Автор Тема: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?  (Прочитано 101035 пати)

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #240 на: 08 Март 2014, 12:35:41 pm »
Kaj vide dupki. Razlicni naslomjaci za glava li se dupki, nemora da znaci nishto.  Gepekot e 2 razlicni modeli. Slikata so volan e razlicni paketi oprema.
Т видов дупки.


Дарко од vw вајда си нарачуваш што сакаш. Кај мене трендлајнот има во средина наслоњач за раце, има електрика на сите 4 прозорци и 10 воздушни перници. И од другите волани има(поружните), додека овој на сликава има од убавите а е исто така трендлајн.
Како и да е неможе да им се влезе во логиката :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #241 на: 08 Март 2014, 12:59:49 pm »
Моето Поло е донесено од Келн Германија. Бидејќи било наменето за службено возило но вратено бидејќи им било заменето со скапаниот модел 6n2. Кај мене има поцинкувана каросерија, што доста 6н во мк немаа зашто беа склопувани во скапаната фабрика на шкода. Повеќето СДИ беа за западен пазар а кај нудеа со мотор ид Фелиција (1.9 со Лукас пумпа)...

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #242 на: 08 Март 2014, 13:04:32 pm »
Фиќо, дупките се на заштитната пластика која кај Рускава верзија воопшто ја нема.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #243 на: 08 Март 2014, 13:11:13 pm »
Прав си, тоа од пластиката си било ;D

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #244 на: 08 Март 2014, 13:14:45 pm »
глупо вака да се цитирам,али веројатно ова е одговорот на вашите дилеми во однос на квалитетот.
како што имам разбрано,има 3 класи возила(кај цитроен),A,B и C,кои означуваат различен квалитет на изработка.веројатно кај сите(повеќето) производители е така

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #245 на: 08 Март 2014, 16:14:29 pm »
Kaj vide dupki. Razlicni naslomjaci za glava li se dupki, nemora da znaci nishto.  Gepekot e 2 razlicni modeli. Slikata so volan e razlicni paketi oprema.
Т видов дупки.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Дарко од vw вајда си нарачуваш што сакаш. Кај мене трендлајнот има во средина наслоњач за раце, има електрика на сите 4 прозорци и 10 воздушни перници. И од другите волани има(поружните), додека овој на сликава има од убавите а е исто така трендлајн.
Како и да е неможе да им се влезе во логиката :D

i kaj mene bese so skapaniot volan ama sea ima kozen so komandi. kje go trgneme toj del deka mozes da si stais naknadno ili da si biras dodadtna oprema. generalno kolata kje ja gledame. sigurno nemozes vo podvozje i vo sal tabla da baras drugo da ti staat u fabrika za trendline. otvori cenovnik i kje vidis deka fino lepo si pisuva sto moze a sto nemoze da vgradi fabrika vo toa nivo na oprema.

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #246 на: 08 Март 2014, 17:14:08 pm »
Некаде гледав споредба со слики од багажник на две исти коли.Се трудам да ми текне каде беше,дали на нашиов или некој др форум ама не ми текнува.
Разлика внатре како да се две различни коли.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13919
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #247 на: 08 Март 2014, 18:16:34 pm »

Колку што јас знам, Мазда се произведува исклучиво во Јапонија и тоа во Хирошима. Не верувам дека таму муљаат со осакатени верзии.

Малку ме чуди што Бугарите и нашите си играат со опремата (ама само даваат различни имиња на опремата во однос на другите земји), односно кај нас поради таа игра со зборови се во суштина поскапи за 3000 еур од Србија на пример

Nah...I wouldn't say thaaaaaaaat....

Mazda Factories

Hiroshima Plant – Aki, Hiroshima, Japan – Opened March 1931
Hofu Plant – Hofu, Yamaguchi, Japan – Opened September 1982
Miyoshi Plant – Miyoshi, Hiroshima, Japan – Opened May 1974
AutoAlliance International – Flat Rock, Michigan, USA – Opened September 1987
Ford Kansas City Assembly Plant – Kansas City, Missouri, USA
Twin Cities Assembly Plant – St. Paul, Minnesota, USA
Kia Motors Sohari Plant – Gwangmyeong, South Korea
AutoAlliance Thailand – Rayong, Thailand
Swaraj Mazda – Punjab, India
Bahman Industries – Tehran, Iran
P.T. National Assembler – Jakarta, Indonesia
Vietnam Motors – Hanoi, Vietnam
Associated Motors Industries – Selangor, Malaysia
Ford Motor Company Philippines – Laguna, Philippines
Compañía Colombiana Automotriz – Bogotá, Colombia
MARESA – Quito, Ecuador
Bahman Motor Center – Tehran, Iran
Kenya Vehicle Manufacturers – Thika, Kenya
Willowvale Mazda Motor Industries – Harare, Zimbabwe
Ford Motor Company of South Africa – Pretoria, South Africa

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #248 на: 08 Март 2014, 19:10:58 pm »
I ti si siguren deka site ovie se fabriki koi proizveduvaat vozila

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14287
  • Пудингот на шоферството
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #249 на: 08 Март 2014, 21:06:33 pm »
Сигурно сладолед не произведуваат... ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен latko

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 76
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #250 на: 10 Март 2014, 13:11:12 pm »
Мазда возилата што се продаваат во европа се направени во јапонија. Моментално се прави фабрика во мексико која што би го покривала дел од американскиот пазар, но за европа се носат од јапонија. Еве цитат од една страна:
"
Mazda says it doesn’t need to build cars in Europe, despite the fact that its sales in the region are rising. The Japanese carmaker is more inclined towards having a large factory that can outweigh the benefits of local production, Mazda Europe CEO Jeff Guyton told Autonews Europe.

"Our intention is to have manufacturing scale. That gives you scale economy and quality through repeatability," the executive said. Mazda currently imports all the models it sells in Europe from Japan. According to Guyton, Mazda is unlikely to reach a European sales level that would justify building a factory in the region."
-------------------

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Колку се квалитетни автомобилите купени од салон?
« Одговори #251 на: 31 Март 2014, 10:14:11 am »
http://www.nytimes.com/2014/03/29/business/lawmaker-urges-owners-to-stop-driving-their-cobalts.html?hpw&rref=automobiles

Цитат
G.M. is already recalling 1.62 million cars, made in the 2007 model year and earlier, to replace switches that could accidentally be jostled and cut off engine power, deactivating air bags.

But the company realized that it had sold thousands of defective switches to dealers and parts wholesalers that could have been used in newer cars, from the 2008 model year and after, that never had the defect. The ignition switch was changed sometime in 2006, and replaced by an improved version made by its supplier, Delphi.

http://www.usatoday.com/story/money/cars/2014/02/18/gm-cobalt-g5-faulty-ignition-switches-recall-deaths-airbags/5582241/

Цитат
General Motors knew in 2004, a decade before it issued a recall, that its Chevrolet Cobalt had an ignition switch that could inadvertently shut off the engine while driving, according to depositions in a civil lawsuit against GM. The stall also would cut off the driver's power steering and brakes, as well as safety systems such as airbags and anti-lock brakes.

At least one GM engineer had the problem while testing the new car, which went on sale in 2004 as a 2005 model, say documents obtained by USA TODAY from the lawsuit over a crash that killed pediatric nurse Brooke Melton. She died in 2010, on her 29th birthday, in the Cobalt she bought new in 2005.

GM created a snap-on key cover to try to help with the ignition issue and advised dealers in a 2005 technical service bulletin to install the part if owners complained. Melton's car never got one, and GM did not recall the cars for a mandatory fix until last week.

Да не има и кај нас протечено од неисправниве прекинувачи?