На 200.000, веќе е мачка во вреќа, да не се лажеме. Нема тука расиплив-нерасиплив, проблематичен-непроблематичен. Може ќе ти се погоди, може не.
Со оглед на годините и километражата, поголеми се шансите да има проблем, него да нема.
200.000, реално, па и не е преголема километража, споредено со проблемите кои се манифестираат, речиси - ај не на секој, ама на секој втор мотор.
Секако, кажав, си сака одржување. Не сите одржуваат коли како што и треба да се одржуваат. Но, и покрај тоа, 200.000 километри не се преголема километража, а моторот е практично неупотреблив после таа бројка.
Кое е решението на овој проблем? К'смет, да најдеш мотор со 90-100.000? Да менуваш мотор на секои 2-3 години?
Нема решение, едноставно треба да се признае дека утка се бензинците на ВАГ од таа генерација, и тоа е тоа.
@Diesel Ok, neznaev deka praime muabet koi motori ne cinat od 200k km pa nagore.
Spored mene site necinat ako ne im ja znaesh istorijata, a na ovie po oglasi retko koj ja znae
A dali e VAG asocijacija za kvalitet toa ni rekov nitu pa go mislam.
Сеа, буквално, 200.000... Некои со 180.000, некои со 200.0000, некои на 210.000... Воглавно, тука некаде е проблематичниот период.
Пак ќе кажам, зависи од одржувањето, ама не 100%. Еве, кај мене, почна да зеза, ама онака, неподносливо, после 205-206.000 на саатот. Што, од 189.000 до 206.000 добро ја одржував, а после од 206.000 до 222.000 не ја одржував?
Промашена линија агрегати. Толку.