На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.
Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.
Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.
Така е Саше, се слагам бескорисна е работата на @zeroSignal
Далеко од бескорисна, во главно сите ауто новинари тука некаде се со рецензиите. Неможе да очекуваш како на South Park да ги зафркават колите и да си прават мајтап и да хејтаат во ревјуата.
Ама, ќе прочиташ неколку ревјуа,
ќе ги читаш и меѓу редови, и на крај ќе седнеш ке повозиш и ќе одлучиш дали е тоа кола како за тебе.
На пример, кога ќе прочитам дека „возилото налага опуштено возење“ или „поопуштен пристап“ Сосем доволно дати стане јасно дека нема баш некои перформанси.
Реално, и стварно моторот е сосема доволен, за просечен европеец. Најчесто тоа се чуѓе што немаат ни појма каков е моторот во нивното пежо, или колку оди од 0 до 100. Не ги интересира. Сакаат да стигнат од А до Б, и да се фалат колку модерно џипче имаат. Ако видат дека е слабо, дека не им прави ќеиф, нормално, ќе го продадат после 5-6 години од кога убаво ќе го измалтретираат, и нема да видат дали ги очекуваат сериозни дефеци понатаму.
Не е ова кола за македонец што сака да се силе на автопат, да му биде фамилиарно возило во наредните 15 години, освен редовен сервис друго ништо да не чепка, и после 20тата година сеуште да биде во добра состојба возилото за кога ќе го продаде да не изгуби многу од вредноста, и да го продаде брзо.
Претпоставувам сите сакаат како и јас, Тестовите да бидат малку по брутални по директни и без влакна на јазикот, па можеби и малку субјективни. Може дури и малко хејт ако е потребно. Би сакал, ама...