Автор Тема: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...  (Прочитано 754365 пати)

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
A nie so nemame rebrast ;D ;D ;D so prajme za klecanje

Отсутен Driver

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
42.000 мкд е сервис за ребраст за Леон 1.9 ТДИ.

Во КАДИС ли е толку? Ако не се лажам вујко ми алтеата ја носи во порше бидејки биле нешто поевтини

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Јес да промена на ребрасти опфаќа и затезачи ролери и слично, али што е многу многу е. На Алфа покрај затегачите и каишот за тие пари можеш и нов варијатор да убациш кој кошта околу 10 000 денари.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
и свеќици :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
и уште една Алфа!













Тролололололо ;D ;D ;D ;D ;D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
42.000 мкд е сервис за ребраст за Леон 1.9 ТДИ.

Во КАДИС ли е толку? Ако не се лажам вујко ми алтеата ја носи во порше бидејки биле нешто поевтини

Да, некоја таква цена ми кажаа пред 4 години кога требаше да го правам сервисот. На крај го правев и јас во Порше, за ~30.000. Би ја побарал сметката за точно да кажам, али знам дека тогаш се менуваше све по список - каиши, затегачи, ролери, пумпа за вода, дрн-дрн..

Кај приватен мајстор не би требало да кошта повеќе од 18-20.000.

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Кај приватен мајстор кошта 12 000 денари, деловите коштаат 10 000 денари во нив спаѓаат: затегач, два мали ролери, еден голем ролер водна пумпа и ребраст каиш.
Зборам за деловите кои се потребни за конкретниот мотор што го имаше бившиот Леон на Зеро, во Порше мора да дерат толкав сервис мора да се одржава и да се плаќаат вработени ;)

A nie so nemame rebrast ;D ;D ;D so prajme za klecanje

Не се секирај, ланче се менува одприлика на 200 000 ама тогаш ќе ти дојде како 3 пати да си сменил ребраст.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 00:52:26 am zippo »

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
и уште една Алфа!
Тролололололо ;D ;D ;D ;D ;D
Трололо или не, ама за тие пари зимаш цел мотор со сменети каиши ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20804
Се зезам бе :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zippo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 443
.
« Последно менување: 05 Мај 2012, 00:52:35 am zippo »

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3466
stig ne me svaćaj pogrešno, ama cenive koj ti gi kažuvaš za servis kaj privaten majstor (vk.22000), otprilika taa beše vkupnata cena za istiot servis na Megan so 1.9 dti vo ovlasten servis, a 15000 kaj privaten majstor (delovi - rebrast, zategači, klinest.....so se rabotna raka) i toa pazi zboruvam za Reno koj go bie glas deka e skap za održuvanje.
+1
Стално слушам муабети Рено изгор ова она, кога муабетот е дека никој нејќе да каже колку плаќа за сервис за неговиот Фолксваген :) Цените за оджување на Рено и Фолксваген се исти па можеби и тие на Фолксваген се поскапи! Само народов уште си мисли дека ова е времето на Голф 1!

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Кај приватен мајстор кошта 12 000 денари, деловите коштаат 10 000 денари во нив спаѓаат: затегач, два мали ролери, еден голем ролер водна пумпа и ребраст каиш.
Зборам за деловите кои се потребни за конкретниот мотор што го имаше бившиот Леон на Зеро, во Порше мора да дерат толкав сервис мора да се одржава и да се плаќаат вработени ;)
 

stig ne me svaćaj pogrešno, ama cenive koj ti gi kažuvaš za servis kaj privaten majstor (vk.22000), otprilika taa beše vkupnata cena za istiot servis na Megan so 1.9 dti vo ovlasten servis, a 15000 kaj privaten majstor (delovi - rebrast, zategači, klinest.....so se rabotna raka) i toa pazi zboruvam za Reno koj go bie glas deka e skap za održuvanje.   

Толку е друже скапо евтино тоа е 10 000 денари коштаат тие делови донесени од Грција без да си набие цени некој зборувам за конкретниот мотор, за меганот дти не знам колку чинат деловите треба да проверам колку затегачи и ролери има и дали е водната пумпа на ребрасти.

Бек он топик муабетот ми беше за Сеат ова што го викаат голем сервис не е никаков голем сервис, ме интересира за смена на ребрасти како ќе напишат ''генерален ремонт'' смешни поими имаат.
Арно ама кога ќе прочита муштеријата ќе сеи помисли брее голем сервис за 100 евра кај го има тоа ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
А дали земате во предвид дека некој не сака да се заебава, да носи делови од Грција, па ај можни проблеми на граница, па тука може да се деси нешто да не одговара, па ај сликај се после. Кај се тука парите за гориво, зелен картон, ручек во Солун итн? Ако е разликата во цена голема, па да прифатам, ама за 100 евра разлика во цена, фала, не.

Аман со муабетите „од Грција“, „од Бугарија“, „од Таџикистан“. Некој не сака / нема нерви / нема време да се заебава со тие работи.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Има луѓе стално што идат за Грција и Бугарија. Ако знаеш некој таков не е лоша комбинација...