Автор Тема: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition  (Прочитано 1133 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1326
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #1 на: 22 Јануари 2025, 21:16:51 pm »
Имав привилегија да го видам и повозам и пријатно се изненадив. А каков тупаџија сум, не успеав на прва мана да му најдам. Можеби би било цената да е под 20, а веројатно тоа би било ако државата одлучи да даде некоја субвенција во однос на вакви возила.
Внатре е многу пространо, а приметив и сензор (на левиот столб) кој ако свртам очи од пат женски глас те опомиње. Удобно, комотно, ни тврдо ни меко. Простор чудно голем внатре а не огормен надвор.
Лично по мој вкус дизајнот бре убав некако.

Уште кука да имаше :)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #2 на: 22 Јануари 2025, 22:32:56 pm »
Идеално Такси. И бојата му е погодена

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1658
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #3 на: 23 Јануари 2025, 00:23:53 am »
Одличен тест, супер возилце, идеално за низ град, ова е единствената реална намена на електричи возила. Мали, ефтини, да не загадуваат. Полн погодок направиле Кинезите.

И да не заборавам, фотографиите се перфекција!

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2227
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #4 на: 23 Јануари 2025, 08:22:59 am »
Kакво такси дали има снага со еден а не 5тмина внатре да влечи.Не знам зошто веќе станува и се форсира на луѓето да имат (градско возило) па неможе во домот да има 5 возила и тоа за секоја намена купуваш возило и се знае ова стана секое семејство возен парк да има 100илјади евра 5 различни возила, те градско,те селско,те крстараица и се повеке се сервира и наметнува тој тренд ако ова вреди 20илјади евра тогаш купи Витара за 20 илјади евра па имаш се во него и ке одиш кај сакаш и на планина и во град.Намена на овие возила нели е домет да седнеш 400 км до Белград да извозиш или 20 илјади евра фрлени од мичурин до ситимол да се вози човек.Зошто да дадам 20 илјади евра за вакво возило?! образложи ми детално молим лепо

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1326
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #5 на: 23 Јануари 2025, 11:00:00 am »
Снага има 90 коња се например 10 повеќе од Пезетка ( Полски Фиат) кој беше едно од главните такси возила и никаков проблем со претовар и приколи дури.
Ништо не се форсира. Дома имате на пример едно возило кое е „за везден“ и секаде ама заради независност на брачните партнери (деца по тениси, курсеви одбојки балет.. швалер :) ), треба уште едно. Градско. Ако можеш да си дозволиш 20К за друго возило, и имаш приклучок на струја дома, коректно решение од 80 МКД/100 км потрошња.
Овие возила не треба да премашуваат 15К Евра и ќе се возат ко тротинети. Барем дур имаме цена на струја таква каква што имаме.

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2227
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #6 на: 23 Јануари 2025, 11:25:58 am »
Баш така порано за швалерај беа кучиња шетање сеа поради магла , деца на курс да се однесат….. Упрао си другар

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #7 на: 23 Јануари 2025, 11:38:35 am »
Идејата за колава е добра, но мислам дека е многу голема. 4м е. Треба да е 3м, слично со Toyota IQ само да е електрично.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3802
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #8 на: 23 Јануари 2025, 16:13:28 pm »
За такси е топ. Со вратен ДДВ ќе биди околу 18к.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 285
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #9 на: 01 Февруари 2025, 19:35:32 pm »
Изгледа многу интересно, само не ми е јасно како им го дозволуваат ова, типичен Андроид систем кој воопшто не е безбеден за користење во возило.

Има ли некои регулативи? Пример споредете со Android Auto/Car Play, овде 100 пати повеќе возачот треба да обрнува внимание за да кликне копче, не пак да најде некоја команда...


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14048
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #10 на: 02 Февруари 2025, 22:00:33 pm »
Изгледа многу интересно, само не ми е јасно како им го дозволуваат ова, типичен Андроид систем кој воопшто не е безбеден за користење во возило.

Има ли некои регулативи? Пример споредете со Android Auto/Car Play, овде 100 пати повеќе возачот треба да обрнува внимание за да кликне копче, не пак да најде некоја команда...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Volvo користи Android...

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 285
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #11 на: 03 Февруари 2025, 11:00:33 am »
Изгледа многу интересно, само не ми е јасно како им го дозволуваат ова, типичен Андроид систем кој воопшто не е безбеден за користење во возило.

Има ли некои регулативи? Пример споредете со Android Auto/Car Play, овде 100 пати повеќе возачот треба да обрнува внимание за да кликне копче, не пак да најде некоја команда...

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Volvo користи Android...

не зборувам за позадинскиот систем, туку за UI-то. Не може таблет команди да имаш во автомобил, гледај колку се мали иконите и копчињата.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3802
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #12 на: 03 Февруари 2025, 11:14:02 am »
По нерамен коловоз каде што се мрда колата лево десно, треба ептен концетрација да насочиш кон тоа да стисниш некое копче на екранот, што е ужасно решение.

Не знам зошто ова е легално а зборење на мобилен е нелегално.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #13 на: 03 Февруари 2025, 17:53:08 pm »
По нерамен коловоз каде што се мрда колата лево десно, треба ептен концетрација да насочиш кон тоа да стисниш некое копче на екранот, што е ужасно решение.

Не знам зошто ова е легално а зборење на мобилен е нелегално.
Сигурно битните команди се со големи копчиња. Тоа е само апликација. Ама вака па е мнооооогу подобро од Android Auto каде андроид опциите ти се укинати а овде ти се достапни

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1103
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Box 42.3 kWh Launch Edition
« Одговори #14 на: 03 Февруари 2025, 19:04:45 pm »
По нерамен коловоз каде што се мрда колата лево десно, треба ептен концетрација да насочиш кон тоа да стисниш некое копче на екранот, што е ужасно решение.

Не знам зошто ова е легално а зборење на мобилен е нелегално.
Сигурно битните команди се со големи копчиња. Тоа е само апликација. Ама вака па е мнооооогу подобро од Android Auto каде андроид опциите ти се укинати а овде ти се достапни

Контролите за климата се гледаат на средина и се минијатурни. Претпоставувам за да го добиеш целосниот интерфејс за климата треба да кликнеш прво на тоа, па после да ги бараш подесувањата на нов екран.

На М2ката првпат имам екран со touch, го користам само кога стојам. Во движење строго физички копчиња/iDrive knob, инаку е претешко.