Автор Тема: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce  (Прочитано 20041 пати)

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2310
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #195 на: 03 Септември 2025, 14:29:18 pm »
Мало, мало ама техничарче.

Отсутен igooor07

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #196 на: 03 Септември 2025, 16:06:02 pm »
Ствар на вкус (благо, солено, луто.....), ама мене новиве бандажи ми се поубави од тие што се на кола.

Sent from my 22101316G using Tapatalk



Отсутен lawyer204

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 44
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #198 на: 31 Октомври 2025, 20:00:53 pm »
Апдејт 15.000 км. Освен што се расипува еднаш двапати неделно друг проблем немам. Уствари имам, алфава наплати за целиот не искористен простор што го имав во Супербот. Една две мора некој да седи позади :( па стапалки по седишта, по праг, и така... Него друго, конечно најдов време и го ставив тој филтерот K&N. Не знам дали плацебо ефект ама мислам да малку е по респонсив а и звукот некако друг е (поинтересен). Истиот филтер го имав и на Супербот, таму ни плацебо... И уште нешто приметив по горештиниве, како да има поголема редукција на перформанси, имаше и Супербот ама кај алфата е поизразено. Можда ќе биде подобро со повеќе проток на воздух (K&N).
Едно време возев Алфа 156 2.0 неколку години со K&N филтер за воздух. Потоа и плин и ставив со оглед да градска трошеше 13-15 литри (фабрички беше декларирано 12.7). K&N-от го одржував според процедурата со нивен комплет за чистење/уљење., се чистеше и ставаше уље на 50-60.000 км, не се сеќавам точно. И така тој нежен мотор истера 250.000 км и уште тера без проблем, ја гледам колата во близина. Така да немај гајле со K&N.  Можеби и  K&N дури е заслужен во еден дел за здравјето на моторот.
 

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1541
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #199 на: 05 Декември 2025, 19:12:27 pm »
19.800 Втор сервис. Масло и филтри (3) = 18.227 денари. Промената на масло ми се виде комплицирана. Нема шипче да провериш него преку сензори па ово па оно два саати дур да покаже дали има масло или не. Како и да е вториот сервис обавен. Филтер за воздух џабе али јеби га, зимава нека е со него, на лето пак K&N.
Гуми... Се изначекав за саканите но џабе. Едино нешто што има Run Flat и ги има во двете димензии 225/255 e Continental TS 860 S SSR. Денеска се решив да ги земам но за жал не стигнав на време па ќе остане за вторник. Искрено да не требаше да патувам со Алфава, зимските гуми ќе ги скокнев сезоната и онака за низ град во работни денови ја возам Ланчијата која за воља на вистината добро ме служи иако не пишувам во нејзината тема и патем, има релативно нови Sottozero 3. 
« Последно менување: 05 Декември 2025, 19:18:32 pm miksi »
In an Alfa Romeo, looking good is more important than looking where you’re going.

Присутен Redneck

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 170
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #200 на: 05 Декември 2025, 19:21:18 pm »
По пропис фабрички е заменета масло на 10 илјади километри или по твоја волја?

Да се знае кој е маж, нов седан 2025



Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17843
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #201 на: 05 Декември 2025, 19:23:43 pm »
Дали си размислил да ги адресираш најчестите маани на колава со афтермаркет делови? Или ќе се потпреш на гаранцијата?

- штрафчиња за испуштање воздух од разладен систем
- wastegate актуатор (т.е. шипката што го отвара затвара капачето)
- главен кабел за заземјување на мотор/менувач до шасија
- акумулатор со зголемен капацитет

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44566
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #202 на: 05 Декември 2025, 20:11:09 pm »
Continental TS 860 S SSR

Good luck :(
Не можеше нешто од странство да се довлечка или таму да се монтира?

BTW, те видов денес во Аеродром кај тоа школоно Блаже Коневски мислам се викаше, на раскрсницата кај новине згради на ќошот кај тобако 2.
Пробав да титнам, ама не верувам дека ме примети со Wolt офарбан Up ;D
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1541
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #203 на: 05 Декември 2025, 20:37:20 pm »
Continental TS 860 S SSR

Good luck :(
Не можеше нешто од странство да се довлечка или таму да се монтира?

BTW, те видов денес во Аеродром кај тоа школоно Блаже Коневски мислам се викаше, на раскрсницата кај новине згради на ќошот кај тобако 2.
Пробав да титнам, ама не верувам дека ме примети со Wolt офарбан Up ;D

Ќеш ич неќам да плаќам а па тек за гуми... Така да што има тука - Стоп & го или Пнеуматик. Е сеа за среќа или несреќа сеуште не е завршена работата. До вторник може и ќе се премислам. Секако би било на штета на ран флет. Ајде еве може да се продискутира тука. Мислењето на @andrejnaumovski мање више го знам. И може да се земе предвид дека воопшто не сум фан на Конти.

Не те видов у Аеродром пошо било пред кафе да пијам, а тамо пијам.

По пропис фабрички е заменета масло на 10 илјади километри или по твоја волја?

Да се знае кој е маж, нов седан 2025


Се држам до прописот 10.000 km за кола и 100 h за авион, или година за сите (што никад не сум дочекал)

Дали си размислил да ги адресираш најчестите маани на колава со афтермаркет делови? Или ќе се потпреш на гаранцијата?

- штрафчиња за испуштање воздух од разладен систем
- wastegate актуатор (т.е. шипката што го отвара затвара капачето)
- главен кабел за заземјување на мотор/менувач до шасија
- акумулатор со зголемен капацитет

Сигурен си дека овие работи не се решени ни на последната кола?
In an Alfa Romeo, looking good is more important than looking where you’re going.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44566
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #204 на: 05 Декември 2025, 21:55:33 pm »
Оо, јас ќе ти кажам за штрафчињата за воздух на алфите :D Дизајнот веројатно им е од кога е измислена пластика, веројатно почеток на минатиот век и не е сменет до ден денешен :D



Како и да е, барем 10 години не треба да дираш ништо од ова Martin што кажа, а после десет години ваљда ќе биде „нека му ја мисли Симо“ ;D
Alfa Romeo 159TBi
Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v
VW e-up!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17843
Одг: Alfa Romeo Giulia 2.0TB Q4 Veloce
« Одговори #205 на: 05 Декември 2025, 23:05:53 pm »
За тие конкретни 4 проблеми сум сигурен, нема подобрени делови од производителот што може да се купат - ради тоа и афтермаркет поддршката.

Тие со струјата се лесно решливи, главниот кабел за заземјување само треба да се заштити од влага/вода подобро, не мора да се менува, а акумулаторот на следно менување ќе го апгрејднеш на некој со поголем капацитет што го собира во просторот.

Овие за антифриз не се решени, истото е останато, а актуаторот на wastegate - не е обично проблем на сток коли, ама кога оди бустот нагоре, знае да се искриви таа "рачката" и да си протекува буст. Не биле скапи наводно афтермаркет подобрени, 70тина долари била рачката низ USA онлајн шоповите.

Како и да е, сеа си покриен со гаранција, терај си, па Симо нека му ја мисли после :)