Автор Тема: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric  (Прочитано 1275 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44390
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #15 на: 04 Октомври 2025, 13:17:05 pm »
Јас сум сигурен дека ќе се најдат многу деца на родители што имаат преку 5К чисти месечни, и ќе кажат „сакам вакво“ и тато/мама ќе им купи. А и други, има луѓе што сакаат мали брзи градски аута, затоа што е полесен животот со мало ауто низ град отколку со 4 спратна зграда на тркала (SUV).

Аутото е тинејџерски сон, Колку што Abarth има смисла, како што Cooper S има смисла, толку има и ова смисла.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1754
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #16 на: 04 Октомври 2025, 13:39:36 pm »
Ако е 30к тогаш 3к месечни приходи требаат.

Но и при тие приходи 30к за мало ев возилце се многу пари и финански погрешна одлуука.

Јас ти гарантирам дека со 3к месечни приходи никој нема да погледне ваква играчка. 3к и не се така многу во денешнава економија.

А со 5к месечно веќе ќе целаш во друга категорија и возилово едноставно нема смисла.

Секако дека има смисла. Не му е намената да биде примарно возило, ама како брка работа за брза навигација низ град, пазарење, оставање деца на школо, и слични секојдневни работи на кратки релации ако имаш дома полнач, милина. Нешто како Симо со up-от, само ова не е VAG и е кул, no offense @Simo - Carrier159  ;D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9249
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #17 на: 04 Октомври 2025, 14:13:51 pm »
Se ima smisla koga imash dlabok dzeb i mozes da si dozvolish vakvo vtoro vozilo za gradski uslovi posebno za nashive skopski.

Toa vo Eu mozat sredna klasa luge da si dozvolat i onaka na lizing ke go zeme za nekoja mesecna rata koja mu e nebiten del od plata.

Za nas e seushte samo pusta zelba

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30083
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #18 на: 04 Октомври 2025, 15:10:32 pm »
Ако е 30к тогаш 3к месечни приходи требаат.

Но и при тие приходи 30к за мало ев возилце се многу пари и финански погрешна одлуука.

Јас ти гарантирам дека со 3к месечни приходи никој нема да погледне ваква играчка. 3к и не се така многу во денешнава економија.

А со 5к месечно веќе ќе целаш во друга категорија и возилово едноставно нема смисла. 

Не навлегувам во твоите гаранции. Само ќе дадам конкретен податок - во првите 6 месеци се продадени 50.000 примероци во Европа. Ич не се продава. Мораат да молат луѓе да го земат.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4039
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #19 на: 04 Октомври 2025, 15:20:46 pm »
Лани во Колорадо имало понуда за Фиат 500е втора генерација, за 0$ учество и 0$ рата. Така да на запад продажбата на вакви возила може и е потпогната од големи даночни олеснувања
Така и фиатот го нудеа за “без пари”, сите даночни олеснувања ги добиваше лизинг компанијата.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44390
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #20 на: 04 Октомври 2025, 16:19:52 pm »

Секако дека има смисла. Не му е намената да биде примарно возило, ама како брка работа за брза навигација низ град, пазарење, оставање деца на школо, и слични секојдневни работи на кратки релации ако имаш дома полнач, милина. Нешто како Симо со up-от, само ова не е VAG и е кул, no offense @Simo - Carrier159  ;D
None taken, да знаеш како би возел некое покул електрично од апот. На пример, електричен мини купер или абарт (не ги собира децава ама ќе се стиснеме) или некое вакво, само во „алпин“ изведба, ух лиги ми потекоа :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3053
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #21 на: 05 Октомври 2025, 21:18:01 pm »
Ако е 30к тогаш 3к месечни приходи требаат.

Но и при тие приходи 30к за мало ев возилце се многу пари и финански погрешна одлуука.

Јас ти гарантирам дека со 3к месечни приходи никој нема да погледне ваква играчка. 3к и не се така многу во денешнава економија.

А со 5к месечно веќе ќе целаш во друга категорија и возилово едноставно нема смисла. 

Не навлегувам во твоите гаранции. Само ќе дадам конкретен податок - во првите 6 месеци се продадени 50.000 примероци во Европа. Ич не се продава. Мораат да молат луѓе да го земат.

Сега изгуглав и пола од продажбата им е во Франција каде што се нешто ситно над 20 илјади евра а можеби имаат и дополнителни субвенции.
За споредба оргиналниот рено 5 1980 година се продал во 700 000 примероци.

Баш ќе видиме кај нас како ќе им оди продажбата.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20806
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5142
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #23 на: 06 Октомври 2025, 16:48:32 pm »
Nema tema za nova kola a da ne pomine bez standardnoto merenje kurovi koj kolkava plata zima .... Renoto ubavo. Nekolku imam videno vo zivo, ubavi mi se za gledanje.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7240
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: Renault 5 E-Tech Electric
« Одговори #24 на: 06 Октомври 2025, 19:59:43 pm »
Ако е 30к тогаш 3к месечни приходи требаат.

Но и при тие приходи 30к за мало ев возилце се многу пари и финански погрешна одлуука.

Јас ти гарантирам дека со 3к месечни приходи никој нема да погледне ваква играчка. 3к и не се така многу во денешнава економија.

А со 5к месечно веќе ќе целаш во друга категорија и возилово едноставно нема смисла. 

Не навлегувам во твоите гаранции. Само ќе дадам конкретен податок - во првите 6 месеци се продадени 50.000 примероци во Европа. Ич не се продава. Мораат да молат луѓе да го земат.

Сега изгуглав и пола од продажбата им е во Франција каде што се нешто ситно над 20 илјади евра а можеби имаат и дополнителни субвенции.
За споредба оргиналниот рено 5 1980 година се продал во 700 000 примероци.

Баш ќе видиме кај нас како ќе им оди продажбата.

 Само што слушнав на вестите и ми текна на муабетот ваш за Ренолчето....btw фабриките на Волксваген во Дрезден и Цвикау цела недела не произведуваат возила, стојат лентите затоа што немало побарувачка. Супер им оди.