Читајќи ја темава, решив и јас да споделам едно искуство со вас...Имено сакам да кажам дека голема среќа имам за она што ми се случи во населба, на само 1 км од дома...Инаку се можеше да биде катастрофално, дури и по живот..
За што станува збор...
На 306-ката ми се јавувше звук од некој си спојнички лагер на мењачот...Со 300 препораки и консултации отидов во сервисот АУТОМАЗАК кој се наоѓа карши фабриката на Охис...Имено за 150 евра требаше колата да биде средена комплетно...Тоа и го направија но не за 2 туку за нешто помалку од 5 дена, но мање више, работата се заврши...Наместо 400 денари, лагерот ми го наплатија 2000, + 1000 денари семеринзи + работна рака за вадење и растурање на мењачот 6000. Ми рекоа дека не ми чини и полуосовина, но бидејќи немав толку кеш, а ми побараа и 220 евра за неа им реков дека ке ја сменам друг пат, понатака....Ова е пред некој си 4 години можеби и 5.
Се беше фино, си платив како попче, но дали работата била комплетно средена...Обично колата ја возам низ град, не поминувам некој си страшни километражи, но сепак безбедноста ми е на прво место...По година дена, односно по изминати 5000 или 7000 км, ми се појавува некој си звук како тропање, но само при забрзување...Претходно ја заменив едната полуосовина, што би значело дека ако нечинела, сега е добра, а на другата превентивно го натерав мојот сегашен мајстор да и ја смениме манжетната и да го подмачкаме зглобот...Значи се е во ред...Тропањето од ден на ден се засилуваше односно почнуваше се повеке и повеке да чука но само како што реков на забрзување...Отидов повторно кај аутомазак и ми рекоа дека е полуосовината по пробата која ја направија со колата, но не влегоа во канал..Ништо не реков, само си заминав...Од тука во Цилаз...Момците ја пробаа, ја ставија на дизалица, проверија и рекоа дека се сомневаат на полуосовина...Трет мајстор беше мојот кој рече дека нема никаков проблем со полуосовините, и со предницата и дека вибрации имало од ауспихот, што и беше така бидејќи едниот држач беше откачен...Четвртиот мајстор рече дека не е сигурен но сепак и он се посомнева дека е некоја полуосовина, и ме замоли да поминам друг ден бидејки има коли на канал и не може да види...
Е се е тоа убаво односно јас ке отидеф кај него, ако после еден ден не ми падна моторот
Што се случи...Фактички она што чукало било допирањето на едната полуосовина на моторот, бидејќи моторот бил обесен надоле односно не бил стегнат како што треба...Среќа враќајќи се од пазар на палење нешто му счука. Отварам хауба, нема ништо, тргнувам у прва страшно нешто гребе...До дома у друга и одма на канал...Имам што да видам...Ужас...Моорот обесен...Отварам хауба...Фино лепо со таткоми брцаме рука кај држачот од страна на мењачот наоѓаме штраф...Од таа страна моторот е стегнат со 3 штрафа...Едниот паднал и останал таму кај што им паднал, или па го заборавиле...Другиот отштрафен и седи на рупата, а третиот се цвикнал...Практично држачот бил стегнат само со еден штраф...Другиот нестегнат од вибрации се раштрафил а третиот им паднал, ама пошто имало два, не се ни потрудиле да го земат и стават...УЖАС...
А што да ми се десело тоа додека сум одел на одмор...
Возиш 120-130 по аутопут, ти паѓа мотор, пу пу скраја да е свашта може не дај боже никому да се деси...
Невидена работа...Да ти е страв да оставиш кола на сервис, да ти е страв да се возиш у кола после поправка, или пак да ја прегледуваш или па сам да си ја правиш или па да му дремеш над глава на тој што ке ти ја поправа....
Кретенизам...Помина повеќе од година дена иначе ке ги опашав на суд, ама па ај си викам нек иде све у пичку лепу м, нели вака се завршило....можело и полошо да биде....
Така да отварајте очи одкако ке ги земете колите од сервис...Барајте си гаранција за работата која ја сработиле, делот е мање више...