- инжењерите низ текот на годините им ја олесниле на шоферите работата - факт.
ок
шоферите се осеќаат како во дневна соба и забораваат што влечат позади себе мислејќи дека на инжењерите им е тоа работа - факт.
ајде да речеме ок, иако тука реферираме на тоа како се осеќале шоферите што у принцип не спаѓа во фактографија но - ајде - нека пројде и ова
-со осовремување на тешките возила се зголемува процентот на сообраќајќи заради подценување на ситуацијата во која се нашол шоферот мислејќи дека на инжењерите е работа да мислат како ќе се справи камионот во дадена ситуација - факт.
еее тука оп-стоп. За ОВА барав цитати. Треба не само фактографски да се потврди дека тешките возила учествуваат во поголем процент сообраќајќи, туку и дека тој зголемен процент го сочинуваат современи тешки возила. Дури и да се зголемил процентот на сообраќајќи (нешто што допрва треба да се покаже!) попрво ќе да се старите дотрајани канти отколку хиперинженерираните современи возила.
Значи ова не е факт, туку паушална, лична шпекулација која, патем, мене ми нема никаква смисла.
инжењерите свикуваат конференција за да ги согледаат причините и последиците - факт.
За што свикувале конференција? Каков е насловот на конференцијата? Каде се одржала? Кој бил дневниот ред? Еден единствен линк ќе заврши работа!
форумаши на карклуб.мк ќе исправаат влакна со гумен чекан во врска со тоа -факт.
И ова ок.