Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Купуваш регистрирана кола, ја донесуваш во Македонија и ги шверцуваш таблите со сообраќајната до Германија и ја одјавуваш. Пазиш да не те фатат на царина на излез со таблите и тоа е тоа.
Мислам дека генерално за сите коли важи ова дека ако фрла масло оттука, не е во ред.
Јас имам само позитивни коментари за 2.0HDI со 90 коња, брат ми го има и е моторот докажан. Секако ако земеш добар примерок.Сервисот е ефтин, деловите исто така, само немој тој со 110 коња. Од она што имам слушнато дека не се погодени тие поради исфорсираноста.За Рено колегите ќе ти кажат, ги има доста тука
Веројатно е до ова:Completely normal, especially for a higher mileage engine to have some blowby/ positive crank case pressure.On compression stroke when the air fuel mixture is compressed/ignited some of the mixture gets past the piston rings and into the crankcase, and is then removed by the PCV system. The engine is 200k miles so just like your mechanic said, nothing to worry aboutEven on a fresh motor its present. Its normal.- Имаш добри одговори на Quorahttps://www.quora.com/What-does-blow-by-gas-in-a-diesel-engine-mean-How-does-it-affect-the-performance-of-an-engine(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)A crankcase ventilation system is a one way passage for gases to escape in a controlled manner from the crankcase of an internal combustion engine.This is necessary because internal combustion inevitably involves a small but continual amount of blow-by, which occurs when some of the gases from the combustion leak past the piston rings (that is, blow by them) to end up inside the crankcase, causing pressure to build up in the crank case. For control of the pressure inside it, a PCV (positive crankcase ventilation) valve is used to vent the crankcase.https://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ventilation_system