Автор Тема: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...  (Прочитано 755531 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44369
  • Il Moderatore
Се согласувам, сите тие работи му ги препуштам на мајсторот кој ќе си брка работа, а јас само пари ќе му дадам. Мое е да се осигурам да биде поефтино од официјален кољач и да биде со добри и квалитетни делови, за кои ќе гарантира мајсотрот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
Не мора лично ти да идеш, има луѓе кои се занимаваат со тоа за ситен надоместок ;)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Така за на брат ми аудито кога требаше мењач го земавме за само 200 евра, му порачавме на еден дечко што иде стално за Бугарија, во моментот толку да го најдеш кај нас беше научна фантастика. Нормално во цената е ставено и соодветна частенка.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
Луѓе со 42.000денари има 3 мотори да сменам,а не сервис да ја направам...
Зеро,нема потреба воопшто да се оди до Грција,ако деловите чинат 200 евра во Грција на таа сума ке дадеш уште 20-30+ евра(зависи од чоекот шо ти ги носи) и за еден ден се тука...
Стиг 200.000км се малку за менување на ланче освен ако сакаш да го смениш превентивно,на пример кај БМВ и на 500.000 нема гајле...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Митсубиши Лансер 2008-

Потисна ламела во Мак Ауто Стар -







45 000ден.

Здраво и ПРИЈАТНО!!

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Има луѓе стално што идат за Грција и Бугарија. Ако знаеш некој таков не е лоша комбинација...


Токму тоа ми беше муабетот, цената е толкава за делови донесени од човек кој оди по набавки два пати неделно. Одење до солун само за еден сет ребрасти секако дека не е исплатливо. Истите тие делови тој ги носи во продавница каде што чинат 12 000 денари.
Епа сеа ако не те мрзи да свртиш еден телефон ќе си заштедиш 2 илјадарки.

Луѓе со 42.000денари има 3 мотори да сменам,а не сервис да ја направам...
Зеро,нема потреба воопшто да се оди до Грција,ако деловите чинат 200 евра во Грција на таа сума ке дадеш уште 20-30+ евра(зависи од чоекот шо ти ги носи) и за еден ден се тука...
Стиг 200.000км се малку за менување на ланче освен ако сакаш да го смениш превентивно,на пример кај БМВ и на 500.000 нема гајле...

Нормален сервисен интервал на ланчето му е од прилика 200 до 250 000 зависи од производител до производител, е сега ние што викаме абе нема гајле не се кини дури не се растропа не го менувам, така можеш да менуваш и ребраст на 150 000 наместо на 90 000км на среќа возење.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16758
  • Keep it 100
@Осмица
Оф оф, а мене па скапо ми беше 10к за пежото ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000
За Интеграта clutch kit ме чинеше 300 евра, од Макпетрол :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14721
  • Пудингот на шоферството
На Рено 5 1.6Д првпат сменавме ребраст на 120-130Ккм,ставивме нов го плативме најскапо(не се сеќавам колку беше цената) оригинален незнам како незнам шо,знаеш колку км издржа...Од Битола до Тополчани(на пола пат до Прилеп),ја тргавме колата назад до Бт,си го ставивме фабричкиот и го сменавме кога го зарибав Реното на 200+км....А ланче,нема да сменам додека не го видам ланчето низ блокот да излези  :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
За Интеграта clutch kit ме чинеше 300 евра, од Макпетрол :)

Тоа не е многу. Освен ако не ме лажат овие таксистиве нешто....

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
На Рено 5 1.6Д првпат сменавме ребраст на 120-130Ккм,ставивме нов го плативме најскапо(не се сеќавам колку беше цената) оригинален незнам како незнам шо,знаеш колку км издржа...Од Битола до Тополчани(на пола пат до Прилеп),ја тргавме колата назад до Бт,си го ставивме фабричкиот и го сменавме кога го зарибав Реното на 200+км....А ланче,нема да сменам додека не го видам ланчето низ блокот да излези  :D ;D

Хахаха абе добро ако возиш лада жигули на неа и да се скини ребраст не удираат вентилите во клиповите така да уште поарна е од ланче ;D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10000

Тоа не е многу. Освен ако не ме лажат овие таксистиве нешто....

Таксисти ли ти кажале, јас мислев ти си прашал. Од такви муабети се доаѓа до заклучок дека јапанците се скапи за одржување. Едните зборат на памет дека е скапо, другите кажуваат цени за германци али заменски делови, не ОЕМ и разликата искача огромна :)

Пиши им mail или јави се и прашај си ;)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11811
  • Архитект
Па тогаш му ја имаа врaтно колата од сервис и затоа знаеше цена.

Иначе за мојата има уште време за ламелата, тел 16 000 ги поминува ;D ;D

« Последно менување: 09 Март 2012, 16:20:09 pm osmica8 »

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3960
stig ne me svaćaj pogrešno, ama cenive koj ti gi kažuvaš za servis kaj privaten majstor (vk.22000), otprilika taa beše vkupnata cena za istiot servis na Megan so 1.9 dti vo ovlasten servis, a 15000 kaj privaten majstor (delovi - rebrast, zategači, klinest.....so se rabotna raka) i toa pazi zboruvam za Reno koj go bie glas deka e skap za održuvanje.
+1
Стално слушам муабети Рено изгор ова она, кога муабетот е дека никој нејќе да каже колку плаќа за сервис за неговиот Фолксваген :) Цените за оджување на Рено и Фолксваген се исти па можеби и тие на Фолксваген се поскапи! Само народов уште си мисли дека ова е времето на Голф 1!

Редовен сервис и филтрите се доста поефтини, зборам за сервиси правени во Рено овластениот и VAG Овластениот во Македонија. И уште една работа, знам во твојата тема ти го смени ребрастиот на 60ккм, кај ТДИ го мењаат на 100ккм, така да и тоа не е мала разлика ако правиш повеќе км од просекот во мк. Сеа фала богу разликите во цените не се огромни, но за нијанса поефтино е основното одржување.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
800 евра е сет ламела потисна за Ланцер, на службеново тоа прво му откажа ( и едино )