Автор Тема: Најнесериозен и најш*пак дилер на автомобили и сервис во Македонија и пошироко?  (Прочитано 126782 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Темава ја отварам изреволтиран од несериозниот и шуп*чки однос и пристап на некои наши овластени застапници за автомобили. Конкретно станува збор за Мазда. Бев запрепастен од одговорот кој го добив денес. Барав странична жмигавец светилка (бидејќи не се менува сијаличка) за Мазда 6, онаа малечката помошна што е и што стои блиску до предните врати на возилото.

Само за да појаснам, истите светилки се вградува во Mazda 2 2003-2011, Mazda 3 2003-2008, Mazda 6 2003-2007, Mazda 5 2002-2007, Mazda MPV 2000-2004 и други.

Ми рекоа дека немаат на лагер!!!!  ???  :o  ???  >:(  ::)  :-\ WTF????!??!???!??!??!? И дека ќе треба да чекам минимум 2 недели?!?!?!?!?  :o :o :o WTF?!?!?!?!?! И дека цената и е 2000 и кусур денари??!?!?!??!? ::) ::) ::)  :o :o WTF?!?!?!?

Сијаличкава, оригинал, на e-bay се продава 4 долари со поштарина до тука излегува 14, т.е. 640 денари:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180624368035

Добро бе кои се тие идиоти шо ја "држат" Мазда во Македонија и кои немаат потрошен материјал - сијаличка кој се вградува во над 50% од Маздите кои се возат во Македонија? Како до сега не им одзеле право да го брукаат брендот?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Епа ваљда дека не се менува сијаличката... А со која логика не се менува сијаличка на фар тоа е друга работа. Сигурно не се менува!? А ти како колега да си ја смениш само сијаличката, пешки? А со заштедените пари ХИД може да ставиш.
« Последно менување: 19 Февруари 2011, 12:59:47 pm Deni »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција

Види на 5cm, десно од предната врата:

Со 640 денари ништо неможам да ставам. Сега немам пари за инвестиција во колата. На пролет ќе ставам Xenon.
« Последно менување: 19 Февруари 2011, 13:04:47 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Чидам де, ама ако го извадиш тоа и го расклопиш, смениш сијачличка и го склопиш со цијанофикс? А ако го завркнеш и така треба да купиш цело ново. WIN-WIN

Чисто јас што би направил, немора така...

П.С. Штом едното цркнало, и другото може да е при крај. 2х2000 = ХИД ;D Се зезав за ксенон, немз врска.
« Последно менување: 19 Февруари 2011, 13:06:59 pm Deni »

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Па ќе пробам, само пластиката е многу добро проклето залепена, а верувам дека сијаличката внатре не се вади/става туку дека е едно со пластиката.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
На другарка една, ретровизорот што и’ го носат, веќе кај и да е, ќе го слави првиот роденден, така да, од Мазда ништо не ме изненадува.

Имам разбрано за несериозност кај Рено, ама не ми се десило конкретно на мене, така да, не би да шпекулирам. Мене лично, ме наапаа МАС, што беа најбољи у свет додека да го зеам Лансерот, а после тоа малце ме опашија ректално онака... домаќински... со купување роба накнадно... Ама ај, нека им служи на чест.

Нај ОК, према мене до сеа биле во Форд, пошто без разлика за што и да сум се интересирал, одма ми излегле во пресрет.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Што се тиче Форд, еднаш ги прашував како се отвара фар за меган, и ми вика со која кола си? Викам со Меганот. Епа ај седи ќе пиеме едно кафе нека го средат во сервис. Не ми земаа ни пари... А што се тиче форд делови се било најдобро на свет, а и за Порше со Полото се во најдобар и најбрз рок поминало. Ама ова со друга марка не го очекував... особено за беспари.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Не се отвара, пука пластиката. Залепено е домаќински. Инаку, од сервиси најмногу сум задоволен од Тојота, макар што не ми се десила некоја драматична ситуација. На стариот му го скршија штопот 2 месеци откако го зема Аурисот во 2008 во март. Тојота беа одма спремни да го променат, само цената солена 220 или 250 евра(не ми текнува во моментов). Во грчка најдовме штоп од стумбан Аурис за 140 евра.

За Форд немам пофални зборови, поготово не откако ме натераа да правам цела дијагностика, компјутер и к*р се тресе и да платам 5500 денари за да ми кажат дека акомулаторот ме дупи. Па уше ми понудија да ми го сменат за 6500 денари, акомулатор од 45Ah. :D

VW, исто така се шупци. Не знам како се однесуваат према обичните корисници, меѓутоа фирмата каде работам има 100-тина возила од VW и односот во сервис им е идиотски. До сега неколку пати се имам направено пичвајз за глупости. На редовен сервис им елаборираш дека не ти фаќа даљинскиот за централната и пак не ги менуваат батериите и ми викаат дојди (пример) во Среда за да ми сменат батерии. И откако ќе се искарам и ќе направам тензија, треба да чекам уше пола саат за да ми сменат батерии, а имам други планирани и врзани со време обврски. Инаку 10 пати носиме возила и ни ги ставаат зимските гуми наопачки, за што треба да си малоумен идиот. Онака си има стрелка, шара, лого кое го пишува само на едната страна која треба да се гледа од надвор. И да ги промашиш треба да го правиш тоа нарочно. Згора на се, па се најде уште еден паметен па ме убедува дека нема врска како се наместени гумите...И на крај ми вика: Абе шо ти е гајле службено е....А јас го возам тоа возила и идам по патишта со него...

« Последно менување: 19 Февруари 2011, 13:26:26 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Најнесериозен и најш*пак дилер на авто&#
« Одговори #8 на: 19 Февруари 2011, 13:57:01 pm »
Темава ја отварам изреволтиран од несериозниот и шуп*чки однос и пристап на некои наши овластени застапници за автомобили. Конкретно станува збор за Мазда. Бев запрепастен од одговорот кој го добив денес. Барав странична жмигавец светилка (бидејќи не се менува сијаличка) за Мазда 6, онаа малечката помошна што е и што стои блиску до предните врати на возилото.

Само за да појаснам, истите светилки се вградува во Mazda 2 2003-2011, Mazda 3 2003-2008, Mazda 6 2003-2007, Mazda 5 2002-2007, Mazda MPV 2000-2004 и други.

Ми рекоа дека немаат на лагер!!!!  ???  :o  ???  >:(  ::)  :-\ WTF????!??!???!??!??!? И дека ќе треба да чекам минимум 2 недели?!?!?!?!?  :o :o :o WTF?!?!?!?!?! И дека цената и е 2000 и кусур денари??!?!?!??!? ::) ::) ::)  :o :o WTF?!?!?!?

Сијаличкава, оригинал, на e-bay се продава 4 долари со поштарина до тука излегува 14, т.е. 640 денари:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180624368035

Добро бе кои се тие идиоти шо ја "држат" Мазда во Македонија и кои немаат потрошен материјал - сијаличка кој се вградува во над 50% од Маздите кои се возат во Македонија? Како до сега не им одзеле право да го брукаат брендот?
mazda uste pred 4-5 godini nemaa profesionalen odnos so korisnicite na mazda ... pred  1 godina koga bev vo mazda servis so edno drugarce za da izvrsi redoven servis na svojata kola , serviserite nemozea od spienje da gi razbudat za da ja sredat kolata !?  sramota !!
« Последно менување: 19 Февруари 2011, 14:11:28 pm Banzai »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Аааа gOJDO, ништо друже - мењај Brand :) Ако си по Јапанциве, Honda или Mitsubishi само ;) Со Тoyota немам добро искуство со службеното ауто во смисол на високите цени и „неопходноста“ за замена на некои делови/материјали во однос на изминатата км или временскиот интервал ...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Односот на Porsche спрема мене како краен корисник (во Порше го сервисирам Леонот) бил скоро секогаш одличен. Генерално немам некои замерки - биле брзи и внимателни за се што сум побарал.

Едино, лани малку ме изнервираа - Леонот имаше проблем со палење насабајле. Им го остаив преку ноќ, да можат да го запалат и да видат. Следниот ден ми викаат „најверојатно е ѓубре во главата насобрано, треба да отвориме и да исчистиме“. Ја културно си ја земав колата и отидов кај Шиник. За 12 секунди поставија дијагноза - дека е изместено палењето. За 1500 мкд го средија, и еве, до сега немам никаков проблем.

Највеќе одам на официјален сервис за редовен сервис ради неверување во квалитетот на деловите кои ги ставаат локалните мајстори - највише уљето.

Кај Митревски мењав плочки (предни и задни), и беа одлични. Кај него ќе мењам и дискови на пролет (ваљда и плочки пак, да бидат нови, а сегашните резерва), и сигурен сум дека ќе пројде све во најдобар ред.

Да се надоврзам на муабетот на Велештрумф за Мазда - за истата другарка праиме муабет - 2 години скоро се пројдени од кога девојчето бара ретровизор. До сеа ќе го изрезбаа од дрво.
« Последно менување: 19 Февруари 2011, 14:26:59 pm zeroSignal »

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Аааа gOJDO, ништо друже - мењај Brand :) Ако си по Јапанциве, Honda или Mitsubishi само ;) Со Тoyota немам добро искуство со службеното ауто во смисол на високите цени и „неопходноста“ за замена на некои делови/материјали во однос на изминатата км или временскиот интервал ...
Уште малку ке одам на прв сервис, имам некои ситни забелешки што сакам да ги одстранат па ќе видиме како ќе се покажат во МАК?
Сега засега беа ОК, кога и да се јавам немало проблем за било што.
Па ќе видиме, отом-потом...!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Сопругата отиде во Олимпиа Моторс да активира СС (Check Control) пошто не ми јавуваше дека некоја сијалица е прегорена, дека нема, незнам, вода во резервоарчето за течност за ветробранско стакло и тн. Неколку часа чекаше, колата буквално ја демолирале за да на крајот и кажат дека мора да се направи некоја комбинација, на пример ако цркне сијалица мене да ми јави, незнам која сијаличка требаше да засвети:) И побараа 100 евра за да се биде ОК... Она им рекла, фала, склапајте се назад - не ми треба таа опција, за која пак на претходниот сервис во Авто куќа ми рекоа дека ја отклучиле. Како и да е, кога бев на редовен сервис кај marsher, ми покажа на Tech2 дека е исклучена и само со еден клик ја уклучи ;) Е сега дали јас имам вградено сензори на сите места тоа е веќе друго прашање, иако ми е Cosmo верзија, а сум видел дека кај некои Enjoy имаше вградено (зборам за GTC кои беа произведени во Белгија). Незнам, можда па Германциве ово Бохум штеделе??? ;D Сакам да кажам дека, генерално, овластените сервиси се шупци, уценувачи и дерикожи, со чесни исклучоци - нормално. BTW и јас работам во овластен сервис за еден куп реномирани фирми (само за медицинска опрема), но се трудам да бидам максимално професионален, чесен и човечен !!!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Односот на Porsche спрема мене како краен корисник (во Порше го сервисирам Леонот) бил скоро секогаш одличен. Генерално немам некои замерки - биле брзи и внимателни за се што сум побарал.

Едино, лани малку ме изнервираа - Леонот имаше проблем со палење насабајле. Им го остаив преку ноќ, да можат да го запалат и да видат. Следниот ден ми викаат „најверојатно е ѓубре во главата насобрано, треба да отвориме и да исчистиме“. Ја културно си ја земав колата и отидов кај Шиник. За 12 секунди поставија дијагноза - дека е изместено палењето. За 1500 мкд го средија, и еве, до сега немам никаков проблем.

Највеќе одам на официјален сервис за редовен сервис ради неверување во квалитетот на деловите кои ги ставаат локалните мајстори - највише уљето.

Кај Митревски мењав плочки (предни и задни), и беа одлични. Кај него ќе мењам и дискови на пролет (ваљда и плочки пак, да бидат нови, а сегашните резерва), и сигурен сум дека ќе пројде све во најдобар ред.


Во Кадис не одиш?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
djidji јапанците ги сакам баш затоа што најмалку се расипуваат. Се им е обмислено и смислено и секогаш нудат најдобар квалитет за парите кои ќе ги дадеш. Како и да е, не се совршени и исто како и другите имаат потрошен материјал. Штета што еден таков убав бренд нема никаква потдржка во земјава. Еднаш ги изругав нашиве шупци од Мазда во дирекцијата во Австрија поради непрофесионалниот однос спрема купувачите. Меѓутоа ништо не е променето. Сеуште немаат веб страница (тоа крпениците на 15 словенски јазици неможе да се нарече страница) од каде ќе може човек да се информира за моделите, опремата и цените на она кое го нудат. Ниту пак човек може да најде нивни број по жолти страници и тоа обидот за веб страница. Имаат некој број од некој стар салон.

И така, здравје ќе видиме како ќе стоиме со пари кога ќе го купуваме наредниот автомобил. Ама мислам дека ќе ја прескокнам Мазда само поради непрофесионалниве шупци кои шиткаат кај нас.
Ум шо идит отпосле не јет ум!