Автор Тема: Најнесериозен и најш*пак дилер на автомобили и сервис во Македонија и пошироко?  (Прочитано 127809 пати)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
djidji јапанците ги сакам баш затоа што најмалку се расипуваат. Се им е обмислено и смислено и секогаш нудат најдобар квалитет за парите кои ќе ги дадеш. Како и да е, не се совршени и исто како и другите имаат потрошен материјал. Штета што еден таков убав бренд нема никаква потдржка во земјава. Еднаш ги изругав нашиве шупци од Мазда во дирекцијата во Австрија поради непрофесионалниот однос спрема купувачите. Меѓутоа ништо не е променето. Сеуште немаат веб страница (тоа крпениците на 15 словенски јазици неможе да се нарече страница) од каде ќе може човек да се информира за моделите, опремата и цените на она кое го нудат. Ниту пак човек може да најде нивни број по жолти страници и тоа обидот за веб страница. Имаат некој број од некој стар салон.

И така, здравје ќе видиме како ќе стоиме со пари кога ќе го купуваме наредниот автомобил. Ама мислам дека ќе ја прескокнам Мазда само поради непрофесионалниве шупци кои шиткаат кај нас.

Јас бев болен за Мазда 3 пред да го земам цитроенот. Се обидов да најдам инфо на нет ама дали страната им беше капут или јас неможев да ја отворам не знам. Бев во стариот салон тогаш. Те третираат како просјак а не како муштерија. Ароганција до бескрај. Ми тртнаа еден флаер и оди тами гледај еб. си мајката.
Уште тогаш си реков, ако им е ваков односот при продажба, тогаш кој знае каков им е кога ќе дојдеш на сервис.
И не отидов уште еднаш. А ми се свиѓаше 3-та.
Сега дали е нешто сменето од тогаш, не знам.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
gOJDO сосема те разбирам и знам како ти е. Но пробај да кулираш малку затоа што незанеш што можи да излези од вакви изјави...сепак ова е пишан документ :) И не е се така црно како што изгледа. Да беше на мое место незнам што ќе правеше така да чисто пријателски - пробај да средиш емоции:)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Што може  да излезе проф? Да се сети некој од таму дека многу нешта не се во ред и да превземе нешто? Или потенцијалните купувачи да размислат добро пред да купат Мазда и да се одлучат за друг бренд. Не знам тебе што ти се случило/случува, ама ако моите пари одат во нечија каса сакам да добијам соодветна услуга. Да појдеме сега во Опел, Форд, Тојота и други брендови, се кладам дека ги имаат на лагер помошните жмигавци за сите возила.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
gOJDO, да пробаш во форд да го побараш, нешто многу ми е сличен со фордовските.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Готово веќе нарачав. Ете вака ни цути државата. Наместо да можеш да си завршиш работа кај нас и да му платиш на некој овде, па и државата да има ќар...ние за жал мораме да ги даваме парите надвор, а нашиве "газди" и дуќанџии да бричат петли со зелено џамче. Па ако некој од ќуматот на брендовиве за автомобили, па и други технички производи ја чита темава, нека пренесе емоции и нека ги поттикне да размислат нашинциве колку паметна стратегија имаат.
« Последно менување: 19 Февруари 2011, 20:51:24 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Гледам дека расположението ќе те држи уте неко е време :) Ама да знаеш дека ќе помини. Мене еден пријател (нема да му спонам име, а ти го знаеш :) ) ми даде еден многу добар совет кој на прв поглед ми изгледаше некако неупотроблив бидејќи беше контра моето расположениуе во тој момент. Тој ми рече..не си троши енергија на расправии со тоа ѓубре...остави не се нервирај, а со тек на време ќе се најди некој кој ќе му наплати за гревот кон тебе. И јас сега ти го давам истиот совет. Можеби и тебе ова сега ти изгледа безвезно но, вервај дека е исправно. Светот функционира на баланс..значи рамнотежата ќе мора да се воспостави :) Имај добра ноќ и поздрав
« Последно менување: 19 Февруари 2011, 22:32:12 pm proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Односот на Porsche спрема мене како краен корисник (во Порше го сервисирам Леонот) бил скоро секогаш одличен. Генерално немам некои замерки - биле брзи и внимателни за се што сум побарал.

Јас од Порше сум максимално разочаран. Не сакам ни да помислам на нив а камо ли да купувам кола уште еднаш од таму.

Оставив капар-гаранција од 500 евра за едно мочано Поло 1,2 бело од најосновниот модел и не дупеа четири месеци демек немало на лагер. А гледав по улициве ЕВН како ги возат секој ден додека чекав. На крај дрско ми рекоа еве ти ги парите и губи се од тука кога си го побарав капарот назад.

од тука отидов во Олимпија моторс, го земав Спаркот и не зажалив. Не го менувам за 5 Полоа.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Бев на сервис минатата недела, по препорака на многу колеги од сајтов на 10.000 место на 15.000.
Не можам да се пожалам од услугата...ме ислушаа...запишаа се што имав како забелешка....и што е најважно ги одстранија.
Иако се работеше за ситни забелешки, работат си ја завршија како треба.
Ме прашаа дали сакам да го сменам филтерот за климата затоа што било рано.
На мое инсистирање беше сменет а заклучив по тоа дека веќе не се чуствува непријатна миризба на влага од климата.
Се на се сум доста задоволен...

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Бев на сервис минатата недела, по препорака на многу колеги од сајтов на 10.000 место на 15.000.
Не можам да се пожалам од услугата...ме ислушаа...запишаа се што имав како забелешка....и што е најважно ги одстранија.
Иако се работеше за ситни забелешки, работат си ја завршија како треба.
Ме прашаа дали сакам да го сменам филтерот за климата затоа што било рано.
На мое инсистирање беше сменет а заклучив по тоа дека веќе не се чуствува непријатна миризба на влага од климата.
Се на се сум доста задоволен...


Ајде аирлија прв сервис ! ;)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Односот на Porsche спрема мене како краен корисник (во Порше го сервисирам Леонот) бил скоро секогаш одличен. Генерално немам некои замерки - биле брзи и внимателни за се што сум побарал.

Јас од Порше сум максимално разочаран. Не сакам ни да помислам на нив а камо ли да купувам кола уште еднаш од таму.

Оставив капар-гаранција од 500 евра за едно мочано Поло 1,2 бело од најосновниот модел и не дупеа четири месеци демек немало на лагер. А гледав по улициве ЕВН како ги возат секој ден додека чекав. На крај дрско ми рекоа еве ти ги парите и губи се од тука кога си го побарав капарот назад.

од тука отидов во Олимпија моторс, го земав Спаркот и не зажалив. Не го менувам за 5 Полоа.

Паметно си направил, за парите од Полото си можел да земеш Twin Sparka ;D ;D ;D ;D ;D

Плус сега криза со гориво, гужва низ град. Само Спарк му е мајката.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
djidji јапанците ги сакам баш затоа што најмалку се расипуваат. Се им е обмислено и смислено и секогаш нудат најдобар квалитет за парите кои ќе ги дадеш. Како и да е, не се совршени и исто како и другите имаат потрошен материјал. Штета што еден таков убав бренд нема никаква потдржка во земјава. Еднаш ги изругав нашиве шупци од Мазда во дирекцијата во Австрија поради непрофесионалниот однос спрема купувачите. Меѓутоа ништо не е променето. Сеуште немаат веб страница (тоа крпениците на 15 словенски јазици неможе да се нарече страница) од каде ќе може човек да се информира за моделите, опремата и цените на она кое го нудат. Ниту пак човек може да најде нивни број по жолти страници и тоа обидот за веб страница. Имаат некој број од некој стар салон.

И така, здравје ќе видиме како ќе стоиме со пари кога ќе го купуваме наредниот автомобил. Ама мислам дека ќе ја прескокнам Мазда само поради непрофесионалниве шупци кои шиткаат кај нас.

Јас бев болен за Мазда 3 пред да го земам цитроенот. Се обидов да најдам инфо на нет ама дали страната им беше капут или јас неможев да ја отворам не знам. Бев во стариот салон тогаш. Те третираат како просјак а не како муштерија. Ароганција до бескрај. Ми тртнаа еден флаер и оди тами гледај еб. си мајката.
Уште тогаш си реков, ако им е ваков односот при продажба, тогаш кој знае каков им е кога ќе дојдеш на сервис.
И не отидов уште еднаш. А ми се свиѓаше 3-та.
Сега дали е нешто сменето од тогаш, не знам.

Најбољи е у Салон на Алфа Ромео.






Никој нема. ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Читајќи ја темава, решив и јас да споделам едно искуство со вас...Имено сакам да кажам дека голема среќа имам за она што ми се случи во населба, на само 1 км од дома...Инаку се можеше да биде катастрофално, дури и по живот..
За што станува збор...
На 306-ката ми се јавувше звук од некој си спојнички лагер на мењачот...Со 300 препораки и консултации отидов во сервисот АУТОМАЗАК кој се наоѓа карши фабриката на Охис...Имено за 150 евра требаше колата да биде средена комплетно...Тоа и го направија но не за 2 туку за нешто помалку од 5 дена, но мање више, работата се заврши...Наместо 400 денари, лагерот ми го наплатија 2000, + 1000 денари семеринзи + работна рака за вадење и растурање на мењачот 6000. Ми рекоа дека не ми чини и полуосовина, но бидејќи немав толку кеш, а ми побараа и 220 евра за неа им реков дека ке ја сменам друг пат, понатака....Ова е пред некој си 4 години можеби и 5.
Се беше фино, си платив како попче, но дали работата била комплетно средена...Обично колата ја возам низ град, не поминувам некој си страшни километражи, но сепак безбедноста ми е на прво место...По година дена, односно по изминати 5000 или 7000 км, ми се појавува некој си звук како тропање, но само при забрзување...Претходно ја заменив едната полуосовина, што би значело дека ако нечинела, сега е добра, а на другата превентивно го натерав мојот сегашен мајстор да и ја смениме манжетната и да го подмачкаме зглобот...Значи се е во ред...Тропањето од ден на ден се засилуваше односно почнуваше се повеке и повеке да чука но само како што реков на забрзување...Отидов повторно кај аутомазак и ми рекоа дека е полуосовината по пробата која ја направија со колата, но не влегоа во канал..Ништо не реков, само си заминав...Од тука во Цилаз...Момците ја пробаа, ја ставија на дизалица, проверија и рекоа дека се сомневаат на полуосовина...Трет мајстор беше мојот кој рече дека нема никаков проблем со полуосовините, и со предницата и дека вибрации имало од ауспихот, што и беше така бидејќи едниот држач беше откачен...Четвртиот мајстор рече дека не е сигурен но сепак и он се посомнева дека е некоја полуосовина, и ме замоли да поминам друг ден бидејки има коли на канал и не може да види...
Е се е тоа убаво односно јас ке отидеф кај него, ако после еден ден не ми падна моторот :D
Што се случи...Фактички она што чукало било допирањето на едната полуосовина на моторот, бидејќи моторот бил обесен надоле односно не бил стегнат како што треба...Среќа враќајќи се од пазар на палење нешто му счука. Отварам хауба, нема ништо, тргнувам у прва страшно нешто гребе...До дома у друга и одма на канал...Имам што да видам...Ужас...Моорот обесен...Отварам хауба...Фино лепо со таткоми брцаме рука кај држачот од страна на мењачот наоѓаме штраф...Од таа страна моторот е стегнат со 3 штрафа...Едниот паднал и останал таму кај што им паднал, или па го заборавиле...Другиот отштрафен и седи на рупата, а третиот се цвикнал...Практично држачот бил стегнат само со еден штраф...Другиот нестегнат од вибрации се раштрафил а третиот им паднал, ама пошто имало два, не се ни потрудиле да го земат и стават...УЖАС...
А што да ми се десело тоа додека сум одел на одмор...??? Возиш 120-130 по аутопут, ти паѓа мотор, пу пу скраја да е свашта може не дај боже никому да се деси...
Невидена работа...Да ти е страв да оставиш кола на сервис, да ти е страв да се возиш у кола после поправка, или пак да ја прегледуваш или па сам да си ја правиш или па да му дремеш над глава на тој што ке ти ја поправа....
Кретенизам...Помина повеќе од година дена иначе ке ги опашав на суд, ама па ај си викам нек иде све у пичку лепу м, нели вака се завршило....можело и полошо да биде....
Така да отварајте очи одкако ке ги земете колите од сервис...Барајте си гаранција за работата која ја сработиле, делот е мање више...
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
djidji јапанците ги сакам баш затоа што најмалку се расипуваат. Се им е обмислено и смислено и секогаш нудат најдобар квалитет за парите кои ќе ги дадеш. Како и да е, не се совршени и исто како и другите имаат потрошен материјал. Штета што еден таков убав бренд нема никаква потдржка во земјава. Еднаш ги изругав нашиве шупци од Мазда во дирекцијата во Австрија поради непрофесионалниот однос спрема купувачите. Меѓутоа ништо не е променето. Сеуште немаат веб страница (тоа крпениците на 15 словенски јазици неможе да се нарече страница) од каде ќе може човек да се информира за моделите, опремата и цените на она кое го нудат. Ниту пак човек може да најде нивни број по жолти страници и тоа обидот за веб страница. Имаат некој број од некој стар салон.

И така, здравје ќе видиме како ќе стоиме со пари кога ќе го купуваме наредниот автомобил. Ама мислам дека ќе ја прескокнам Мазда само поради непрофесионалниве шупци кои шиткаат кај нас.

Јас бев болен за Мазда 3 пред да го земам цитроенот. Се обидов да најдам инфо на нет ама дали страната им беше капут или јас неможев да ја отворам не знам. Бев во стариот салон тогаш. Те третираат како просјак а не како муштерија. Ароганција до бескрај. Ми тртнаа еден флаер и оди тами гледај еб. си мајката.
Уште тогаш си реков, ако им е ваков односот при продажба, тогаш кој знае каков им е кога ќе дојдеш на сервис.
И не отидов уште еднаш. А ми се свиѓаше 3-та.
Сега дали е нешто сменето од тогаш, не знам.

Најбољи е у Салон на Алфа Ромео.






Никој нема. ;D ;D ;D ;D ;D
Има во Аутомобиле СК ама мислам дека е најмал од сите,само едно Мито собира внатре и биро со 2 столчиња.Срамота
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Бев на сервис минатата недела, по препорака на многу колеги од сајтов на 10.000 место на 15.000.
Не можам да се пожалам од услугата...ме ислушаа...запишаа се што имав како забелешка....и што е најважно ги одстранија.
Иако се работеше за ситни забелешки, работат си ја завршија како треба.
Ме прашаа дали сакам да го сменам филтерот за климата затоа што било рано.
На мое инсистирање беше сменет а заклучив по тоа дека веќе не се чуствува непријатна миризба на влага од климата.
Се на се сум доста задоволен...


Ајде аирлија прв сервис ! ;)

Ова како да ми личи за одговор во темата препорачани сервиси :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Бев на сервис минатата недела, по препорака на многу колеги од сајтов на 10.000 место на 15.000.
Не можам да се пожалам од услугата...ме ислушаа...запишаа се што имав како забелешка....и што е најважно ги одстранија.
Иако се работеше за ситни забелешки, работат си ја завршија како треба.
Ме прашаа дали сакам да го сменам филтерот за климата затоа што било рано.
На мое инсистирање беше сменет а заклучив по тоа дека веќе не се чуствува непријатна миризба на влага од климата.
Се на се сум доста задоволен...


Ајде аирлија прв сервис ! ;)

Ова како да ми личи за одговор во темата препорачани сервиси :)


Да, Sportex е јанлаш :) ама од куртоазије му честитам :D