е ај добро сега да прашам.... колата била мавната па поправана и поправена е... освен ако збориме за критично прекшување на школката, кои се условно кажано лошите параметри за удрена и поправена кола? имало свиткана врата, хауба, крило итн итн... и што ако имало? сменето или поправено и..? и што ке ти каже тоа глупаво апаратче кое ке измери микрони на слоеви помеѓу лимот и лакот?
дали вие тоа сериозно дискутирате за коли од 15 години дека ке ги проверувате дали се прва боја или префарбувани на делови или...? што е поентата? еве братов го чукна новиот форд... да 2014 форд, го чукна од напред... активирање каското, и од германија во мида ги пратија сите делови што се оштетени, одма и офарбани фабрички и средени како што треба... тука само на штраф извадено, и повторно заштрафено... дали тоа глупо апаратче ке ти каже дека колата била удрена?
и пак прашањето ке го поставам (по трет пат) ШТО АКО БИЛА УДРЕНА И ПОПРАВЕНА? што ти значи тоа?