Автор Тема: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection  (Прочитано 2599 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14336
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #30 на: 19 Јануари 2025, 01:39:34 am »
42 000€ за 1.5 мотор во мтрвачки ххл сандук.
Осве ИТ сектор,друг не плаќа за ова возило таа цена.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #31 на: 19 Јануари 2025, 07:23:50 am »
@yarre za poveke deca monovolumen shto e mrtva kategorija veke e podobro od bikoj koj SUV od ovaa klasa.
Citronot so go vozam ima poveke mesto za sedishta od kodiaqot kako tvojot. Gepek na citronot e 690 ili 650l mislam i toa ima poveke mesto te kako iskoristliv prostor.

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1326
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #32 на: 19 Јануари 2025, 09:15:17 am »
Мене ме интересира една битна работа, дали новиот Кодиак ги има оние заштитните гумени лајсни што излегуваат кога ги отвараш вратите, како кај Кодиакот на @yarre ? :)

Ги има, само нашиот дистрибутер не ги форсира, ако не му кажеш ги сакам. Овој новиов што го возев ги имаше. Фенси се ама штитиш туѓа кола односно раат ја допираш во тесно. Секако не служат за тебе (твојот кодиак) да го заштитат.

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8726
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #33 на: 19 Јануари 2025, 10:07:01 am »
Јас добив впечаток дека служат да ги заштитат вратите на Кодиакот првенствено.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14048
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #34 на: 19 Јануари 2025, 18:41:41 pm »
Го немам возено само седнав два пати во него, еднаш во Млада Болеслав и еднаш кај нас во салон. Единствена замерка имам за тоа колку го имаат намалено видното поле. Имаш голема шофершајбна ама заради аеродинамиката е поставена под поголема косина и кога ќе се додаде ретровизорот и екранот видното поле е драстично намаелно. Не дај боже некоја елкичка да ставите на ретровизор :)

Иначе реално ова се зема или 2.0 Tsi или 2.0 Tdi.

1.5 Tsi може ама со ABT мапа (не губете гаранција) и 190 коња

Дај детали за мапата, каде, колку миљарди? 😀

1000 евреи.  Мииислам дека Порше ја бркаат таа работа. @andrej_111 можеби повеќе знае за ABT...и тоа дека важела гаранција.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1436
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #35 на: 19 Јануари 2025, 20:52:10 pm »
Тој 1.5 TSI колку е тињест, треба од салон да го продаваат со друга мапа!

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3873
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #36 на: 20 Јануари 2025, 00:11:20 am »
Тој 1.5 TSI колку е тињест, треба од салон да го продаваат со друга мапа!

Потполно се слагам.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1436
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #37 на: 20 Јануари 2025, 08:39:22 am »
Јас од прва рака кажувам и тоа што го имам во најлесната варијанта. Можам да замислам што е во другиве поголеми....
Само да не се разбереме погрешно. Никад нема да го ставам позади TDI.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3873
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #38 на: 20 Јануари 2025, 08:54:50 am »
И јас кажувам од прва рака, го возам во Леонот, што исто така е донекаде лесна варијанта, особено споредбено со џиповиве или со Суперб. Али јас не би го ставил пред ТДИ. Пред тоа имав Леон 2.0 ТДИ и заради развивањето на снагата на дизелот, цела кола се осеќаше дека е многу по агилна и брза. Овој мотор е тотално безкарактерен и без да се запне малце или стави во "Спорт" се добива осет дека се вози атмосферец.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14048
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #39 на: 20 Јануари 2025, 09:54:53 am »
Торк кривата е рамна, затоа така се понаша.

Забрзување барем кај Октавија, сигурно и кај Леонот е така, е сосема солидно.

Тоа ме нервира и мене и ако не се решам годинава да ја сменам, ќе јаде ремап дефинитвно. Ќе оди на 180-190 коња и најважното сакам да добијам подобра торк крива.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #40 на: 20 Јануари 2025, 09:59:28 am »
А зошто е проблем испораката на вртежен момент линеарно во голем опсег на вртежи, а не експлозивно во многу помал опсег на вртежи?
« Последно менување: 20 Јануари 2025, 10:46:27 am Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #41 на: 20 Јануари 2025, 10:54:33 am »
И јас кажувам од прва рака, го возам во Леонот, што исто така е донекаде лесна варијанта, особено споредбено со џиповиве или со Суперб. Али јас не би го ставил пред ТДИ. Пред тоа имав Леон 2.0 ТДИ и заради развивањето на снагата на дизелот, цела кола се осеќаше дека е многу по агилна и брза. Овој мотор е тотално безкарактерен и без да се запне малце или стави во "Спорт" се добива осет дека се вози атмосферец.
Види ова што вика Карпат дека веќе излегла мапа. Тоа би требало да го трансформира комплетно моторот. Тој кутриот е прегушен од сите можни страни сега...

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #42 на: 20 Јануари 2025, 10:59:59 am »
На ABT не мапа, пигибек е.


Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1103
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #44 на: 20 Јануари 2025, 11:47:36 am »
А зошто е проблем испораката на вртежен момент линеарно во голем опсег на вртежи, а не експлозивно во многу помал опсег на вртежи?

Затоа што на 1.5TSI не е линеарна и не испорачува максимален обртен момент на високи обртаи. :)

Torque curve-от најмногу потсеќа на класичен дизелаш, држи peak torque од 2000-3500 вртежи и после тоа нагло опаѓа. Најверојатно ради мала турбина што не може да издржи толку boost на високи вртежи, пошто и со ремап се дешава истото.

Проблемот е дека ги нема високите бројки на обртен момент од дизелаш, па не се осеќа ништо.

Пример:

1.5 TSI


2.0 TSI во 8ица GTI


Иако и овој опаѓа после 5000 вртежи претпоставувам пак ради турбото, пак има полинеарен delivery.

Не сум возел 1.5TSI ама ептен личи ко мртов мотор. :)