Автор Тема: Избор за фамилјарна кола (Ц сегмент, бензин, 10-13 год старост)  (Прочитано 2416 пати)

Отсутен lukce

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
Другари, да ја живнеме темата малку, сега и официјално барам кола :) . Договор падна Пежото останува во фамилија (го превзема татко ми), па така јас имам рок до крај на Јануари да купам кола.

Барањето е активно во Германија каде имам роднини кои бараат, спремаат и носат коли тука на пријатели, познаници. Значи не им е примарно занимање туку најчесто успат кога си идат за празници, одмори, најчесто и носат кола за некој.
Засега бараме Focus mk3 (фејслифт), значи мин 2015 год, 1.5 tdci, небитно дали 95 или 120 кс. Дури и пожелно е да е караван варијанта. Потрагата почна пред 5 дена и засега не е сјајна. Колите со испод 200к км се движат околу 6000 еур таму. Според математиките за додатни трошоци, давачки, заработка за тие што ја носат (+ ако треба нешто сервис пред тргнување), колава би дошла тука околу 9000 (без регистрација). Мојот планиран буџет се движи околу 7-8000, преку сила 8500. Стана кратко муабет и за Focus бензин, но брзо дојдовме до заклучок дека 1.0 и 1.5 ecoboost се ризик кој не се исплати. А 1.6 Ti-VCT атмосферскиот се многу ретки и треба да е постара (2011-2014). Еден од родниниве и работи во Форд сервис, па ги знае работите попрофесионално.

Втора опција ми е Hyundai i30 mk2 значи мин 2013та, ама тука некако мислам подобро би било бензин опција отколку дизел. Се бара во круг од 150-200 км макс од местото каде живеат, значи не може било каде низ Германија да се бара.

Некој мудар совет да слушнам, за што е најпаметно да се потрошат 8-9000 еур, било до надвор или од тука, за кола која ќе биде upgrade од Пежо 207 караван 1.6 hdi од 2008ма, за 4-члено семејство.

https://reklama5.mk/AdDetails?ad=5419844

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5181
  • The Spartan General
Другари, да ја живнеме темата малку, сега и официјално барам кола :) . Договор падна Пежото останува во фамилија (го превзема татко ми), па така јас имам рок до крај на Јануари да купам кола.

Барањето е активно во Германија каде имам роднини кои бараат, спремаат и носат коли тука на пријатели, познаници. Значи не им е примарно занимање туку најчесто успат кога си идат за празници, одмори, најчесто и носат кола за некој.
Засега бараме Focus mk3 (фејслифт), значи мин 2015 год, 1.5 tdci, небитно дали 95 или 120 кс. Дури и пожелно е да е караван варијанта. Потрагата почна пред 5 дена и засега не е сјајна. Колите со испод 200к км се движат околу 6000 еур таму. Според математиките за додатни трошоци, давачки, заработка за тие што ја носат (+ ако треба нешто сервис пред тргнување), колава би дошла тука околу 9000 (без регистрација). Мојот планиран буџет се движи околу 7-8000, преку сила 8500. Стана кратко муабет и за Focus бензин, но брзо дојдовме до заклучок дека 1.0 и 1.5 ecoboost се ризик кој не се исплати. А 1.6 Ti-VCT атмосферскиот се многу ретки и треба да е постара (2011-2014). Еден од родниниве и работи во Форд сервис, па ги знае работите попрофесионално.

Втора опција ми е Hyundai i30 mk2 значи мин 2013та, ама тука некако мислам подобро би било бензин опција отколку дизел. Се бара во круг од 150-200 км макс од местото каде живеат, значи не може било каде низ Германија да се бара.

Некој мудар совет да слушнам, за што е најпаметно да се потрошат 8-9000 еур, било до надвор или од тука, за кола која ќе биде upgrade од Пежо 207 караван 1.6 hdi од 2008ма, за 4-члено семејство.

Погледнав некои коли според твоите критериуми и реално тешко Фокус дизел под 200к после 2015та година за 6000 евра. Тешко добар Меган караван за тие пари со малку километри.

Најдобра опција за парите најверојатно е Фокус 1.6/2.0тдци 2013/2014та година или некоја Шкода Рапид/Октавија/ Сеат Леон 1.6тди после 2013та година. Хјундаи/Киа и дизел се океј, ама тешко се наоѓаат неизвозени. Обично во Германија купуваат дизели за да ги возат. И тоа многу да ги возат.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14994
Јас имам возено два Kia Soul 1.6 дизел и сите имале катастрофален кумплунг. Не знам дали јас сум бил таков ксметлија па се погодиле двете коли така, ама ...многу лошо. Како on/off копче беше кумплунгот.