Автор Тема: Најнесериозен и најш*пак дилер на автомобили и сервис во Македонија и пошироко?  (Прочитано 127934 пати)

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Со такви идиотски реклами пробуваат да ги убедат америчките имбецили,дека колите се квалитетни,за разлика од корејското срање !
Квалитетот се гледа, не е потребно убедување.

Мислиш знаат ???

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
znaat mnogu dobro, zatoa vozat lexus i toyota i honda i mazda i se sto e japonsko

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
OK mislam deka se dogovorivme i sega site zname deka VW e all mighty i nikoj ne e podobar, thank you god for VW
Или обратно. Сите се согласивме дека има марки како Мерцедес, БМВ, Алфа, Опел, VW, Форд, Ситроен, Фиат, Хонда, Митсубиши, Мини, МАзда, Тојота, Сузуки, Волво... А не само да се затуцувате во најефтиното и најглупаво.

Vidi jas imam doma 2 koli VW grupacija audi i seat, ne vikam deka necinat ili slicno megjutoa deka Golf e tolku podobar od I30 za da dadam 4 iljadi evra poveke epa mislam deka ne e. Mnogu dobro znaes deka plakas mnogu samo za znakot napred i toa e toa. Istata platforma se prodava na nekolku vozila i zarabotuvackata na VW e ogromna, taka da nezmam sto tolku mislis deka Hyundai e krs brand koga e mnoooooooooooogu podobar i pokvalitetet od poskapi marki.
Но дали само знакот вреди во Серија 3, Ц класа, Голф и Акорд...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
ne vikam deka samo znakot vredi, nego deka doplakas za nego plus

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
ne vikam deka samo znakot vredi, nego deka doplakas za nego plus
А зошто од сите можни марки на светов мора да се гледа Хјундаи, тоа сеуште не ми е јасно? Другите нечинат? Или што? Дали тоа некоја страст кон марката Хјундаи? Дали тоа е престижно возило кое секој го посакува? Дали тоа возило прави да се чувствуваш убаво? Дали можеби има дизајн на високо ниво? Дали можеби нудат неприкосновени мотори?

Имаш Астра класик за парите од и30, 1.3 цдти во моментов се продава околу 12.000 евра. Во се е далеку подобра од Хјундаи, и има знак, и е нова, и е дизел.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8964
znaci muabetov pocna spontano ili neznam kako, nemam nisto protiv da si kupam i takva Astra, ne rekov deka nema da ja zemam za Hyndai da zemam.
Samo kazuvam deka voziloto e kvalitetno mnogu poveke od ostanati preceneti modeli

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Моето мислење е следно - Хјундаи (и општо, корејските производители) напреднаа стварно многу во последниве 5-6 години, без никаква дискусија. Е сега, тоа што Корејците го немаат, а што очајно се обидуваат да го добијат е идентитет. Они многу брзо (релативно гледано) ја научија лекцијата околу квалитет, финална изработка, поузданост, итн. Тука нема муабет - квалитетни се.

Меѓутоа, местото каде што не можат во ниеден момент да се споредуваат со европските и јапонските производители е бренд, историја, педигре и лојалност на купувачи. Плус, материјалите во внатрешноста сеуште каснат најмалку по една генерација (иако се добро заштрафени, до на не мешаме финална обработка со квалитетни материјали), ергономијата им касни една генерација зад јапонците (кои каснат една генерација зад германците), а за дизајн да не праиме муабет. Конечно, полека-полека почнаа да градат визуелен идентитет (киа со Ceed па наваму, откако српрајз српрајз, го земаа Питер Шрејер од Ауди, а Хјундаи со новите модели).

Сите сакаат да го критикуваат Голфот (заради цената), и тоа е во ред. Секој има право на свое мислење. И јас се слагам дека цената на Голфот е превисока во Македонија, но само во споредба со другите возила, кои имаат вештачки ниски цени, и политиката на Порше Македонија да претерува со стандардната цена во салон за да може да „даде попуст“ и да го даде возилото за реална цена. А сум ги возел скоро сите возила од таа класа, и кој што сака нека каже, ама Голфот е најкомплетен пакет од сите нив, а ова го зборам од реално искуство, не од приврзаност кон VW.

А ако веќе праиме муабет за Поло вс И30, ја би рекол ни едно ни друго, него Форд Фиеста. Али и тој муабет не иде, пошто не иде да се споредува Поло со И30.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Моето мислење е следно - Хјундаи (и општо, корејските производители) напреднаа стварно многу во последниве 5-6 години, без никаква дискусија. Е сега, тоа што Корејците го немаат, а што очајно се обидуваат да го добијат е идентитет.
go dobija so serijata I. Sega se mainstream. Hyundai e NOVATA TOYOTA!

Цитат
Меѓутоа, местото каде што не можат во ниеден момент да се споредуваат со европските и јапонските производители е бренд, историја, педигре и лојалност на купувачи. Плус, материјалите во внатрешноста сеуште каснат најмалку по една генерација (иако се добро заштрафени, до на не мешаме финална обработка со квалитетни материјали), ергономијата им касни една генерација зад јапонците (кои каснат една генерација зад германците), а за дизајн да не праиме муабет. Конечно, полека-полека почнаа да градат визуелен идентитет (киа со Ceed па наваму, откако српрајз српрајз, го земаа Питер Шрејер од Ауди, а Хјундаи со новите модели).
ne se soglasuvam, odnosno jas mislam poinaku. Ergonomijata i vntresnite materijali se mnogu dobri. Za nadvoresniot dizajn na I30, sekomu razlicno mu izgleda, no fakt e deka novite Huindai izgledaat mnogu dobro:



Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
А зошто од сите можни марки на светов мора да се гледа Хјундаи, тоа сеуште не ми е јасно? Другите нечинат? Или што?

Zatoa sto Hyundai ja simna cenata na vozilata. I30 za 10.500 so zadovolitelno nivo na oprema. I kolata ne e losa. Sporeduvana e mnogupati so site ostanati koli vo klasata, nikogas ne pominala loso na nieden test.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
па и не личи Хјундаито погоре на s500 a? буквално истите фарчиња ...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Da se nadopolnam, sekogas ke ja odberam kolata sto e best buy. Sega toa e Hyundai.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Кога ќе го донесат тоа на сликата во Македонија, ќе праиме муабет. Но i-серијата што се нуди во Македонија во моментов, сеуште касни зад конкуренцијата, особено во оној делот за визуелен идентитет, педигре и бренд. A тоа на сликата не е сериски модел, туку шпекулација како ќе изгледаше 2011 Sonata.
« Последно менување: 14 Јули 2011, 11:40:01 am zeroSignal »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Дур да изградат име за себе, и да се смени совеста кај Македонците спрема Јапанските/Корејските коли ке помине уште многу вода под Мостот Гоце Делчев ...

Се подобруваат, тоа е факт ...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
2011 Hyundai Sonata



2011 Hyundai Elantra



2012 Hyundai Azera



Можеби си видел нешто слично. Тоа горе не е сериски модел, дури и маската се гледа дека е лошо фотошопната.