Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180479 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Стругањето на 2000 вртежи е првите 2-3 секунди - и ти не тргнуваш истата секунда кога ќе го запаллиш моторот. По тие 2-3 (еве 5 секунди нека се) заклучивме дека моторот е подмачкан со малсо, така да нема стругање. Од моментот кога ќе ќе се подмачкаат сите делови - исто е дали го загреваш во место или не.

не е исто. во лер се загрева многу поспоро, па клипот непотребно многу пати ќе иде горе-доле ладен што непотребно го аби моторот. Доколку се тргне веднаш, вкупниот бројот на идења ладен клип горе-доле е значајно помал бидејќи многу побрзо се загрева.

посети ме следниот пат кога ќе се сретнеме да ти нацртам затоа што почнувам да се сомневам дека сепак не е инат во прашање туку дека навистина не разбираш што е проблемот со загревање во лер

не се зезам, озбилно ќе цртаме криви и ќе пресметуваме плоштини меѓу оската и графикот.

може уште сеа да се договориме за кафана у понеделник, а резултатите на елаборатот ќе ги презентираме тука.

Се согласувам дека се загрева поспоро (далеку од  МНОГУ поспоро , барем за бензинци). Не се согласувам дека доборо подмачкан мотор се аби. God bless synthetic oils. А ти цртај криви и графикони. А ДМ е веднаш спроти Чилин :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Не се согласувам дека доборо подмачкан мотор се аби.

зошто тогаш не треба да се стиска ладен мотор, доколку подмачканоста гарантира неабење?

кога е ладен се аби, и за ова ли ќе се убедуваме? помалку отколку неподмачкан мотор, но повеќе отколку подмачкан и загреан мотор.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Не треба да се стиска, затоа што брзото движење на деловите не дозволува ладното масло да дојде на оние местата кај што треба да дојде, пред делот кој што се движи повторно да помине на истото место и доаѓа до фрикција метал на метал. Конкретно, брегастата оска која поминува врз плочката на вентилот. Во првата ротација, вентилот е подмачкан, ако брегастата осовина се врти доволно полека при следниот контакт ќе има масло врз плочката. Ако се врти пребрзо, ладното масло нема да биде пристигнато таму поради неговата вискозност на ладно. Но ако го оставиш моторот без да го малтретираш, маслото ќе си биде на место не само на вентилите и брегастите, туку и по цилиндрите и коленастото вратило и секаде каде што треба.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Не треба да се стиска, затоа што брзото движење на деловите не дозволува ладното масло да дојде на оние местата кај што треба да дојде, пред делот кој што се движи повторно да помине на истото место и доаѓа до фрикција метал на метал. Конкретно, брегастата оска која поминува врз плочката на вентилот. Во првата ротација, вентилот е подмачкан, ако брегастата осовина се врти доволно полека при следниот контакт ќе има масло врз плочката. Ако се врти пребрзо, ладното масло нема да биде пристигнато таму поради неговата вискозност на ладно. Но ако го оставиш моторот без да го малтретираш, маслото ќе си биде на место не само на вентилите и брегастите, туку и по цилиндрите и коленастото вратило и секаде каде што треба.

ок... сепак и за ова ќе треба да се расправаме, гледам.

сакаш да кажеш, дека АКО моторот е комплетно подмачкан, тогаш исто се аби и да е загреан и да не е загреан?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Уup. Тврдам дека подмачкувањето е најбитниот фактор. Подмачкани метални делови загреани или не се абат подеднакво. Се` додека не е фрикција метал на метал, односно додека има лубрикант помеѓу металните површини се` друго не е битно.

BTW, еве го упатството од мојата кола:
Цитат: fiat
Do not warm the engine with the car at
a standstill or at idle or high speed: under
these conditions the engine warms up
much more slowly, increasing electrical
consumption and emissions. It is therefore
advisable to move off immediately, slowly,
avoiding high speeds. This way the engine
will warm faster


Цитат: alfa romeo
Do not warm the engine stationary at idle
speed or high speed: in these conditions
the engine warms much more slowly,
increasing consumption and emissions.
It is therefore advisable to move off immediately
and slowly, avoiding high
speeds. This will warm up the engine
more quickly.


Никаде нити збор дека се намалува векот, дека повеќе се аби, дека штети на моторот. Па не се они будали да не напишат ако е така. Тужби фркаат на сите страни, зошто да ризикуваат?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Уup. Тврдам дека подмачкувањето е најбитниот фактор. Подмачкани метални делови загреани или не се абат подеднакво. Се` додека не е фрикција метал на метал, односно додека има лубрикант помеѓу металните површини се` друго не е битно.

ааа браво! идам да ја апдејтирам мојана листа...

Никаде нити збор дека се намалува векот, дека повеќе се аби, дека штети на моторот. Па не се они будали да не напишат ако е така. Тужби фркаат на сите страни, зошто да ризикуваат?

И сеа? Ја ќе најдам сто линка каде што ќе каже дека повеќе се аби...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore

Ау човече, полека со корисниве информации и содржајниве постови, не можам да те следам ќе ми експлодира главата од нови работи учење.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Цитат: fiat
Do not warm the engine with the car at
a standstill or at idle or high speed

???
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
 ;D ;D ;D ;D  ccc a be prajte so sakate , jas zimno vreme 2-4 minuti sum vo mesto i posle poleka trgam dodeka ne krene 1/4 strelka na temperatura na motor vozam ponezno do 2000 rpm, posle moze pojako, letno vreme 30-tina sec i si vozam normalno i koga ke krene 1/4 temperatura, a toa e prilicno brzo, si vozam slobodno, ladniot start e vo mili sekundi , kaj smee da se trijat tolku dolgo delovite vo sekundi sto gi merite :D stom mrdne motorot mrda i uljna pumpa, no kako sto vika simo dodeka dojde masloto vo optimalna rabotna temperatura za podmackuvanje ne ja brkaj, a dali ke ja vozis ili rabota vo mesto e svoj izbor....baska se znae deka koga se pali so stisnat kumplug polesno vrti masinata zasto e trgnat otporot od menuvackata kutija...pa poleka posle 1 minuta ke pustis i kumplug... ;)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
;D ;D ;D ;D  ccc a be prajte so sakate , jas zimno vreme 2-4 minuti sum vo mesto i posle poleka trgam dodeka ne krene 1/4 strelka na temperatura na motor vozam ponezno do 2000 rpm, posle moze pojako, letno vreme 30-tina sec i si vozam normalno i koga ke krene 1/4 temperatura, a toa e prilicno brzo, si vozam slobodno, ladniot start e vo mili sekundi , kaj smee da se trijat tolku dolgo delovite vo sekundi sto gi merite :D stom mrdne motorot mrda i uljna pumpa, no kako sto vika simo dodeka dojde masloto vo optimalna rabotna temperatura za podmackuvanje ne ja brkaj, a dali ke ja vozis ili rabota vo mesto e svoj izbor....baska se znae deka koga se pali so stisnat kumplug polesno vrti masinata zasto e trgnat otporot od menuvackata kutija...pa poleka posle 1 minuta ke pustis i kumplug... ;)

кога го палиш ладен треба баш малку да го оптовариш за да се згрее побрзо, а не дополнително да го ослободуваш од обврски со стискање куплунг: ем уште поспоро ќе се грее, ем мењачот ќе седи камен ладен.

све обратно праите од како треба :-)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Не вади реченици од контекст.

copy-paste друже, една буква не е сменета:

Подмачкани метални делови загреани или не се абат подеднакво. Се` додека не е фрикција метал на метал, односно додека има лубрикант помеѓу металните површини се` друго не е битно.

Дали ова што си го пишал во некое сценарио важи а во некое не? Ако сум го извадил од контекст, треба да кажеш кој е тој контекст, но и да илустрираш со друг контекст во кој што овој исказ не важи.

Ја не можам да го сфатам ова на повеќе од еден начин, премногу си категоричен. Помагај.

Ајде, сега јас да те прашам неколку клучни прашања.
Дали знаеш зошто на моторите им е потребна „работна температура“?
Зошто го загреваме моторот на работна температура?
Што се постигнува со загревањто на моторот?
Зошто таа е помеѓу 80 и 100, а не е 200 или 250 степени целзиуси?
Дали загревањето на моторот до неговата работна температура има врска со подмачкувањето?

И на крај, дали вруќи и неподмачкани метални делови кои се во допир меѓу себе (конкретно ова се случува на ладен мотор при прво стартување) се абат повеќе од ладни метални делови кои имаат лубрикант меѓу нив?

Кога ќе си одговориш на овие прашања (не мора мене да ми одговараш, и оанка ја врска немам и глупости тропам цело време), може ќе ти биде јасна мојата реченица дека метални делови кои се во допир и се подмачкани, исто се абат без разлика на тоа дали се топли или ладни. Не станува збор мотор. Кај мотор загревањето е многу посложено од фрикција на метални делови.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Јас во 95% од ситуациите ја палам колата и тргам, се загрева во движење. Одамна прочитав еден пост на хрватскиот хонда клуб од една легенда кој ми делуваше логичен и го применувам.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14719
  • Пудингот на шоферството
Има камиони кои фабрички се направени да пуштаат дел од воздухот во кочниците со цел кога ке го запалиш при ладни температури да не тргнуваш одма,односно поработува во место,надоплнува воздух,се одблокира кочницата и возиш.Па ако се абеа нема да врват по 2-3 милиони,да Милиони километри,или немаше да имаат по 35-40.000 работни часа без никаква интервенција на моторот.Каде е тука абењето?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Уup. Тврдам дека подмачкувањето е најбитниот фактор. Подмачкани метални делови загреани или не се абат подеднакво. Се` додека не е фрикција метал на метал, односно додека има лубрикант помеѓу металните површини се` друго не е битно.

Така е, квалитетниот секс е поравопропорционален со предиграта односно подмачкувањето и слично...



Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7230
Vise 15 min. sedam vo garaza i se mislam dali e podobro da ja zapalam kolata i odma da trgnam ili da cekam da se zagree ??

Pomagajte POBRZO od 8 sum na rabota !!