Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 180881 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Ако некој мене ме праша за совет за турбо мотори, и бензинци и дизел, би му препорачал обавезно барем минутка да ја поработи во место на вакви временски услови, пред се` заради правилна работа и подмачкување на турбината, без разлика на вискозитетот на маслото што го има во картер...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Ако некој мене ме праша за совет за турбо мотори, и бензинци и дизел, би му препорачал обавезно барем минутка да ја поработи во место на вакви временски услови, пред се` заради правилна работа и подмачкување на турбината, без разлика на вискозитетот на маслото што го има во картер...

Фала многу....пријатно!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Ако некој мене ме праша за совет за турбо мотори, и бензинци и дизел, би му препорачал обавезно барем минутка да ја поработи во место на вакви временски услови, пред се` заради правилна работа и подмачкување на турбината, без разлика на вискозитетот на маслото што го има во картер...

зошто?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Ако некој мене ме праша за совет за турбо мотори, и бензинци и дизел, би му препорачал обавезно барем минутка да ја поработи во место на вакви временски услови, пред се` заради правилна работа и подмачкување на турбината, без разлика на вискозитетот на маслото што го има во картер...

зошто?

Еве една референца (има и миљон други по нетов):

Preventing Turbo Failures
Warm up the engine for two to five minutes prior to throttling up the engine. This procedure assures proper oil pressure to the turbocharger prior to operation under load conditions. Let the engine idle for approximately two minutes prior to engine shut down. This cool-down period prevents oil coking and oil varnishing on the turbine wheel and shaft. Varnishing is a build up of oil on the shaft which increases clearances and decreases the flow of oil to cool and lubricate the shaft.
Courtesy Rick Hehman and David Keiner Schwitzer U.S. Inc.

Едит: Еве уште една убава:

http://www.turbowhistler.net/how-turbo-works/index.htm

Едит2: Горнава референца прерипај ја, продава фејк турбо вислер :D
Еве подобра:
http://www.mpgtips.co.uk/faq/should-i-let-my-engine-warm-up/

Edit3: Мислам дека ова е најдобро објаснување:
http://www.turborepair.com/index.php?option=com_content&view=article&id=202&Itemid=154
« Последно менување: 02 Февруари 2012, 14:43:14 pm Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Доколку се тргне полека ко што треба турбото скоро и да нема да се оптеретува (знам, пошто со OBD2 гледам кога и како полни турбото). Ако се тргне ПОЛЕКА моторот побрзо ќе се загрее.

Со работа во лер ладниот мотор непотребно се аби. Ништо друго не се постигнува, апсолутно ништо.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Filip vo pravo si. Poleka da se trgne toa e stosot.

Ama ako motorot raboti vo ler se abe da ama pomalku nego li pod optovaruvanje. Posebno koga e pod rabotna temperatura. Ne e isto abenjeto na 1000 vrtezi i na 1500 vrtezi.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Доколку се тргне полека ко што треба турбото скоро и да нема да се оптеретува (знам, пошто со OBD2 гледам кога и како полни турбото). Ако се тргне ПОЛЕКА моторот побрзо ќе се загрее.

Со работа во лер ладниот мотор непотребно се аби. Ништо друго не се постигнува, апсолутно ништо.
Да, во лер моторот не извршува полезна работа, и абењето е „во празно“, но не и поизразено!
Полнењето (притисокот) на турбото и неговото „неполнење“ не значи дека не ротира. Туку дека не постигнува надполнење.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9230
па затоа ке си стартувате за нешто помалце од минутка полека полека и готово

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Ако некој мене ме праша за совет за турбо мотори, и бензинци и дизел, би му препорачал обавезно барем минутка да ја поработи во место на вакви временски услови, пред се` заради правилна работа и подмачкување на турбината, без разлика на вискозитетот на маслото што го има во картер...

Многу точно потполно се слагам со погоре напишаниов муабет сепак не доаѓа така наеднаш масло до турбината.
Затоа 2 мин во место и после без гас и лагано дури да одлепи стрелката, не го оправдувам никогаш тоа тргнување на ладен мотор уште не затворена возачката врата.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Ако некој мене ме праша за совет за турбо мотори, и бензинци и дизел, би му препорачал обавезно барем минутка да ја поработи во место на вакви временски услови, пред се` заради правилна работа и подмачкување на турбината, без разлика на вискозитетот на маслото што го има во картер...

Многу точно потполно се слагам со погоре напишаниов муабет сепак не доаѓа така наеднаш масло до турбината.
Затоа 2 мин во место и после без гас и лагано дури да одлепи стрелката, не го оправдувам никогаш тоа тргнување на ладен мотор уште не затворена возачката врата.

ја не оправдувам љуштење на моторот у лер повеќе од 10 секунди. за тие 2 минути клипот ќе иде 2000 пати горе-доле и само ќе се љушти безвезе, а нема да се загрее. Боље тие 2000 пати горе-доле да се случат во блага вожња, па 2001-от пат да биде загреан отколку 2001-от пат и понатаму ладен.

2 минути у лер па после тргање = 4000 пати горе-доле на ладно. Тргање веднаш = 2000 пати горе-доле на ладно. Помалку е подобро.

Више не знам што повеќе да кажам на темава. Срце ми се кине кога ќе видам како некој си ја чисти колата од снег додека моторот му работи у лер, но ако некој баш сака безвезе да го љушти моторот - нека повели. Ја прво чистам снег па после палам, чекам 5-10 секунди (дур се врзам и наместам станица на радио) и тргам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44370
  • Il Moderatore
Ако некој мене ме праша за совет за турбо мотори, и бензинци и дизел, би му препорачал обавезно барем минутка да ја поработи во место на вакви временски услови, пред се` заради правилна работа и подмачкување на турбината, без разлика на вискозитетот на маслото што го има во картер...

Многу точно потполно се слагам со погоре напишаниов муабет сепак не доаѓа така наеднаш масло до турбината.
Затоа 2 мин во место и после без гас и лагано дури да одлепи стрелката, не го оправдувам никогаш тоа тргнување на ладен мотор уште не затворена возачката врата.

ја не оправдувам љуштење на моторот у лер повеќе од 10 секунди. за тие 2 минути клипот ќе иде 2000 пати горе-доле и само ќе се љушти безвезе, а нема да се загрее. Боље тие 2000 пати горе-доле да се случат во блага вожња, па 2001-от пат да биде загреан отколку 2001-от пат и понатаму ладен.

2 минути у лер па после тргање = 4000 пати горе-доле на ладно. Тргање веднаш = 2000 пати горе-доле на ладно. Помалку е подобро.

Више не знам што повеќе да кажам на темава. Срце ми се кине кога ќе видам како некој си ја чисти колата од снег додека моторот му работи у лер, но ако некој баш сака безвезе да го љушти моторот - нека повели. Ја прво чистам снег па после палам, чекам 5-10 секунди (дур се врзам и наместам станица на радио) и тргам.
Не е баш така, ама ај :) Секој со својот памет :) Ако возиш, БАРЕМ еднаш (речи 100 пати минимум) дур ја поседуваш колата, во првата минута ќе мора да стиснеш појако на гас, затоа што сообраќајната ситуација ќе го наложи тоа. Си напраил беља повеќе него 1000 загревања во место :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Garaza za zima i lete e spasot. Glupo mi e da vozam kola a da nemam garaza. Nekako ne mi e bas ubavo da ja ostavam nadvor. Licno site vozila sum gi garaziral i veruvajte ima ogromna razlika. Sum iznajmuval garazi i vredi sekoj dinar sto ke go dades po toa. Vo Garaza e potoplo i kolata ima kakva takva zastita. Ne e eftino da se iznajmi garaza (plakjav po 50 EUR mesecno za garaza no sum se custvuval posigurno). Glupo izgleda si dal 10000 EUR za kola a nemas 50 EUR mesecno za garaza ?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Па на воа ладно таман малку ќе загрее и колата внатре, не е само за неа и за себе треба малку да мислиш нели, ако не за себе тогаш за децата ако ги возиш.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
ladno vreme:
Prvite 3 minuti do 2000rpm
vtorite 3 minuti do 2500 rpm
narednite 5 minuti do 3000 rpm

teraj....

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need