Автор Тема: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX  (Прочитано 1636 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #15 на: 15 Декември 2024, 10:01:17 am »
Istiot muabet beshe Korejskite kako ke gi zatvorat germanskive proizvoditeli pa eve se prezivuva

Убаво се сеќавам, немаше ваков страв. Зошто? Затоа што производството што беше возможно во Ј.Кореа во тој период, не можеше да се носи со европските.

Кина сега може без проблем да го преплави цел Европски пазар со поевтини, а и поквалитетни возила.

Ништо до 40 000 евра нема да може да се носи со нив, а тоа е најголем дел од пазарот. Не мислам само на приватни возила, збораме и за флотна продажба.

Моментот кога ќе развијат (а ќе развијат) мрежа за поддршка и сервис низ Европа, пиши пропало на многу брендови.

Веќе затвораат фабрика вака, тек кога ќе се укотват.

А за да преминат сите бариери, ќе отворат фабрики во Словачка и Унгарија и ќе ги продавааат како Корејците Made in EU.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #16 на: 15 Декември 2024, 10:08:25 am »
Пушти им cv на пса може ќе ти се потрефи па да ги спасиш

Едино можат да се спасат ако почнат да даваат коли за без пари...


Во Коларадо лизинг на 500е со нула долари учество и нула долари рата. Се плаќа дамо sales tax.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #17 на: 15 Декември 2024, 10:28:18 am »
Istiot muabet beshe Korejskite kako ke gi zatvorat germanskive proizvoditeli pa eve se prezivuva

Убаво се сеќавам, немаше ваков страв. Зошто? Затоа што производството што беше возможно во Ј.Кореа во тој период, не можеше да се носи со европските.

Кина сега може без проблем да го преплави цел Европски пазар со поевтини, а и поквалитетни возила.

Ништо до 40 000 евра нема да може да се носи со нив, а тоа е најголем дел од пазарот. Не мислам само на приватни возила, збораме и за флотна продажба.

Моментот кога ќе развијат (а ќе развијат) мрежа за поддршка и сервис низ Европа, пиши пропало на многу брендови.

Веќе затвораат фабрика вака, тек кога ќе се укотват.

А за да преминат сите бариери, ќе отворат фабрики во Словачка и Унгарија и ќе ги продавааат како Корејците Made in EU.


Затоа европските производители веќе решија да не продаваат коли за народот, него коли кои примарно се насочени за богата клиентела. За неколку години ги зголемија цените за 50% на сите возила, вградувајќи ги истите мотори стари 10-15 години, со некое еко елемент што намалува цо2 од 120 на 117 г. Порано голф беше кола што ја купува работникот (не збориме за високо квалификувана високо платена работна сила), сега голф кошта 40к евра а нуди ист мотор што го нудат уназад 15 години и платформа што ја делат со уште 100 други модели (research and development исплатен, преплатен дури од што се копи пејст сите коли сменето само изглед).

Да не збориме што уште нудат 2 години стандардна гранација, е*ен фен да купиш од но нејм бренд ќе ти дадат подолга гаранција. Нека ги обврзат да нудат 10 години гаранција, или 300к км, па нека ги продаваат по цените по кои ги продаваат, штом сакаат висок профит, гарантирај дека тие пари си ги вложил во тестирање и дизајнирање на високо квалитетни издржливи компоненти.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5920
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #18 на: 15 Декември 2024, 12:13:47 pm »
Да се самоцитирам од друга тема
Шо пра со овај дизајн сите производители…

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8960
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #19 на: 15 Декември 2024, 12:49:00 pm »
Istiot muabet beshe Korejskite kako ke gi zatvorat germanskive proizvoditeli pa eve se prezivuva

Убаво се сеќавам, немаше ваков страв. Зошто? Затоа што производството што беше возможно во Ј.Кореа во тој период, не можеше да се носи со европските.

Кина сега може без проблем да го преплави цел Европски пазар со поевтини, а и поквалитетни возила.

Ништо до 40 000 евра нема да може да се носи со нив, а тоа е најголем дел од пазарот. Не мислам само на приватни возила, збораме и за флотна продажба.

Моментот кога ќе развијат (а ќе развијат) мрежа за поддршка и сервис низ Европа, пиши пропало на многу брендови.

Веќе затвораат фабрика вака, тек кога ќе се укотват.

А за да преминат сите бариери, ќе отворат фабрики во Словачка и Унгарија и ќе ги продавааат како Корејците Made in EU.


Aj ke praime muabet za 10 godini zdravje. Kinezite edino moze da bidat nekakov razumen izbor so elektrucnite. Drugo nishto posebno ke gi ima ama nema da zemat jak del.

Eve ona tiggo pro max kako i da e imeto ima ubava cena za tolkavo kolishte ama za tie pari ima normalna kola so malce pomalku oprema shto realno ja koristish, i taka ke si tera.

Za kvalitet ke vidime siguren sum deka ke bidat solidni ne se somnevam

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #20 на: 15 Декември 2024, 13:06:52 pm »
Кинезите не се доволно поефтини за да ги есапи некој.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8960
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #21 на: 15 Декември 2024, 13:19:28 pm »
Prava recenica vo situacijava

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #22 на: 15 Декември 2024, 13:32:04 pm »
Дури и најдобриот кинез ќе те за*ебе на некое ќоше:



Цитат

 this regard, it’s worth comparing the SU7 Max to a similar vehicle—like the Porsche Taycan Turbo. It weighs 5,119 pounds and has 616 hp. Those are very similar figures to the SU7 Max which weighs 4861 pounds and has 673 hp. However, they have very different brake setups. Xiaomi doesn’t include the size of the SU7’s brakes on its official spec sheets, but more on that later. What we do know is that it’s rocking four-piston brakes up front with those rather small pads and cast iron ventilated rotors.

In contrast, the Taycan Turbo has larger six-piston calipers up front, and four-piston calipers at the rear, with 410 mm (16.14 inch) front rotors, as a guide. The Taycan Turbo S doesn’t add any more power, but it steps up to 10-piston calipers up front and larger 420 mm (16.5-inch) ceramic rotors for even better performance. At the bottom end of the range, even the 321-horsepower base Taycan has bigger brakes than the SU7 Max.
https://www.theautopian.com/how-did-this-600-horsepower-ev-sports-car-end-up-with-smaller-brakes-than-a-honda-cr-v/
Може тек да замислиш кај све шпараат на ефтините канти што се продаваат по светов.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1007
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #23 на: 15 Декември 2024, 14:25:26 pm »
Дури и најдобриот кинез ќе те за*ебе на некое ќоше:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Цитат

 this regard, it’s worth comparing the SU7 Max to a similar vehicle—like the Porsche Taycan Turbo. It weighs 5,119 pounds and has 616 hp. Those are very similar figures to the SU7 Max which weighs 4861 pounds and has 673 hp. However, they have very different brake setups. Xiaomi doesn’t include the size of the SU7’s brakes on its official spec sheets, but more on that later. What we do know is that it’s rocking four-piston brakes up front with those rather small pads and cast iron ventilated rotors.

In contrast, the Taycan Turbo has larger six-piston calipers up front, and four-piston calipers at the rear, with 410 mm (16.14 inch) front rotors, as a guide. The Taycan Turbo S doesn’t add any more power, but it steps up to 10-piston calipers up front and larger 420 mm (16.5-inch) ceramic rotors for even better performance. At the bottom end of the range, even the 321-horsepower base Taycan has bigger brakes than the SU7 Max.
https://www.theautopian.com/how-did-this-600-horsepower-ev-sports-car-end-up-with-smaller-brakes-than-a-honda-cr-v/
Може тек да замислиш кај све шпараат на ефтините канти што се продаваат по светов.

Мене ми е чудно што Брембо дозволиле нивното лого да биде на ова ставено.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #24 на: 15 Декември 2024, 14:38:23 pm »
Дури и најдобриот кинез ќе те за*ебе на некое ќоше:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Цитат

 this regard, it’s worth comparing the SU7 Max to a similar vehicle—like the Porsche Taycan Turbo. It weighs 5,119 pounds and has 616 hp. Those are very similar figures to the SU7 Max which weighs 4861 pounds and has 673 hp. However, they have very different brake setups. Xiaomi doesn’t include the size of the SU7’s brakes on its official spec sheets, but more on that later. What we do know is that it’s rocking four-piston brakes up front with those rather small pads and cast iron ventilated rotors.

In contrast, the Taycan Turbo has larger six-piston calipers up front, and four-piston calipers at the rear, with 410 mm (16.14 inch) front rotors, as a guide. The Taycan Turbo S doesn’t add any more power, but it steps up to 10-piston calipers up front and larger 420 mm (16.5-inch) ceramic rotors for even better performance. At the bottom end of the range, even the 321-horsepower base Taycan has bigger brakes than the SU7 Max.
https://www.theautopian.com/how-did-this-600-horsepower-ev-sports-car-end-up-with-smaller-brakes-than-a-honda-cr-v/
Може тек да замислиш кај све шпараат на ефтините канти што се продаваат по светов.
Во ера кога оние кои глумат автомобилски инженери во фабриктие кои произведуваат коли, а реално се само маркетинг staff, го надминуваат разумот со скапи кочници, суспензија и подвозија кои чинат колку половина куќа, мораме да се вратиме на основните принципи на инженерството: доволно добро е доволно добро.

Зошто да ставаме кочници од 7000 евра, кога еден паметен сензор може да ја намали силата на моторот кога кочниците ќе прегреат од 800 на 250кс? Автомобилот не треба да биде лабораторија на тркала, туку рационална машина која служи на возачот, а не обратно.

Се треба да е направено најпросто што може, но не препросто.

Реалноста е дека 250 коњски сили се повеќе од доволно за 99,9% од ситуациите. Дали ги користиме сите тие резерви на автопатот помеѓу Скопје, Охрид или Солун? Ретко. Нам ни требаат тие дополнителни сили само во кратки моменти: при претекнување на угорнина, при претицање на кратки линии – ситуации кои траат по неколку секунди. Наместо кочници, нека се вика Overtake Button, и нека нуди 800кс за 10 секунди, потоа пауза од 3 минути. Пак нема потреба од ладење на мотор од 800кс, кочници од 800, гуми за 450кмч... Ништо. Кола, како кола. Обичен Фокус STLine само со 250кс. Цела америка вози така, за третина од парите ние што ги даваме. Они не кочат?

Затоа е непотребно да се инсистира на автомобили кои се како суперспортски болиди. Болидите имаат правила кои ги ограничуваат да имаат „толце“ коњи. Да може да бираат ќе отидеа х50 од тоа што имаат сега. Мекларен Ф1 има кочници кои се доволни и за „автомобил од 250кс“, без скапи глупирања. Зошто да не ги ставиме тие технологии на еден практичен дизел со 250кс со голем багажник и цена од 18,990 евра, и потрошувачка од 5л?

Сложеноста е лесна, едноставноста е вистински предизвик.

И не, не викам дека кинеските автомобили не чинат. Ни дека чинат! Ама работите се прости, и ефтини, и едноставни. Тежиште ниско, тивка кабина, крута шасија, голем гепек, 250кс, потрошња 5-6л, ефтина димензија на гуми...

Техничката генијалност лежи во тоа да се направи само она што е неопходно, но совршено.

Така треба да гледаме на автомобилите: разумно, практично, и без непотребен спектакл. Оние кои возат во реалниот свет го знаат тоа.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #25 на: 15 Декември 2024, 14:54:47 pm »

Така треба да гледаме на автомобилите: разумно, практично, и без непотребен спектакл. Оние кои возат во реалниот свет го знаат тоа.

Ееее шуќур муабетов, тоа е тоа. Све друго е драпај си мадиња.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1007
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #26 на: 15 Декември 2024, 15:08:45 pm »
........

Проблемот е што на SU7 Max НЕ Е доволно добро, како што може да се заклучи од многуте видеа од тест возења кај што им откажуваат кочниците сред возење.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #27 на: 15 Декември 2024, 16:17:20 pm »

Така треба да гледаме на автомобилите: разумно, практично, и без непотребен спектакл. Оние кои возат во реалниот свет го знаат тоа.

Ама Узми шаоми братеу, боље е од порше гајтан, поише коњове, за 2 пати поефтино, кинеско е ама боље е. Освен коа ќе те потепа у некоја бандера јер му стаиле кочници од точак а коњови од ракета. Кинезите не се разумни. Да напраат и они разумно практично и без спектакл, ќе кошта у најмала рака ко КИА или Хјундаи. Кинезот е штетник. Нема тој штетник да пројде кај западноевропеецот. Има разумно, практично и без спектакл кај Дачиа, затоа и се продава ко луда у Европа.
Кинезите сите се застапени по европските земји, ама не им иде продажбата толку розево колку што се ефтини. Нека си седат таму у Азија и нека учат уште малку за Европа и УСА.




Мене ми е чудно што Брембо дозволиле нивното лого да биде на ова ставено.

И јас прво тоа се прашав, ама очигледно е кинеската дивизија на Брембо, која им направила кочници по нивни спецификации. Иако овдека гледам дека има огромна неискористена површина на плочката, можело барем дупло поголема површина да се употреби.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #28 на: 15 Декември 2024, 16:47:01 pm »
Нека учат од УСА иначе од Европа нема што да се учи освен коли од 100кс со кочници од кола од 300кс. Буквално. Се забораивме од намалување мотори...

Ај среќа се сменија некои работи во woke коливе, може ќе имаме среќа.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #29 на: 16 Декември 2024, 00:23:11 am »
Дури и најдобриот кинез ќе те за*ебе на некое ќоше:

Буквално важи за секој производител.

Да почнам од Алфа да завршам со Шкода.

За секој модел постојат сериозни дефекти или лош инжинеринг.

Одбери било кој модел од А до Ш, ќе ти излистам катаљон потенцијални сериозни дефекти или нешто што влијае на безбедноста, дали биле кочници, воздушни перници, сензори, TPS,  батерии, мењачи, ...