide best seller nitu ke se prodava. Ako e 5000 EUR situacijata ke se izmeni ama nasiot diler e alcen i saka da stane preku nok bogatas.
Cherry Ego istoto ama potpolno istoto vo najskapiot grad na svetot - Kinshasa se prodava po cena od 7990 USD - vidi kolku e toa vo evra - bukvalno istata oprema i sve ostanato ! A Kongo ima najskapo osigiruvanje na pratki vo celiot svet samo za vase info. Steta sto ne e dozvoleno da slikas da ti pustam slika od reklamnata objava pa da vidite.