Колку поладно - толку поголема е таа малата штета.
Може објаснување? Што се случува на поладно што толку повеќе му смета на моторот да е stand still наспрема мотор у движење?.
на поладно подолго трае загревањето. оно е и онака дугачко у лер, ама тек ладно кога е - е тогаш ептен тешко се грее у лер.
колку поладно, толку поспоро греење. вака може? се разбира што сака писателот да каже?
брее колкав отпор
Не не, не.. Ајде пак од почеток. Што е проблемот со незагреаните машини?! Ја не разбирам? ЈАс мислам дека е проблем со неподмачканите...
Уствари тоа Е проблемот. И пак ќе ти кажам. Разликата во загревање на БЕНЗИНСКИ и на ДИЗЕЛ мотор не е исто.
СИТЕ производители за ладни климатски подрачја нудат дизели со додатно греење, бидејќи во зима не можат да постигнат раб. температура.
Нема разлика во работа во лер првите 30 секунди или вторите 30 секунди. Верглањето и првите 200 обртаи се најголемиот проблем - а тие секако ги чекаш.
И уште една работа, што тука многу луѓе ја спомнаа, а тоа е дека колата треба да ми служи мене, а не да и` се секирам за трајноста. Тоа подразбира, кога ќе сака, да ми биде топло во кола, да ми биде топло, а кога ќе сакам да ми биде ладно - да ми биде ладно. Овој факт е најголем поборник на загревањето и во зима (за загреана кабина) и во лето (за оладена кабина). Посигурно возам ако не ги трљам рацете од ладно, или ако не ми горат мадињата од топло. Безбеден сум!