Автор Тема: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025  (Прочитано 2706 пати)

Отсутен igooor07

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 148
Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« на: 23 Август 2025, 20:29:14 pm »
Да го паркирам и јас возилово во гаража.
Тргна како идеа да се замени старото возило Golf MK7 1.6 TDI од 2015 година со поново. Планот беше да се купи возило од 2021 година па нагоре со километража до кај 100К максимум, но од се што видов ништо не ме фати за око, не дека нема возила туку ценовно одеа над 22К евра. Разгледував повеќе опции, главни карактеристики што сакав да ги има возилот беа следниве: фамилиарна кола во седан изведба но не преголема зошто живеам во Велес, да биде бензин (не дизел, се изнавозив дизели до сега), да биде со автоматски менувач и горе доле да има некој од поновите технологии.

Facebook ми го слушна муабетот и ми прати реклама за Mazda 3 Sedan, ми изгледаше како добра понуда само имав мала недоумица зошто моторот не е турбо, туку чист атмо.
Отидов до салонот на Mazda во СК, да видам за што станува збор, ја провозив низ СК плус на обиколница и испаднав насмеан до уши. После две (не)преспиени ноќи, истражување на нет и палец горе од жена ми, дадов капар.

Како што и самиот наслов кажува, станува збор за Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G со 140 коња, 6 степен автоматски менувач, M Hybrid технологија во Machine Gray Metallic изведба, и CENTRE-LINE пакет на опрема.
Од опрема би набројал:
- 18” алуминиумски тркала – темно сиви (215/45/R18)
- Странични огледала и внатрешно со автоматско затемнување
- Автоматски брисачи
- Автоматска двозонска клима
- Целосни LED светла (напред/назад) со автоматско прилагодување, само дневните светла не се LED. Малку чудна (скржава) е оваа одлука на Mazda, мора да се нарачаат матрикс светлата за да се добие Led DRL напред  :(
- Греење на предни седишта и волан
- Паркинг сензори напред/назад и камера за рикверц
- Сензори за мртов агол
- Препознавање на сообраќајни знаци
- Qi бежичен полнач
- Интелигентна поддршка за сопирање во урбани услови
- Паметно отклучување/заклучување без клуч
- 10,25" Централен Инфотејнмент со навигација (Wireless Carplay + Android Auto)
- Head-up display (HUD)
- Адаптивен темпомат
- Lane-Keep Assist (LKA)
- Start/Stop Систем
- Kожен волан со команди
- Одмрзнување на шофершајбната во пределот кај брисачите

До сега имам поминато оклу 700 км, потрошувачката по борд е 7,5 литри. Пробав да направам математика по резервоар и ми испадна 7,34 литри. Дали јас згрешив или ..... небитно.
Како позитивно би набројал неколку работи:
Употребените матерјали во кабината се многу подобри во споредба со конкуренцијата во тој ценовен ранг, внатре е накако премиум како кај поскапите возила, барем јас имам такво чуство. Многу добра изолација, доста е тивко во кабината. Обртаите ги држи на многу ниско, доколку не ја притискаш многу. Head-up дисплејот и информациите кои ми ги покажува се многу корисни. Многу лесно се навикнав на контролите на инфо системот преку централниот команден систем и многу ми се допоѓа решението, зошто не е на тач доколку не поврзеш Carplay или Android Auto, мислам дека BMW имаа такво решение на накој модели. Командите за клима се на копче, што многу ми е згодно тоа. Ако сакаш да не те замара со тит, тит,...... сите звучни сигурносни сигнали се исклучуваат од едно копче, одлишно решение. Aвтоматски менувач е многу тивок и рафиниран, скоро не се ни осеќа кога менува. Инаку е направен од Mazda и се води како Mazda’s 6‑speed SKYACTIV‑Drive automatic transmission (torque converter with a multi‑plate clutch). Исто така неосетно ги гаси или ги пали двата цилиндра, кога крузаш и штеди гориво, ако не гледам во инфо ситемот не ни знам кога го прави тоа. Надворешно ми изгледа многу добро. Имам само позитивно мислење за моторот иако е атмо (не турбо), си влече одлично. Шетав по планини предходниве неколку дена и многу добро прима, нема проблем со угорнини и губење на сила, моето чуство е дека е осетно појак од мојата предходна кола. Има прекидач доле на педалата за гас, па доколку ти треба снага одма, папуча до крај. Многу добро држи на патот, одличен фидбек се добива. И да, прскалките се на самите бришачи, интересно решение.
Како мани до сега што ги приметив би набројал:
Влезот во багажниот простор е мал, зошто не е како пета врата. Високи луѓе може да имаат проблем со место на задната клупа, и нема изведено вентилација за задната клупа. Гумите се терсене димезија и ке бидата скапички. Lane-Keep Assist (LKA) мора да се исклучи на секое повторно палење на колата. Пијано пластиката лесно се гребе (ова што читав на нет), ама веќе го средив тоа со PPF фолија.
За во иднина ке треба да се купат зимски гуми и можеби ке добие керамича заштита (се мислам за ова второво). Исто така во план бев да ги сменам дневните светла со LED, но почна симпатично да ми изгледа со жолтиве светла.
Еве и неколку слики:










Отсутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 787
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #1 на: 23 Август 2025, 20:43:37 pm »
Честитки, супер избор. Со здравје да се вози

Sent from my SM-S916B using Tapatalk


Присутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8944
  • Пичлеме
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #2 на: 23 Август 2025, 21:22:23 pm »
Баш чекав да ја претставиш :)
Многу убаа кола е, многу добро изгледа и надвор и внатре.

Скоро истата комбинација ја меркав и јас, истата боја, истиот пакет, само со рачен мењач. Скоро се решив да менвам караван што собира 3 кубици дрва за убавицава, али заради склоп на други побитни ствари, се дистанцирав од идејата :)

И мене многу ми се допаѓа начинот на функционирање на таблетчето, со командите на тоа врталцето кај мењачот, права ствар, лесно да прочепкаш без опасност да се истумбаш :)

Шала на страна, сме го зборувале тоа и во друга прилика, опремена кола со еден куп безбедносни системи... и бам толкав таблет на тач...

Со здравје да се вози. Уживанција.

Кола со вистински мотор, а не од киндер јајце :)


Отсутен DENDE - ARTEONED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5658
  • Formerly Lancered recently Arteoned!
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #3 на: 23 Август 2025, 21:50:54 pm »
Cestitki, mnogu bezgrizni km ti posakuvam.
Odlicen paket, osven svetlata, mozele dnevnite koi najcesto se koristat da bidat LED.

Отсутен tigar2012

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #4 на: 23 Август 2025, 22:47:14 pm »
Зошто нема отвори за вентилација позади кога е наведено дека треба да има за ова ниво на опрема?
Инаку честитки, многу безгрижни километри да поминеш (а и со оглед на моторот не се сомневам во тоа :))
Seat Ibiza 1.4 16v 55kw

Отсутен igooor07

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 148
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #5 на: 24 Август 2025, 00:03:16 am »
Благодарам дечки, да си купите што си сакате.@Ipkisija Meskosa некаде низ темите спомна за Mazda 3 како твој избор, доколку би купувал во тој момент. Ако ме прашуваш мене, нека има парички па за 5-6 години да ги замениме со нови и подобри возила. @tigar2012 во тој момент кога јас ја правев нарачка во тоа ниво на опрема не беше вклучена вентилација на задната клупа, дури и тест возилото кое беше повисока опрема немаше, и ми беше потенцирано. Ова е позитивна промена во меѓувреме од страна на Mazda, следните купувачи не би го имале овој недостаток. @DENDE - ARTEONED, како и што спомнав, малку повеќе од чудно решението за не Led DRL, се надевам ке го сменат и тоа во блиска иднина.

Sent from my 22101316G using Tapatalk


Присутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 407
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #6 на: 24 Август 2025, 02:15:38 am »
Cestitki, predobra kola, predobra linija, edno od poubavite vo toj cenoven rank, kombinacija digitalna i analogna tabla, vrv!
P.s Ja bi bordo crvena na mazda stoi 10/10 :D

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6991
  • Бенве сие бенве
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #7 на: 24 Август 2025, 08:44:07 am »
Убаво возило, со здравје да сс вози. Мењачот која технологија ја користи?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #8 на: 24 Август 2025, 09:14:39 am »
Алал вера, дечко, честитки за ново возило, јапанац си е јапанац, ценовниот ранк си го прави свое, многу убаво возило. Внатре е баш коска, просто изненаден сум, супер е возилото, абе ново си е, ново, нема што тука да се дискутира,фабрика. Сега, мењавај уље на 10 илјади и си мирен.Што ти е велес ехее повеќе нови возила од колку цела централна македонија заедно да собере по глава на жител.Да живеат компјутори и ајтито :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30064
    • CARclub.mk
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #9 на: 24 Август 2025, 09:19:40 am »
Одличен избор!

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1538
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #10 на: 24 Август 2025, 10:59:59 am »
Браво за изборот. Со здравје да си ја возиш...

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1862
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #11 на: 24 Август 2025, 11:10:38 am »
Само што ја читав темата, оп пред мене :)

Со здравје да се вози, одлично изгледа во живо и со жолтите ламбички.

П.С. јас бев со моторот на кружниот :)

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5928
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #12 на: 24 Август 2025, 12:19:49 pm »
Неверојатно квалитетно изгледа внатре,се гледа дека е удрено на квалитет, а не квантитет наџиџано безпотребно.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен igooor07

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 148
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #13 на: 24 Август 2025, 12:29:08 pm »
Благодарам.
@MAPJAH еве набрзина ChatGPT што вика за менувачот:
Torque Converter + Multi‑Plate Clutch
Mazda’s Skyactiv‑Drive is not a CVT or dual‑clutch transmission. Instead, it's a modernized conventional automatic:
It keeps a brief torque converter but disengages it during most gear changes using a multi‑plate clutch, enhancing efficiency, reducing slippage, and improving shift firmness and responsiveness.
@Ordevski, те приметив и јас, и да, ме збуни со палецот горе, откако ме помина кај пругата. Баш и реков на женами, дечкото со моторот ми крена палец горе а не знам зошто.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Mazda 3 Sedan 2.5 e-SkyActiv G 140 - 2025
« Одговори #14 на: 24 Август 2025, 13:09:55 pm »
Со убаво да се вози, одличен избор.

Мене со таква кола и мотор, потрошувачката би ми била последната работа со што би се замарал. Ако оди, не е проблем да троши. Проблем е ако ем не оди, ем троши :)