Автор Тема: Дали подобро да се тргне веднаш или да се почека моторот да се загрее во лер?  (Прочитано 165292 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Денес ја греев точно 15 минути во место. Неќу дете да ми смрзне у кола.

Го оставив снегот кај што е усисот за филтерот за ваздух, се згреа колава милина.

Ме потсети на вицот:

Зошто Лада не пали на -40?






Зошто смрзнал шоферот :D :D :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
;D ;D ;D


Шала на страна,  Ладата чакмак палеше и на -20 и имаше во тоа време најдобро парно.
 
Проблем и беше лесната задница и многу често се губеше контрола.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?

Колку поладно - толку поголема е таа малата штета.

Може објаснување? Што се случува на поладно што толку повеќе му смета на моторот да е stand still  наспрема мотор у движење?.

на поладно подолго трае загревањето. оно е и онака дугачко у лер, ама тек ладно кога е - е тогаш ептен тешко се грее у лер.

колку поладно, толку поспоро греење. вака може? се разбира што сака писателот да каже?

брее колкав отпор

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT

Колку поладно - толку поголема е таа малата штета.

Може објаснување? Што се случува на поладно што толку повеќе му смета на моторот да е stand still  наспрема мотор у движење?.

на поладно подолго трае загревањето. оно е и онака дугачко у лер, ама тек ладно кога е - е тогаш ептен тешко се грее у лер.

колку поладно, толку поспоро греење. вака може? се разбира што сака писателот да каже?

брее колкав отпор

Пак збориш на памет. Кога идам на работа, палам, до минута ја оставам да работи во место и тргам. Температурата не мрда од 60 степена. Се работи за релација од 7 километра која ја поминувам средно за 10 минути. Денес во место за 10 минути качи над 70 степена.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore

Колку поладно - толку поголема е таа малата штета.

Може објаснување? Што се случува на поладно што толку повеќе му смета на моторот да е stand still  наспрема мотор у движење?.

на поладно подолго трае загревањето. оно е и онака дугачко у лер, ама тек ладно кога е - е тогаш ептен тешко се грее у лер.

колку поладно, толку поспоро греење. вака може? се разбира што сака писателот да каже?

брее колкав отпор

Не не, не.. Ајде пак од почеток. Што е проблемот со незагреаните машини?! Ја не разбирам? ЈАс мислам дека е проблем со неподмачканите...
Уствари тоа Е проблемот. И пак ќе ти кажам. Разликата во загревање на БЕНЗИНСКИ и на ДИЗЕЛ мотор не е исто.
СИТЕ производители за ладни климатски подрачја нудат дизели со додатно греење, бидејќи во зима не можат да постигнат раб. температура.

Нема разлика во работа во лер првите 30 секунди или вторите 30 секунди. Верглањето и првите 200 обртаи се најголемиот проблем - а тие секако ги чекаш.

И уште една работа, што тука многу луѓе ја спомнаа, а тоа е дека колата треба да ми служи мене, а не да и` се секирам за трајноста. Тоа подразбира, кога ќе сака, да ми биде топло во кола, да ми биде топло, а кога ќе сакам да ми биде ладно - да ми биде ладно. Овој факт е најголем поборник на загревањето и во зима (за загреана кабина) и во лето (за оладена кабина). Посигурно возам ако не ги трљам рацете од ладно, или ако не ми горат мадињата од топло. Безбеден сум!
« Последно менување: 06 Февруари 2012, 22:36:45 pm Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Еве еден пост со кој се согласувам во целост и целиот го пренесувам тука. Long story short, работење во лер-гас е најмалото зло за моторот:
Цитат
Presuming that the engine and all of it's supporting systems (e.g. radiator, fan, fuel/air delivery, ignition, exhaust, etc) are in proper working order, what is the basis for your claims (oil volume and engine cooling)?
With a motor (gas or diesel) at idle rpm, the engine is making its least horsepower and torque and therefore heat. At idle, just enough air and fuel are deliverd to overcome the engine friction and generate the necessary idle for coolant flow and oil pressure. At the low rpm you shouldn't need as much oil volume in the bottom and top end of the engine. There is negligable deflection in the crackshaft, rods, cams, and valves to warrant high oil volume.

Hundred of thousands (probably millions) of diesel trucks are idled for hours on end between hauls. Corporations and independents are very cost concious and if engine damage at idle was 'real' vs the costs of warmup time, they would be shutting them down.

I submit for arguements sake that from top to bottom the worst things that can be done to an operating engine are:
- Max throttle cold
- Max throttle warm
- short haul(less than 15'-30'between start and shutdown)
- stop and go
- highway
- idle

Looking forward to you sharing your thoughts with us.<br>

Sincerely,
J.R. Brown


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8953
Stvarno be za kamiondziite kako ne mi tekna, toj go pali i odi jade se banja ova ona i celo vreme si raboti masinata.
Druga rabota sto na kratki relacii vozam a znam deka ne e bas najdobro za kolata ama nema izbor

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
А бе да беше толку штетно, уште пред 50 години ќе ги правеа да се гасат во лер. (Југовците беа свесни изгледа за тоа, па за продужување на векот, стално се гасеа на семафори). Него сега почнаа екологистиве (уствари 95% од сајтовите кај што прочитав дека е штетно работење во лер се ЕКО ориентирани сајтови а не технички ориентирани). Инаку и сегашните автомобили со старт/стоп технологија на мотори (пр. најновиот блу ефишенси 1.6 турбо бензин мотор во Мерцедесот на брат ми) и покрај тоа што се гаси, ако евентуално дојде во „опасност“ одржувањето на температура во автомобилот - сам се пали. Без интервенција на возачот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Затоа што кај камионите и другите тешки превозни средства со работата на моторот во лер работат други системи кои зависат од него, воздушни пумпи, кочници на приколка итн итн...

Не може да споредувате дизел мотор од 8, 10 или 12 илјади кубици кој е предвиден да работи нон стоп и да поминува милиони километри со мал прдеж од мотор од 1500, 2000 кубици...

Ако сте возеле понови БМВ (сигурно и други произведувачи) самите се гаснат кога ќе застанете на семафор и ќе го испуштите кумплугот во лер. Моторот комплетно се гасне. Штом се појави зелено, при притискањето на кумплугот моторот вергла и се пали.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Затоа што кај камионите и другите тешки превозни средства со работата на моторот во лер работат други системи кои зависат од него, воздушни пумпи, кочници на приколка итн итн...

Не може да споредувате дизел мотор од 8, 10 или 12 илјади кубици кој е предвиден да работи нон стоп и да поминува милиони километри со мал прдеж од мотор од 1500, 2000 кубици...

Ако сте возеле понови БМВ (сигурно и други произведувачи) самите се гаснат кога ќе застанете на семафор и ќе го испуштите кумплугот во лер. Моторот комплетно се гасне. Штом се појави зелено, при притискањето на кумплугот моторот вергла и се пали.

1. Скрос точно за камионите.

2. Се гасне, ама и се пали ако треба (намален напон на батерија, неможност за одржување на температура во кабина итн.)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1855
  • Renault Megane R26
Леле ич не сум знаел дека не треба да ја загревам колата,значи ја цело ова време сум му штетел на нешто што го чувам како очите а не сум бил свесен за тоа,море колку сум бил ненормален.

Нема више ветувам!!!

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Затоа што кај камионите и другите тешки превозни средства со работата на моторот во лер работат други системи кои зависат од него, воздушни пумпи, кочници на приколка итн итн...

Не може да споредувате дизел мотор од 8, 10 или 12 илјади кубици кој е предвиден да работи нон стоп и да поминува милиони километри со мал прдеж од мотор од 1500, 2000 кубици...

Ако сте возеле понови БМВ (сигурно и други произведувачи) самите се гаснат кога ќе застанете на семафор и ќе го испуштите кумплугот во лер. Моторот комплетно се гасне. Штом се појави зелено, при притискањето на кумплугот моторот вергла и се пали.

Тоа е така ради помало загадување и помала потрошувачка на гориво, а не дека ќе зариба моторот ако работи во место.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Затоа што кај камионите и другите тешки превозни средства со работата на моторот во лер работат други системи кои зависат од него, воздушни пумпи, кочници на приколка итн итн...

Не може да споредувате дизел мотор од 8, 10 или 12 илјади кубици кој е предвиден да работи нон стоп и да поминува милиони километри со мал прдеж од мотор од 1500, 2000 кубици...

Ако сте возеле понови БМВ (сигурно и други произведувачи) самите се гаснат кога ќе застанете на семафор и ќе го испуштите кумплугот во лер. Моторот комплетно се гасне. Штом се појави зелено, при притискањето на кумплугот моторот вергла и се пали.
Моторот и од 10.000 кубици и од 1000 е ист склоп,ист принцип на работа,кај камионите(не приколката)ако тие исправен системот за воздух нема потреба да го брчиш 2 дена за да напумпа,туку ке се го држи воздухот,а ако однекаде го испушта(тапанче,четирикружен вентил и сл.) тогаш и 2 мин да ти е изгаснат камионот ке останиш без воздух...
Околу темата,колите ретко кога ги брчам до 1 мин повеќе сум на принцип оали-вози,а камионите ги брчам 5-10 мин најмногу
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Леле ич не сум знаел дека не треба да ја загревам колата,значи ја цело ова време сум му штетел на нешто што го чувам како очите а не сум бил свесен за тоа,море колку сум бил ненормален.

Нема више ветувам!!!

Гледам Рено возиш, така да загревал не-загревал исто ти се фаќа. :)

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Леле ич не сум знаел дека не треба да ја загревам колата,значи ја цело ова време сум му штетел на нешто што го чувам како очите а не сум бил свесен за тоа,море колку сум бил ненормален.

Нема више ветувам!!!

Гледам Рено возиш, така да загревал не-загревал исто ти се фаќа. :)
Во право си, како сакаш вози го, неуништлива машина е :)