Автор Тема: Исклучување на автоматска рачна кочница на Рено (поконкретно Сеник 2011)  (Прочитано 729 пати)

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 300
Oвој па, овој па у секоја тема...

Крени рачна Томи следен пат пред да пишеш...

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1239
Јас само да прашам,како ќе ја наруши безбедноста на било кој ако ја исклучи автоматски да се уклучува рачната?
Не знам дали сте или со сила се прајте ретардирани...
Ако ја исклучи да не се активора авѕоматски туку да си ја активира тој ко ќе сака не гледам никаков проблем.

Не е проблемот во тоа дали ќе крева сам рачна или не, проблемот е повеќе во чепкање на контролниот модул за кочниците, особено од кој знае какви кодери...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14398
  • Пудингот на шоферството
Како го кажа како да е контролен модул од спејс шатл,а не за рачна кочница.
Шо можи да расипи преку модулот,да не кочи кочницата воопшто.
Не можи,пак ќе има механичка кочница.
Затоа намалете доживљај.

God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6032
  • Шо да пишам тука?🤔
Како можи да се пое*и...
Не е за секој чепкање во модули и слично, од едно "нормално" гасење на ДПФ изгоре колата баш во сервисот во Прилеп, што ако изгореше во возење?
А за рачната, како сакаш друже, и едната и другата опција имаат предности и маани. На мојата кола кога ја купив не работеше рачната кочница (мануелна), беше откачена сајлата. Ја однесов кај доста познат механичар во градот каде што живеам, ми побара прилично многу пари за нови шепи на возило од 1998ма. Друг механичар (може да го наречам и матичен, не го менувам за ништо, фамилијарно ни сервисира возила од 2016-2017та) за 5 минути ги демонтира деловите, ги исчисти, стави маст (за зглобови) кај клипчето за рачната кочница, ја разработи рачно (со штрафцигер напред-назад) и ден денес имам функционална рачна кочница, единствено левата запече малку летото 2024та, но беше решена исто за 5 минути. Веќе 3 години си функционира коректно, а не ми беше ни наплатена работна рака, многу зависи од твојот начин на користење на возилото (била запечена кај мене од некористење) и од мајсторот кој ти го одржува возилото.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1101
Јас само да прашам,како ќе ја наруши безбедноста на било кој ако ја исклучи автоматски да се уклучува рачната?
Не знам дали сте или со сила се прајте ретардирани...
Ако ја исклучи да не се активора авѕоматски туку да си ја активира тој ко ќе сака не гледам никаков проблем.
[/quote
И јас не глеам проблем во то шо го бара, кога ќе сака тој ке си ја активира наместо на секој гаснење на колата автоматски да се активира.... А на пола од овие шо пишат ако се со стари коли плочките под границата му се  ;D

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7355
Oвој па, овој па у секоја тема...

Крени рачна Томи следен пат пред да пишеш...

Важи.

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2390
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Почитуван Драган крај краева кочи со нозете друго поефтино решение е тоа изборот е твој ⚡️⚡️⚡️

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5706
Се јавија сите деви марии овде . Муабет од поп, пули шо зборам не глеај шо прам. Нема врска јас со 250 шо возам по патишта, битно рачната модуло  автоматски да не е  рачно.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html