Почнаа да се јавуваат грешките. Кога на се ќе ускратиш нормално дека ќе се добие катастрофален резултат од возилото. Тоа е очекувано, посебно од Хјундаи кои се први да си ја набилдаат колата на хартија.
Марките како Хјундаи кои се трудат да го направат најефтиното и најускратеното возило на пазарот, всушност прават и други компании да се однесуваат н атој начин. Најдобар пример имав вчера при посета на салонот на Цитроен и споредба на Ц3 и ДС3. Разликата меѓу тие коли е околу 3000 евра, грубо. Значи реалниот Цитроен е ДС3 кој е она што Цитроен може да го направи и го прави. Тоа возило е ремек дело и вајарско је дело природе.
Од друга страна Ц3 е последица на компаниите кои ускратуваат од сва живо и и ја вадат душата на колата. Целата срж ја вадат, да не речам корнат од своите возила за да бидат конкурентни со марките кои се цареви во ускратувањето.
Од сивоста на Ц3, и прекрасноста и генијалнооста на ДС3 може детално да заклучиме што придонеле компаниите како Киаундаи во светов. Ускратувањето никогаш нема да резултира со добра кола, за кое основен пример е Хјундаи. За среќа голем број производители не го тангираат тој одвратен дел од пазарот на ускратување, а дел пак (како Цитроен) прават две класи на возила. Една за оние кои уживаат во колата и сакаат да возат вистински Цитроен, а друга за оние кои би се замислиле дали Ц3 или Хјундаи нуди повеќе за парите.
Тоа е причината зошто најголемиот дел од познавачите на автомобили ги мразат лошите марки како Хјундаи.