Автор Тема: точки на паленје за 2.0 16в проблем  (Прочитано 5814 пати)

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #15 на: 21 Февруари 2012, 16:01:46 pm »
eve vi sliki videte so e rabotata ajde momci majstori :D objasnuvanje
:D :D :D

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #16 на: 21 Февруари 2012, 16:03:33 pm »
eve vi sliki videte so e rabotata ajde momci majstori :D objasnuvanje
http://www.flickr.com/photos/56320365@N07/6916406489/
vaka bi trebalo da izgleda koga e na palenje
:D :D :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #17 на: 21 Февруари 2012, 17:18:32 pm »
Cupra 2, те молам прочитај ги правилата, и особено обрни внимание на правилото за двојно постирање (бр. 18). Имаш дури 4 постови еден по друг!

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #18 на: 21 Февруари 2012, 18:40:46 pm »
eve vi sliki videte so e rabotata ajde momci majstori :D objasnuvanje
http://www.flickr.com/photos/56320365@N07/6916406489/
vaka bi trebalo da izgleda koga e na palenje

ovaa slika e kako ti e tebe vo momentot.
a vaka treba da izgleda po pravlo

na crvenite reperi ti e sega naj verojoatno spored kazuvanje a treba da e na crnite reperi.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #19 на: 21 Февруари 2012, 18:59:48 pm »
A ќе може ли да работи со такво поместување..?
Прво нема теорија да се поместуваат точките, иначе системот не може да функционира-во случајов е кажано дека моторот работи.Меѓутоа радилицата прави 2 круга а брегатата еден.За да се најдат точките во иста позиција, треба да се заврти радилицата за два круга.Ако се заврти само за еден круг, реперот на радилицата ќе си дојде пак на место, но од брегастата ќе се најде доле.
Друго објаснување, логично, за да работи моторот нема.Се уште не измислиле таков.
« Последно менување: 21 Февруари 2012, 20:43:01 pm marsher »

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #20 на: 21 Февруари 2012, 21:02:17 pm »
A ќе може ли да работи со такво поместување..?
Прво нема теорија да се поместуваат точките, иначе системот не може да функционира-во случајов е кажано дека моторот работи.Меѓутоа радилицата прави 2 круга а брегатата еден.За да се најдат точките во иста позиција, треба да се заврти радилицата за два круга.Ако се заврти само за еден круг, реперот на радилицата ќе си дојде пак на место, но од брегастата ќе се најде доле.
Друго објаснување, логично, за да работи моторот нема.Се уште не измислиле таков.
значи треба два цели кругови да ја вртам на радалица зада се намести брегастата на репер така marsher? со еден круг несе порамнуваат реперите ниту еден тоа сакаш да кажеш?
:D :D :D

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #21 на: 21 Февруари 2012, 21:25:08 pm »
А бе cupra златен.Земи малку прочитај нешто, научи, ова се основни работи од моторни возила.Не е работата сум видел нешто, ме интересира и све можам сам.Не знам која возраст си, учиш ли, работиш ли.Се потепавме овде да разбереме шо е работава, некој феномен, парадокс, а ти не знаеш дека радилицата треба да заврти два круга за еден циклус...
Имаш книги, чичко google..... запиши се на машински-моторни возила..

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #22 на: 21 Февруари 2012, 21:44:29 pm »
Хаха абе не е ова двотактен мотор да му се невиди се знае за еден циклус потребно е два пати да се заврти радилицата ;D

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #23 на: 21 Февруари 2012, 21:54:42 pm »
офффф мори мајкоооо јас ви викам не се поклопуваат и стопати да ја свртис вие ми викате читај учисе е јбг
:D :D :D

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #24 на: 21 Февруари 2012, 22:03:33 pm »
офффф мори мајкоооо јас ви викам не се поклопуваат и стопати да ја свртис вие ми викате читај учисе е јбг
па цим сам сум го наместил и извадил од кола и никогас несум учел за коли нити сум прасал некој механицар знаци нешо ми сеше црпката малку од малку стариот мотор 1.8 сто пати сум го отворил и склопил и праел и глави и паленје и се сам дома не се работи за учење се работи со мозе да биде зада не се поклопат знаци замаецот несо не е во рет со реперот мозеби е сменет некогас не еоригинал и немуе тоцен реперот marsher ова е дилемата на темава не кој колку знаел и дали знаел секој за себе си знае доволно цим несо поцнал да го чепка никој на незнајно не растура и склопува да вози ;)
:D :D :D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #25 на: 21 Февруари 2012, 22:09:10 pm »
Па тогаш наместиго према ременицата за линискиот каиш што ти е напред имаш и на неа белези.

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #26 на: 21 Февруари 2012, 22:15:37 pm »
ne e liniski kaj mene mislis za onja so kanali so e kais? na sajmnite znam i tamu ima reperi ama ne se gledaat poso mn e zbutan motorot a na ibizata e mal kosot ne se gleda gore tocno edvaj mozes da ja izvadis
:D :D :D

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #27 на: 21 Февруари 2012, 22:19:03 pm »
инаку јас го дигам скрос клипот први у мртва тоцка итака не гледам замаец и брегастата е горе
:D :D :D

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #28 на: 21 Февруари 2012, 22:20:49 pm »
офффф мори мајкоооо јас ви викам не се поклопуваат и стопати да ја свртис вие ми викате читај учисе е јбг
па цим сам сум го наместил и извадил од кола и никогас несум учел за коли нити сум прасал некој механицар знаци нешо ми сеше црпката малку од малку стариот мотор 1.8 сто пати сум го отворил и склопил и праел и глави и паленје и се сам дома не се работи за учење се работи со мозе да биде зада не се поклопат знаци замаецот несо не е во рет со реперот мозеби е сменет некогас не еоригинал и немуе тоцен реперот marsher ова е дилемата на темава не кој колку знаел и дали знаел секој за себе си знае доволно цим несо поцнал да го чепка никој на незнајно не растура и склопува да вози ;)
Проблемот со учењето ти е во обратна постапка.Замисли некој доктор да се учи на пациент, па по форуми да учи  и к.р да не му чуе за книги, школи..Добрата страна е што те интересира, но тоа не значи дека си роден талентиран со сето знаење.Некако тешко ви е да свртите две , три страници отколку цел ден да го вртиш моторот и да ги гледаш реперите и да се чудиш.
Колку и да го вртиш моторот уште еднаш ќе ти кажам, ситуацијата што ја опишуваш не е можна, немогуќе е,
mission impossible...

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: точки на паленје за 2.0 16в проблем
« Одговори #29 на: 21 Февруари 2012, 22:21:43 pm »
Каишот што е за алтернаторот не е линиски? И да не е нема врска на ременицата негова што е на радилица имаш белег исто за палењето, ако веќе мислиш дека тој на замаец не е кај што треба. И плус можеш да ја извадиш свекицата од првиот клип па ќе знаешкога е на палење.