Автор Тема: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX  (Прочитано 1638 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #30 на: 16 Декември 2024, 00:40:47 am »
Уу, полека со изјавиве :) Едно е сериозни дефекти поради лош дизајн, а друго е да ти инсталира пола брејкпад у шепата :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #31 на: 16 Декември 2024, 13:15:29 pm »
Имаше муабети дека не било толку страшно малите плочки на Шаоми пошто дел од кочењето е регенеративно, и за нормална експлоатација биле доволни,
проблемот излегувал ко ќе ја однеси некој колата на патека и нормално дека ќе рикнат после неколку јаки кочења.

Во Порше мислеа и на тоа и затоа тие немаат проблеми, колку пари толку музика.  :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #32 на: 16 Декември 2024, 13:42:56 pm »
Секако, 600кс+ кола за нормално возење. Да да...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #33 на: 16 Декември 2024, 13:51:14 pm »
Не знам јас, ама арно му прат, јас дури и добоши назад би му ставил и фејк клешти на добошите.  :o  ;D

Отсутен Memento

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 27
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #34 на: 16 Декември 2024, 18:21:08 pm »
Амблемот и фелните се очобол. Кога ќе се откажат од вакви футуристички глупости? Останатото ми е ок, онака коцкасто габаритно изгледа. Доволно за да се излаже жена ти дека си купил „џип“.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #35 на: 16 Декември 2024, 18:53:23 pm »
Амблемот и фелните се очобол. Кога ќе се откажат од вакви футуристички глупости? Останатото ми е ок, онака коцкасто габаритно изгледа. Доволно за да се излаже жена ти дека си купил „џип“.
"Дека си ѝ купил џип."

Зошто инаку која е логиката... Поентата е да купам Wrangler дизел и да го "протнам" дека е практичен. А не ова. Ова секако проаѓа секаде.

P.S. или Jeep Grand Wagoneer.

Отсутен Memento

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 27
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #36 на: 16 Декември 2024, 19:44:21 pm »
Амблемот и фелните се очобол. Кога ќе се откажат од вакви футуристички глупости? Останатото ми е ок, онака коцкасто габаритно изгледа. Доволно за да се излаже жена ти дека си купил „џип“.
"Дека си ѝ купил џип."

Зошто инаку која е логиката... Поентата е да купам Wrangler дизел и да го "протнам" дека е практичен. А не ова. Ова секако проаѓа секаде.

P.S. или Jeep Grand Wagoneer.

Дизајниве ги прават на база на најмал заеднички содржател... просечната жена или маж потешко разликува џип од кросовер.

Така да вин-вин е за производителите - таа ги обожава дека се „џипасти“ и ѝ задоволуваат некоја вродена потреба за безбедност... тој си прави бајрам на паметот дека e скоро просторна/јака како џип (а неќе караван и не може да си дозволи нов СУВ).

Најдобар пример: Range Rover Evoque.

По мене жално е да се гледа како изумираат седаните, караваните и хечовите. C5 II  :'(

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #37 на: 16 Декември 2024, 19:56:36 pm »
Уу, полека со изјавиве :) Едно е сериозни дефекти поради лош дизајн, а друго е да ти инсталира пола брејкпад у шепата :)

Или дефектни Takata воздушни, 2008 или 2009 Тојота и заглавување на педалот за гас па мамички и бабички се лепеа ко муви,.. CVT-a, автоматици, да не почнувам со BMW и со апетитот за кинење ланчиња, ... Има многу шо да се збора..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #38 на: 16 Декември 2024, 21:23:07 pm »
Пак ќе кажам, лош дизајн, но не поради екстремно и очигледно шпарање. Поготово не кај Таката а уште помалце кај тетките што патосницата ќе им се уплетка у педаљите (и не знаат на кочница мушки да нагазат). Овде брате, јасно ти е дека е намерен underengineering умешан. И на инжењерине јасно им е дека е фејл кочницата (или барем плочките во најмала рака). А не само тоа, туку и да видиш какви подвозја имаат кинескине СУВ-ои, греота, жал да те фати.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #39 на: 16 Декември 2024, 21:49:16 pm »
Ама не, кинезите се најдобри и маме ќе ебат на сите со продажба. Не знам што толку се палат многумина на кинезите, кога скоро ништо саглам не искочило од кај нив за масовна купувачка. Дека се подобрени се, ама да се споредуваат со веќе постоечки брендови, поготово добро етаблирани, премногу е рано.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #40 на: 17 Декември 2024, 01:03:17 am »
Пак ќе кажам, лош дизајн, но не поради екстремно и очигледно шпарање. Поготово не кај Таката а уште помалце кај тетките што патосницата ќе им се уплетка у педаљите (и не знаат на кочница мушки да нагазат). Овде брате, јасно ти е дека е намерен underengineering умешан. И на инжењерине јасно им е дека е фејл кочницата (или барем плочките во најмала рака). А не само тоа, туку и да видиш какви подвозја имаат кинескине СУВ-ои, греота, жал да те фати.

Да не навлегувам во детали, ама сериозни безбедносни проблеми беа тие што ги наведов.

А што се однесува до подвозјата, сподлив едно видео Kia Sportage vs Geely Atlas/Starray. Од она што можев да видам Geelyто беше далеку подобро во секој поглед.

Една ластовичка не носи пролет ама поентата е што Кинезите мислам дека сериозно ќе згазат во Европа за брзо, бидејќи европјаните дремеа на уши 2015-2022 (после дизелгејт и после евтините кредити 2020/2022) како и очајничките обиди за ребрендирање во преиум брендови дури забегуваат како Jaguar.

Кааааако и да е... Ќе биде интересно

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43718
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #41 на: 17 Декември 2024, 01:40:47 am »
Живи били па видели. Јас мислам дека имаат уште фурни леб да јадат, а кога ќе ги изедат, веќе цените ќе им бидат не баш толку атрактивни. Ем, отварањето на фабрики во Европа не значи ефтини продукти, во Европа е скап работникот, не е како во Кина.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #42 на: 17 Декември 2024, 01:50:02 am »
Скап е сега за сега,со сите кризи и масовни испуштања од работа,ќе стани доста поевтин и ќе црнчи по 12 саати смена  да исполни норма.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8960
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #43 на: 17 Декември 2024, 05:14:48 am »
Skap e rabotnikot i vo Kina. Samo Indija ostana

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Citroen C3 1.2 PureTech 100 MAX
« Одговори #44 на: 17 Декември 2024, 07:16:31 am »
Во Кина ќе одиме да црнчиме.

Mене овој Цитрон повеќе ме бендисува него јајцето претходно, само маската внатре некако висока ми се гледа на слики.