Автор Тема: CARclub Тест: Ineos Grenadier  (Прочитано 573 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44473
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ineos Grenadier
« Одговори #15 на: 14 Ноември 2025, 17:05:36 pm »
Пред некое време тестираше Toyota Land Cruiser кој кошташе отприлика исто пари +/- некоја иљадарка. Како би го споредил ова „сакам да бидам лендровер/мерцедес г/лендкрузер“ со вистинскот продукт? 
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6016
Одг: CARclub Тест: Ineos Grenadier
« Одговори #16 на: 14 Ноември 2025, 17:19:12 pm »
Со 275/45/22 единствено теренско возење е тампонирана улица пред асвалтирање.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30187
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ineos Grenadier
« Одговори #17 на: 14 Ноември 2025, 18:47:13 pm »
Дали има такви во понуда? Најверојатно. И тие најверојатно не одат офроуд. Ама тие неколку Дефендери кои јас сум ги возел имале баш месести гуми. Тој што беше на тест беше на некои полу-теренски Pirelli во димензии 255/60 R20. Сите што беа на Defender Experience пред неколку недели (освен 3, сите беа клиентски коли) си возеа по Козјак без никаков проблем. Дури и еден Битолски што беше на огромни тркала со теренски гуми си се возеше без проблем. Дефендерот е многу, многу способно теренско возило.

Еве поекстремен пример. И тоа и ова се фабрички гуми.



Немојте со вакви муабети, некој ќе помисли дека навистина верувате...

Пред некое време тестираше Toyota Land Cruiser кој кошташе отприлика исто пари +/- некоја иљадарка. Како би го споредил ова „сакам да бидам лендровер/мерцедес г/лендкрузер“ со вистинскот продукт? 

Интересна е споредбата. Во он-роуд манири, Дефендерот е дефинитивно најцивилизиран. На второ место е Лендкрузерот. И двата модели се многу помодерни и понаправени за секојдневно користење. Дефендерот е супер-комотен и ради воздушната суспензија.

Би очекувал дека Grenadier-от е најкомпетентен офроуд. Не се направени никакви компромиси во однос на тие перформанси и за разлика од другите две возила има преден заклучувачки диференцијал по дифолт. Не знам дали е достапен воопшто за другите коли. Плус по дифолт доаѓа со теренски гуми. Ама реално, мислам дека во 99% од ситуациите, сите коли би стигнале каде што сакаш да стигнеш.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1199
Одг: CARclub Тест: Ineos Grenadier
« Одговори #18 на: 14 Ноември 2025, 19:02:36 pm »
Како е со завршниот финиш внатре. Моторот е сигурно екстра. Ама завршниот финиш на ентериерот.



П.С BAIC име копија на WRANGLER.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30187
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ineos Grenadier
« Одговори #19 на: 14 Ноември 2025, 19:14:07 pm »
Внатре е многу робустно и многу цврсто. Не приметив ништо да крцка или да е лабаво. BMW рачката од менувач (позната и како „Кобрата“ меѓу нашите BMW ентузијасти) скроз не одговара на остатокот од ентериерот, ама тоа е тоа. Иначе, цврсто, солидно, издржливо. Не е луксузно (иако Рекаро седиштата се одлични), ама па не ни треба да биде.