Автор Тема: Која е разликата од 180000 км до 280000 км  (Прочитано 924 пати)

Отсутен Lone

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 69
Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« на: 13 Март 2025, 01:05:36 am »
Не е шега прашањето, стварно ме интересира зошто кога се враќаат километри, секогаш се враќани на 180-200к, кога реалната би била 280 или 300+к?

Што во очите на балканците ја прави колата подобра ако е 180к наместо 280к? Бидејќи животниот век на самата кола и замаец, каиш, дизни, ДПФ, е под 180к во секој случај.

По моја логика, можно ли е кола со 300к да е подобра, со претпоставка дека на тие километри веќе морало да се променат замаец, каиш, итн. Наспроти кола со реални 180к, може и да останат оригиналните делови па да ти дојде тебе редот да ги смениш.

Не знам што толку е примамливо баш за тој опсег на километри, 180-200к, па затоа е темава. Можеби има нешто што не знам. Можеби каиш/замаец ги менуваат на 150к, па демек ти го возиш новиот животен век на колава од 180к? Дали сите скапи и тешки проблеми обично почнуваат после 200к?

Прашањето, поспецифично ми е, зошто враќачите на километри ја одбираат баш таа километража?

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #1 на: 13 Март 2025, 01:25:16 am »
Затоа што се сведува се на "бабуш" муабети.
Експерти во секоја област со зајечарско пиво, мортадела и вегета ги имаш насекаде.

Ете затоа, му се увртело во глава дека ако има 180 000 км е топ колата, ама ако има 260 000 е отпад, ама ако е ауди, е ондак не е проблем и 400 000 да има пошо може и до милион и 400 000 да тера.

Секој што ја купил колата и ја има 10 години тера класика муабет - Баце 10 години ја возам, ништо неам сменето.
Ооокеј, ајде да ја однесеме на мајстор да најдеме што се уствари треба да се замени на таа кола што 10 години ништо не сменето.

Јас две години го иам бравото и имав само еден дефект, менувачот.
Се осанато ми е во рамките на потрошен материјал што кад тад мора да се смени, а тоа е голем сервис, свекици, дискови и плочки и чаури напред.

Али сите наоколу леле ти само по сервиси си, дрдр класика муабет.
По некој период ете ги истите тие ликови абе ми тропа предница, бев на мајстор, стабилизатори, спони, ова она треба да мењам, леле иде голем сервис итн.

Ама битно за твојата кола за истите потрошни материјали одма знаат да дадат експертска анализа дека ти само по мајстори киснеш.

И трето, сите се водат по козметичкиот изглед на колата, тука ти е гребната, тука лакот, ова она.

А не го интересира дека ти уназад две или више години редовно си сервисираш и се што искочило како проблем ти е навремено заменето/сервисирано и дека тоа возило 99% од времето е технички исправно да тргнеш кога и да сакаш на пат.

Јас со мојата кола постојано патувам без престан, во 17 часот тргнувам за Битола или Охрид и истата вечер во 1-2 часот по полноќ се враќам назад без никаков страв дека колата ќе ме остави дефект.

Ама тука се бабуш експертите да солат памет.
Наоколу сите зборат Фиат вака, Фиат така. Јас и после 2 години сметам дека направив океј избор на возилото и моторот и ич не ме интересираат бабуш експерт анализите дали фиат бил ваков или таков.
Или за алфа заебанциите.

Ама баце голф или ауди само, не се расипува.
Затоа секој ден фул е сервис АвтоМитревски со аудиња и голфови, да не беа и тие кварливи или да немаа потреба од никаков сервис, ќе пропаднеше човекот, немаше да има работа, логично нели ? :)

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1819
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #2 на: 13 Март 2025, 07:18:21 am »
Затоа што се сведува се на "бабуш" муабети.
Експерти во секоја област со зајечарско пиво, мортадела и вегета ги имаш насекаде.

Ете затоа, му се увртело во глава дека ако има 180 000 км е топ колата, ама ако има 260 000 е отпад, ама ако е ауди, е ондак не е проблем и 400 000 да има пошо може и до милион и 400 000 да тера.

Секој што ја купил колата и ја има 10 години тера класика муабет - Баце 10 години ја возам, ништо неам сменето.
Ооокеј, ајде да ја однесеме на мајстор да најдеме што се уствари треба да се замени на таа кола што 10 години ништо не сменето.

Јас две години го иам бравото и имав само еден дефект, менувачот.
Се осанато ми е во рамките на потрошен материјал што кад тад мора да се смени, а тоа е голем сервис, свекици, дискови и плочки и чаури напред.

Али сите наоколу леле ти само по сервиси си, дрдр класика муабет.
По некој период ете ги истите тие ликови абе ми тропа предница, бев на мајстор, стабилизатори, спони, ова она треба да мењам, леле иде голем сервис итн.

Ама битно за твојата кола за истите потрошни материјали одма знаат да дадат експертска анализа дека ти само по мајстори киснеш.

И трето, сите се водат по козметичкиот изглед на колата, тука ти е гребната, тука лакот, ова она.

А не го интересира дека ти уназад две или више години редовно си сервисираш и се што искочило како проблем ти е навремено заменето/сервисирано и дека тоа возило 99% од времето е технички исправно да тргнеш кога и да сакаш на пат.

Јас со мојата кола постојано патувам без престан, во 17 часот тргнувам за Битола или Охрид и истата вечер во 1-2 часот по полноќ се враќам назад без никаков страв дека колата ќе ме остави дефект.

Ама тука се бабуш експертите да солат памет.
Наоколу сите зборат Фиат вака, Фиат така. Јас и после 2 години сметам дека направив океј избор на возилото и моторот и ич не ме интересираат бабуш експерт анализите дали фиат бил ваков или таков.
Или за алфа заебанциите.

Ама баце голф или ауди само, не се расипува.
Затоа секој ден фул е сервис АвтоМитревски со аудиња и голфови, да не беа и тие кварливи или да немаа потреба од никаков сервис, ќе пропаднеше човекот, немаше да има работа, логично нели ? :)

Абе добри се фиат ама шкода си е шкода. 😂

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10212
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #3 на: 13 Март 2025, 07:38:51 am »
Порано имаше еден репер за домаќинска и зачувана кола, 10.000 км годишно, па според тоа начело и се враќаа километражоте.

Сега гледам се сменил реперот :)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6544
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #4 на: 13 Март 2025, 08:26:34 am »
Прашањето, поспецифично ми е, зошто враќачите на километри ја одбираат баш таа километража?

Таа е најпродавана, создава чувство на внатрешен мир и спокој кај купувачот.

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2362
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #5 на: 13 Март 2025, 08:37:25 am »
Прашањето што го постави Батко Лоне е сосема коректно, па ќе пробам и јас да се вклучам во дискусијата и да дам свој коментар.

Разликата во километражата на автомобилите, како 180.000 км и 280.000 км, или, пак, некоја трицифрена бројка на таблата, може да варира многу. Логично е дека возило што е старо 5, 10 или 15 години, има различна употреба и начин на одржување во зависност од неговата историја. Состојбата на возилото, без разлика каде е возено – дали на отворен пат или по каков пат – зависи од многу фактори. Не треба да се правиме наудрени во глава, бидејќи возило од 2010 година веќе има 15 години старост. 15 години се 15 години, без оглед на тоа дали возилото има поминато 280.000 км или 95.000 км.

Следниот клучен момент е типот на возилото. Ако се работи за премиум брендови како Audi, Mercedes или BMW, VW таквите возила можат за краток период, од 3-4 години, да поминат и до 300.000 или 400.000 км. Тоа е нормално, бидејќи имаат возила кои се користат за работни цели и за посебни потреби. Не треба да се чуди што BMW X5 од 2021 година има поминато 345.000 км во Брисел, Минхен или Торино – па тука кај нас магично имаат 179илјади поминато купено од лизинг аукција што кај нас милуват од огласи да кажуват одржавано бла бла и се остали чуда.

Од моето лично искуство, еве како изгледа процесот: Купуваш ново возило од салон во наша земја и го одржуваш според пропишаните правила – од 10.000 до 12.000 км се прави мал сервис, тоа е тоа. Првата година, втората, па трета, четврта, па петта. Во сервисот ми велат дека нема потреба да менувам плочки, дискови или нешто слично, бидејќи нема поголеми зафати. Не треба да ме тераат да менувам нешто што не е за менување, бидејќи таа инспекција што ја прават еднаш годишно треба да го проверува возилото па што треба да се менува нека менува нема со сила да го правам јас тоа нормално не дај боже ако се појави проблем во меѓувреме ке се интервентира и евидентира.

Кога ќе дојде петата година, јас ја продавам колата. Купувачот ја гледа, го зема сервисниот документ и ако сака, може да оди со мене во овластен сервис за да се увери дека во последните 5 години колата редовно била носена на сервис. Дали јас сум виновен ако по 5 години купувачот треба да менува нешто на возилото? Ако јас ја одржував по сите прописи и ништо не беше за менување, не сум јас крив за првите 5 години.Значи секое ново возило докажано до некаде првите 5 години не би требало да има проблем нека остане и така.

Купувањето половни возила од авто плацеви е ризик. Денеска ќе одам со другар во Паланка да гледа некое возило. Знам дека тоа нема да заврши со купување, но барем ќе имам плус  некое искуство и ке истерам у воденица паланечки компир и ребро. Не дека имам нешто против Паланка, но сите авто плацеви се исти – и затоа сум решен дека не би купувал половно возило од ауто плац јас никогаш

На крај, Батко Лоне, имај на ум дека добра кола од прв сопственик ретко ќе се најде на пазарот или на оглас. Таквите возила исчезнуваат веднаш. Секој денар е важен и секој бренд носи свои предности и мани.

Јас лично сум уверен дека јапонските и азиските марки се на повисоко ниво кога се во прашање по-малите мотори, поузданоста и издржливоста, а во однос на цената, се разумни како за нови така и за половни возила. Ретко ќе најдеш половна јапонска кола на пазарот – и тоа има своја причина.

Батко Лоне господ снага нека ти даде со голфот и целиот процес со него што го преживуваш и на крај-от на краиштата Автомобилот не е само средство за транспорт, тој е емоција на четири тркала-Џемс.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #6 на: 13 Март 2025, 12:08:58 pm »
Абе добри се фиат ама шкода си е шкода. 😂

Јас немам предрасуди кон ниту еден автомобилски бренд.
Секоја кола што се вози секојдневно, по секакви патишта, рамни, со дупки итн, кад тад си доаѓа времето кога некои делови треба да се заменат.

Не ми искачаат планови, иначе радо би возел во моментов Џулиета 1.75 тби 245 кс. 8)

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1819
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #7 на: 13 Март 2025, 17:08:35 pm »
Абе добри се фиат ама шкода си е шкода. 😂

Јас немам предрасуди кон ниту еден автомобилски бренд.
Секоја кола што се вози секојдневно, по секакви патишта, рамни, со дупки итн, кад тад си доаѓа времето кога некои делови треба да се заменат.

Не ми искачаат планови, иначе радо би возел во моментов Џулиета 1.75 тби 245 кс. 8)


Се шалам за Фелицијата.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8536
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #8 на: 13 Март 2025, 19:24:34 pm »
Вистинската разлика кога една кола има 180000 и 280000 е како кај човек што има 25г и 35г. Тоа како да ти нудат тело да одбереш кое да го купиш. Доколку телата имале ист квалитет на живот подобро 25годишното, нормално ке го одбереш тоа. Исто и кај кола ќе ја одбереш таа со 180000. Ама ако на пример дојдеш да бираш тело и некој ти каже дека им 15 години а телото има релно 35г ти ќе му кажеш не ме работи. Гледај брадава цврста густа 15г тело неможе да има таква брада. Ама ако ти каже дека има 28г може да помине. Е сега зашто баш таа километража. Затоа што е во реалност према годиштето на колата и состојбата. Една жена што има 45г кога ќе се нашминка ќе лаже дека има 35. Ако каже дека има 25 никој нема да и верува.
Сервиси мервиси нема врска. Секој што купува кола половна ако не направи сервис и голем и мал без разлика што му тврдат за мене е страшно глупо. Освен ако не купишнкола од ептен свој човек или како јас печат и гаранција од направениот сервис.
А замаец едно друго се е кој возел и како одржувал. Тоа Е потрошен материјал ама јас знам за коли што си го извозеле своето и километри и години се отишло замаец здрав и така натака. Што значи со враќање километри може да прелаже лаици кој имаат некое половично разбирање во коли ама прав мајстор неможат. Прав мајстор седнува у кола врти круг и ти вика замаецов малце ќе тера без разлика на километрите прикажани. Јас на пример кога сум идел со мајстор да гледаме кола не ни ја погледнувал километражата, тоа воопшто не им е никаков репер за ништо.
« Последно менување: 13 Март 2025, 19:47:26 pm Chlink »

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #9 на: 13 Март 2025, 23:09:38 pm »
Се шалам за Фелицијата.

И фелицијата за своето време не е лоша кола. Реално е просторна кола и има горе доле добар изглед, а и внатре ентериерот изгледа доста океј како за возило моделски од 1994та година.
Плус да не заборавиме дека за балканскиот пазар биле правени со доста малку опрема, ниту МПИ мотор, ниту клима ниту ништо за разлика за европски пазар бидејки главната цел била да биде што е можно поевтина за балкански пазар да се продава.
Башка продадена во над милион и 400 000 примероци, секако ја прави солидно возило за своето време кога се правела.

И кај нас доста е продавана и била хит знаејки го менталитетот на тогашните луѓе дека Шкода им била синоним за 1000 маки и болки.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14174
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #10 на: 14 Март 2025, 09:41:20 am »
Се шалам за Фелицијата.

И фелицијата за своето време не е лоша кола. Реално е просторна кола и има горе доле добар изглед, а и внатре ентериерот изгледа доста океј како за возило моделски од 1994та година.
Плус да не заборавиме дека за балканскиот пазар биле правени со доста малку опрема, ниту МПИ мотор, ниту клима ниту ништо за разлика за европски пазар бидејки главната цел била да биде што е можно поевтина за балкански пазар да се продава.
Башка продадена во над милион и 400 000 примероци, секако ја прави солидно возило за своето време кога се правела.

И кај нас доста е продавана и била хит знаејки го менталитетот на тогашните луѓе дека Шкода им била синоним за 1000 маки и болки.

Се продаваше и кај нас со MPi. Две имавме ние Mpi. Последната ни беше од 2000-та година фејслифт, караван со 1.6i.

Тогаш народски се викаше „ајншприц“ :)

„Шо кола возиш?“
и почнуваш „Шкода Фелиција, караван, 1.6 АЈНШПРИЦ“

Пред фејслифт беа LXi, GLXi ...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6674
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #11 на: 14 Март 2025, 10:51:12 am »
Всушност и со МПИ мотор се правени, и 1.3 и 1.6 бензинците.

Но за да биде поефтина и поедноставна за тогашниот период, одлучено е 1.3 моторот начелно да се продава со карбуратор во тогашните екс ју држави.

Во европа не се продавани со карбуратор.

Мојата беше 95та, произведена крај 94та, значи меѓу првите и куќиштето за термостатот беше метално, како кај фаворитот.
Од 96та натаму е пластично и тоа знае да прави проблеми, често протекува.

Искрено сите се на плин, ама плинот начелно не функционира добро на двогрли карбуратори. За да го наштелуваш да оди океј, мора да пуштиш повеќе проток на плин.
Тоа носи до богата смеша на ниски вртежи кога немаш потреба од второто грло.
И стварно е неекономична на плин.
Јас ја имав тестирано и на плин и на бензин потрошувачката.
Градска бензин беше 8-9 литри, ама плин беше 12-14 литри.

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10212
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #12 на: 14 Март 2025, 13:08:48 pm »
Типото што го имав беше 1.4 со 2 грла и се водеше во сообраќајна ако добро се сеќавам 56кв, исто колку и темпрата  на еден колега со 1.6 инџекшн, а од друга страна друг колега имаше исто така темпра но со 1.4 инџекшн која се водеше мислам 50кв или 52кв, па го нервирав дека моето Типо е појако од неговата Темпра ;D

Како и да е, плинот наштелуван на штедење да работи само со едно грло, ако ми требаше брзина, уклучував турбо (префрлува на бензин) :D

Тие првите Фелиции, и на запад некои беа продавани со карбуратор , потоа со наредните генерации или фејслифти почнаа и кај нас да се продаваат со како што некои милуваа да кажат полуинџекшн :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43930
  • Il Moderatore
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #13 на: 19 Март 2025, 16:54:12 pm »
Главната разлика е меѓу 0 км и 180.000 км, јас милувам границата да ја лупнам на 200.000. После тоа, како ќе ти се погоди. После 200.000 км, тоа се извозени коли со поминат животен век, се одржува „на апаратима“, си бара секој месец некој мајстор, те електричар, те механичар, те специјалист за дизни, те за сензори, летечи лежечи на издисај, црева мева, итд. Тоа не се веќе доверливи возила, тоа се возила кои бараат интензивна нега. Секако, има такви кои добиле интензивна нега и ќе тераат, ама има и примероци кои нема да издржат многу. Од 200.000 до 300.000 разликата е само како газдата ја третирал колата до 200.000  и како вториот газда ја третирал после 200.000. Веројатно како трет газда со над 200.000км, немаш појма што се дешавало претходно. Со среќа! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6504
Одг: Која е разликата од 180000 км до 280000 км
« Одговори #14 на: 19 Март 2025, 18:40:15 pm »
Ехх Симо па многу зависи и од одржување. Ако менуваш уље по пропис на 30.000км НО според спецификација  ;D , правиш сервиси како што треба по ред возилото ќе те служи.  Колава е кај нас од 100.000км сега татко ми ја вози. Сликава е од вчера по извозени 5000км+ до балтик и назад за Скопје.



Според мене огромен број од возилата што се на плацеви се или лошо одржувани автомобили или со километражи кои се преку 400-500.000км и ги враќаат назад на 170.000.
 
Не ми е поентава да го фалам VW некои брендови се повеќе расипливи од други но бр.1 е одржување.