Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: Sarach на 19 Декември 2011, 02:29:15 amЦитат: Deni на 18 Декември 2011, 12:23:15 pmПочнаа да се јавуваат грешките. Кога на се ќе ускратиш нормално дека ќе се добие катастрофален резултат од возилото. Тоа е очекувано, посебно од Хјундаи кои се први да си ја набилдаат колата на хартија.Марките како Хјундаи кои се трудат да го направат најефтиното и најускратеното возило на пазарот, всушност прават и други компании да се однесуваат н атој начин. Најдобар пример имав вчера при посета на салонот на Цитроен и споредба на Ц3 и ДС3. Разликата меѓу тие коли е околу 3000 евра, грубо. Значи реалниот Цитроен е ДС3 кој е она што Цитроен може да го направи и го прави. Тоа возило е ремек дело и вајарско је дело природе. Од друга страна Ц3 е последица на компаниите кои ускратуваат од сва живо и и ја вадат душата на колата. Целата срж ја вадат, да не речам корнат од своите возила за да бидат конкурентни со марките кои се цареви во ускратувањето. Од сивоста на Ц3, и прекрасноста и генијалнооста на ДС3 може детално да заклучиме што придонеле компаниите како Киаундаи во светов. Ускратувањето никогаш нема да резултира со добра кола, за кое основен пример е Хјундаи. За среќа голем број производители не го тангираат тој одвратен дел од пазарот на ускратување, а дел пак (како Цитроен) прават две класи на возила. Една за оние кои уживаат во колата и сакаат да возат вистински Цитроен, а друга за оние кои би се замислиле дали Ц3 или Хјундаи нуди повеќе за парите.Тоа е причината зошто најголемиот дел од познавачите на автомобили ги мразат лошите марки како Хјундаи.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Potpolno se soglasuvam so tebe. I jas vo nekoi temi ja spomnav ovaa teorija ma OVIE WANNABE kompanii kako KIA Hyuandai i Chery, krati krati krati do koski.... Ми текнува, ама слободно искажи ако имаш некакво искуство. Мене ептен зошто бев во Цитроен и ја согледав мрачната страна на кратењето. П.С. Ептен ти ја пофалија свадбата.
Цитат: Deni на 18 Декември 2011, 12:23:15 pmПочнаа да се јавуваат грешките. Кога на се ќе ускратиш нормално дека ќе се добие катастрофален резултат од возилото. Тоа е очекувано, посебно од Хјундаи кои се први да си ја набилдаат колата на хартија.Марките како Хјундаи кои се трудат да го направат најефтиното и најускратеното возило на пазарот, всушност прават и други компании да се однесуваат н атој начин. Најдобар пример имав вчера при посета на салонот на Цитроен и споредба на Ц3 и ДС3. Разликата меѓу тие коли е околу 3000 евра, грубо. Значи реалниот Цитроен е ДС3 кој е она што Цитроен може да го направи и го прави. Тоа возило е ремек дело и вајарско је дело природе. Од друга страна Ц3 е последица на компаниите кои ускратуваат од сва живо и и ја вадат душата на колата. Целата срж ја вадат, да не речам корнат од своите возила за да бидат конкурентни со марките кои се цареви во ускратувањето. Од сивоста на Ц3, и прекрасноста и генијалнооста на ДС3 може детално да заклучиме што придонеле компаниите како Киаундаи во светов. Ускратувањето никогаш нема да резултира со добра кола, за кое основен пример е Хјундаи. За среќа голем број производители не го тангираат тој одвратен дел од пазарот на ускратување, а дел пак (како Цитроен) прават две класи на возила. Една за оние кои уживаат во колата и сакаат да возат вистински Цитроен, а друга за оние кои би се замислиле дали Ц3 или Хјундаи нуди повеќе за парите.Тоа е причината зошто најголемиот дел од познавачите на автомобили ги мразат лошите марки како Хјундаи.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)Potpolno se soglasuvam so tebe. I jas vo nekoi temi ja spomnav ovaa teorija ma OVIE WANNABE kompanii kako KIA Hyuandai i Chery, krati krati krati do koski....
Почнаа да се јавуваат грешките. Кога на се ќе ускратиш нормално дека ќе се добие катастрофален резултат од возилото. Тоа е очекувано, посебно од Хјундаи кои се први да си ја набилдаат колата на хартија.Марките како Хјундаи кои се трудат да го направат најефтиното и најускратеното возило на пазарот, всушност прават и други компании да се однесуваат н атој начин. Најдобар пример имав вчера при посета на салонот на Цитроен и споредба на Ц3 и ДС3. Разликата меѓу тие коли е околу 3000 евра, грубо. Значи реалниот Цитроен е ДС3 кој е она што Цитроен може да го направи и го прави. Тоа возило е ремек дело и вајарско је дело природе. Од друга страна Ц3 е последица на компаниите кои ускратуваат од сва живо и и ја вадат душата на колата. Целата срж ја вадат, да не речам корнат од своите возила за да бидат конкурентни со марките кои се цареви во ускратувањето. Од сивоста на Ц3, и прекрасноста и генијалнооста на ДС3 може детално да заклучиме што придонеле компаниите како Киаундаи во светов. Ускратувањето никогаш нема да резултира со добра кола, за кое основен пример е Хјундаи. За среќа голем број производители не го тангираат тој одвратен дел од пазарот на ускратување, а дел пак (како Цитроен) прават две класи на возила. Една за оние кои уживаат во колата и сакаат да возат вистински Цитроен, а друга за оние кои би се замислиле дали Ц3 или Хјундаи нуди повеќе за парите.Тоа е причината зошто најголемиот дел од познавачите на автомобили ги мразат лошите марки како Хјундаи.(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Abe sekoj so svojata muva na kapata....Ali edno e sigurno...Namerno ili nenamerno, autata denes u globala se sranje.
Abe tuka e sekoj so svojata muva na kapata....Ali edno e sigurno...Namerno ili nenamerno, autata denes u globala se sranje...japanci, germanci ili korejci...nebitno.
Хјундаи немаат проблем со перничињата. Хјундаи имаат проблем со „колите“.
Што канта е тоа што има 8 воздушни перничиња, а ниедно не се отвара при директен судир?
Цитат: Stratro на 19 Декември 2011, 22:20:19 pmAbe tuka e sekoj so svojata muva na kapata....Ali edno e sigurno...Namerno ili nenamerno, autata denes u globala se sranje...japanci, germanci ili korejci...nebitno.Amen, brother! Ова на Твитер би идело као „#umoevreme колите ги правеа као коли, а не модни аксесоари“
jas znam, ama ne smeam da kazam. Mu vetiv na zero
Hyundai is recalling more than 200,000 Veracruz and Santa Fe SUVs for an airbag failure.