Автор Тема: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT  (Прочитано 3038 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6745
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #30 на: 05 Септември 2024, 20:50:22 pm »



Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #31 на: 09 Септември 2024, 14:43:31 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6745
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #32 на: 09 Септември 2024, 14:46:05 pm »
Човекот живее од тоа, ако земе реално да пишува нема да им се допадне многу. И он е свесен дека не го бива моторот, ама шо да праи, навикнат е северџанот на слатки приказни.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4221
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #33 на: 09 Септември 2024, 15:21:25 pm »
Ја возам 1.0 TSI во Golf Sportsvan, кој до 100ка иде за 10.5 секунди, 3008-цава иде за 10.2 и за мене лично како за фамилијарно ауто е ок, не би ми сметало.
Тоа што ми смета е безобразната цена и плус тежината на колава ради електричниот мотор и малата батерија, заради која не се добива ништо плус. Хибридот му доаѓа дека е за движење на дополнителната тежина на возилото. А заради поголемата тежина па се трошат гуми побрзо па за тоа ќе има поголем трошок.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #34 на: 09 Септември 2024, 17:44:55 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #35 на: 09 Септември 2024, 19:43:40 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.

Така е Саше, се слагам бескорисна е работата на @zeroSignal

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6745
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #36 на: 09 Септември 2024, 19:48:03 pm »
Нормално дека е бескорисна. На крај ќе купиш кола шо и се свиѓа на женати.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #37 на: 09 Септември 2024, 19:50:31 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.

Така е Саше, се слагам бескорисна е работата на @zeroSignal

Мило ми е што се слагаме. Ако продолжиме вака да се слагаме можеме да се пишеме за брзо и братучеди на Фејсбук.  :-X

Еве сега прашање на иста тема. Дали ти твојата кола (која што не ја знаеме зошто нема тема а си член на форум за возила - како што кажа ти) ја купи само врз основа на тестови од интернет?
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #38 на: 09 Септември 2024, 20:02:30 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.

Така е Саше, се слагам бескорисна е работата на @zeroSignal

Мило ми е што се слагаме. Ако продолжиме вака да се слагаме можеме да се пишеме за брзо и братучеди на Фејсбук.  :-X

Еве сега прашање на иста тема. Дали ти твојата кола (која што не ја знаеме зошто нема тема а си член на форум за возила - како што кажа ти) ја купи само врз основа на тестови од интернет?

Еве ти контра прашање - која беше мојата поента на постот на кој реплицираше и како има директна поврзаност со твојата поента?

Ајде еве објасни ми ја твојата поента, бидејќи не ја разбирам. Ок е секоја глупост што ќе ја пише рецензент, бидејќи луѓето ионака треба да тестираат сами коли? Тоа сакаш да кажеш?

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #39 на: 09 Септември 2024, 20:32:07 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.

Така е Саше, се слагам бескорисна е работата на @zeroSignal
Далеко од бескорисна, во главно сите ауто новинари тука некаде се со рецензиите. Неможе да очекуваш како на South Park да ги зафркават колите и да си прават мајтап и да хејтаат во ревјуата.
Ама, ќе прочиташ неколку ревјуа, ќе ги читаш и меѓу редови, и на крај ќе седнеш ке повозиш и ќе одлучиш дали е тоа кола како за тебе.
На пример, кога ќе прочитам дека „возилото налага опуштено возење“ или „поопуштен пристап“ Сосем доволно дати стане јасно дека нема баш некои перформанси.
Реално, и стварно моторот е сосема доволен, за просечен европеец. Најчесто тоа се чуѓе што немаат ни појма каков е моторот во нивното пежо, или колку оди од 0 до 100. Не ги интересира.  Сакаат да стигнат од А до Б, и да се фалат колку модерно џипче имаат. Ако видат дека е слабо, дека не им прави ќеиф, нормално, ќе го продадат после 5-6 години од кога убаво ќе го измалтретираат, и нема да видат дали ги очекуваат сериозни дефеци понатаму.
Не е ова кола за македонец што сака да се силе на автопат, да му биде фамилиарно возило во наредните 15 години, освен редовен сервис друго ништо да не чепка, и после 20тата година сеуште да биде во добра состојба возилото за кога ќе го продаде да не изгуби многу од вредноста, и да го продаде брзо.


Претпоставувам сите сакаат како и јас, Тестовите да бидат малку по брутални по директни и без влакна на јазикот, па можеби и малку субјективни. Може дури и малко хејт ако е потребно. Би сакал, ама...

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #40 на: 09 Септември 2024, 21:02:47 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.

Така е Саше, се слагам бескорисна е работата на @zeroSignal

Мило ми е што се слагаме. Ако продолжиме вака да се слагаме можеме да се пишеме за брзо и братучеди на Фејсбук.  :-X

Еве сега прашање на иста тема. Дали ти твојата кола (која што не ја знаеме зошто нема тема а си член на форум за возила - како што кажа ти) ја купи само врз основа на тестови од интернет?

Еве ти контра прашање - која беше мојата поента на постот на кој реплицираше и како има директна поврзаност со твојата поента?

Ајде еве објасни ми ја твојата поента, бидејќи не ја разбирам. Ок е секоја глупост што ќе ја пише рецензент, бидејќи луѓето ионака треба да тестираат сами коли? Тоа сакаш да кажеш?

Тестирањето и рецензирањето на било што, меѓу што и коли ти дава една широка представа за тоа што нуди производот и во кој граници е.
 
Заради тоа ете има и бројки за тие работи што се нај споредливи кај колите како што се големина на багаж, забрзување до 100, максимална брзина, должина, меѓуоскино итн.... Неможе тестерот да ти каже ваа кола ќе ви биде топ, зошто за секој е различно што е тоа добро и брзо.
Еве кај мене минатата колата забрзуваше за 5.3 до 100 и според мене тоа е задоволително добро, за некој што вози Порше е споро, за некој што вози Пежо 1.2 ќе биде пре брзо и непотребно ама неможе рецензентот да пишува колата е брза за вој, спора за тој, тамам за оној.

И, најбитното, дали на некој му треба забрзување за 5сек до 100 за да може Зеро да пише дека колата е тамам па да и се даде Амин? Не. Секој сам си решава што му треба и колку му треба и неможе заради тоа било кој рецезент да каже дали нешто е добро или не. Ете и @brm brm убаво објасни.

Еве и за телефони пример, има мал милион видови на телефони па никој што рецензира не кажал вој телефон е добар и купујте го, вој не е добар.

А зошто го квоутнав постот, па тука се крена паника дека мора да се даде строго напатствие кон некој што го чита тестот дали да ја купи колата. Јас те прашав тебе, дали ти ја купи твојата кола строго според ривју од интернет? Скроз на тема беше прашањето.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #41 на: 09 Септември 2024, 22:04:54 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.

Така е Саше, се слагам бескорисна е работата на @zeroSignal

Мило ми е што се слагаме. Ако продолжиме вака да се слагаме можеме да се пишеме за брзо и братучеди на Фејсбук.  :-X

Еве сега прашање на иста тема. Дали ти твојата кола (која што не ја знаеме зошто нема тема а си член на форум за возила - како што кажа ти) ја купи само врз основа на тестови од интернет?

Еве ти контра прашање - која беше мојата поента на постот на кој реплицираше и како има директна поврзаност со твојата поента?

Ајде еве објасни ми ја твојата поента, бидејќи не ја разбирам. Ок е секоја глупост што ќе ја пише рецензент, бидејќи луѓето ионака треба да тестираат сами коли? Тоа сакаш да кажеш?

Тестирањето и рецензирањето на било што, меѓу што и коли ти дава една широка представа за тоа што нуди производот и во кој граници е.
 
Заради тоа ете има и бројки за тие работи што се нај споредливи кај колите како што се големина на багаж, забрзување до 100, максимална брзина, должина, меѓуоскино итн.... Неможе тестерот да ти каже ваа кола ќе ви биде топ, зошто за секој е различно што е тоа добро и брзо.
Еве кај мене минатата колата забрзуваше за 5.3 до 100 и според мене тоа е задоволително добро, за некој што вози Порше е споро, за некој што вози Пежо 1.2 ќе биде пре брзо и непотребно ама неможе рецензентот да пишува колата е брза за вој, спора за тој, тамам за оној.

И, најбитното, дали на некој му треба забрзување за 5сек до 100 за да може Зеро да пише дека колата е тамам па да и се даде Амин? Не. Секој сам си решава што му треба и колку му треба и неможе заради тоа било кој рецезент да каже дали нешто е добро или не. Ете и @brm brm убаво објасни.

Еве и за телефони пример, има мал милион видови на телефони па никој што рецензира не кажал вој телефон е добар и купујте го, вој не е добар.

А зошто го квоутнав постот, па тука се крена паника дека мора да се даде строго напатствие кон некој што го чита тестот дали да ја купи колата. Јас те прашав тебе, дали ти ја купи твојата кола строго според ривју од интернет? Скроз на тема беше прашањето.

Леле релативизирања до максимум. Во тој случај што рецензира уопште, он е само еден човек што анализира еден модел со едно ниво на опрема, секој човек сака различни модели на опрема и мотори, што и да каже автоматски не е релевантно за мене.

Среќа не постојат коливе во вакум, па можеш објективно да гледаш (ако сакаш), како членови што пишаа поназад. Дополнително во другата рецензија што троши 9.5л во град се гледа како ефикасен 1.2ка.

Инаку кај телефони не навлегувај со безвезни муабети, сите рецензии се да кажат дали телефонот е добар сам по себе или добар апгрејд на постоечки модел.

Едит - да ти одговорам на прашањето, јас рецензии читам/гледам од доверливи извори. За мене ако некој пише 9.5 во град е ефикасен мотор, автоматски сите други тврдења ми стануваат сомнителни и престанувам да читам од тој извор.

Од Балканскиве го следам само Jura Se Fura, заради забавен фактор и заради тоа што е без влакна на јазик.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6745
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #42 на: 09 Септември 2024, 22:12:09 pm »
И за Јура нема лоша кола, или па ја не сум ја глеал таа емисија.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #43 на: 09 Септември 2024, 22:12:31 pm »
На сите ни е јасно дека малолитражните мотори се мн тапа али тоа е, џабе расправање и објаснување.

Абе на сите, освен на тие кои тестираат и ги читаат луѓе.

Кој планира да дава 30-40к за кола од џеб ќе седне ќе ги проба. Ако даде па 40к за кола без да ја проба тогаш и заслужува да има таква.

Така е Саше, се слагам бескорисна е работата на @zeroSignal

Реално, и стварно моторот е сосема доволен, за просечен европеец. Најчесто тоа се чуѓе што немаат ни појма каков е моторот во нивното пежо, или колку оди од 0 до 100. Не ги интересира.  Сакаат да стигнат од А до Б, и да се фалат колку модерно џипче имаат.

Добро извини, ваков примерок ако зимаме на луѓе што сака да стигне од А до Б дај му било што освен Алфа Ромео и ќе му биде доволен, па нека е мерцедес и со 300.000 километри.

Сакаш да кажеш дека не може објективно да зборуваме дали некој мотор во X модел е добар/лош?

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Тест: Peugeot 3008 MHEV GT
« Одговори #44 на: 09 Септември 2024, 22:12:51 pm »
И за Јура нема лоша кола, или па ја не сум ја глеал таа емисија.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Си пуштил во позадина и не си слушал.