Автор Тема: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...  (Прочитано 715103 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14422
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4935 на: 18 Јуни 2025, 15:10:58 pm »
Во Хрватска, ниво на опрема Селектион Плус:

Povodom obilježavanja 130. rođendana marke Škoda, novi Kodiaq Plug-in Hybrid dolazi po posebnoj cijeni za već od 39.900 €. Popust je uračunat u cijenu.

Слична цена и акција имаат за Суперб.

Kај нас сигурно се преку 50к :D

Ohladi se malo, nemoj se vatrit na cijene Škode.

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6908
  • Бенве сие бенве
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4936 на: 18 Јуни 2025, 15:14:58 pm »
Пријател сака да зима Q5 2017-2019 Quattro му викав дека е попаметно да си земе нова кола, конкретно шкодава. Не сум бил во право.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3918
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4937 на: 18 Јуни 2025, 16:30:36 pm »
Во Хрватска, ниво на опрема Селектион Плус:

Povodom obilježavanja 130. rođendana marke Škoda, novi Kodiaq Plug-in Hybrid dolazi po posebnoj cijeni za već od 39.900 €. Popust je uračunat u cijenu.

Слична цена и акција имаат за Суперб.

Kај нас сигурно се преку 50к :D

Ohladi se malo, nemoj se vatrit na cijene Škode.

Кај нас не ни знаат дека им е 130ти роденден.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3921
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4938 на: 18 Јуни 2025, 19:06:06 pm »
Пријател сака да зима Q5 2017-2019 Quattro му викав дека е попаметно да си земе нова кола, конкретно шкодава. Не сум бил во право.


Sent from my iPhone using Tapatalk

2021 Гледа пријателот
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4939 на: 18 Јуни 2025, 20:18:57 pm »
Во Хрватска, ниво на опрема Селектион Плус:

Povodom obilježavanja 130. rođendana marke Škoda, novi Kodiaq Plug-in Hybrid dolazi po posebnoj cijeni za već od 39.900 €. Popust je uračunat u cijenu.

Слична цена и акција имаат за Суперб.

Kај нас сигурно се преку 50к :D

Кај нас Фабија 1.0 мпи ќе биде толку за некоја година

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6908
  • Бенве сие бенве
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4940 на: 18 Јуни 2025, 20:41:40 pm »
Пријател сака да зима Q5 2017-2019 Quattro му викав дека е попаметно да си земе нова кола, конкретно шкодава. Не сум бил во право.


Sent from my iPhone using Tapatalk

2021 Гледа пријателот
Тој не ми е пријател, нешто ко брат ми е, овој е друг, повозрасен човек. Ја мислев околу 30-32 ќе биде но е премногу.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен replay21

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4941 на: 22 Јуни 2025, 01:31:11 am »
Поздрав друштво,

Размислувам да купам нова Kia Sportage 1.6 DCT FWD со Concept ниво на опрема, па би сакал да прашам какви искуства имате вие околу самата кола, потрошувачката, одржувањето и слично?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9181
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4942 на: 22 Јуни 2025, 05:56:13 am »
Super ponuda koliceto e odlicno, ja da bi kupuval novo vozilo sega bez razmisluvanje bi ja kupil. Potrosuvacka sigurno vo grad e okolu 10l odvoreno sigurno neshto pomalce. Zavisi kako se vozi.
7 godini garancija imash Ic da ne mu ja mislish.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6751
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4943 на: 22 Јуни 2025, 08:39:24 am »
Slow car fast концептот им е ептен непознат на многу луѓе. Не е до забрзувањето, туку е до целиот пакет. Тоа Фиестиче со мал мотор со три цилиндри ме има насмеано како коли со два и три пати повеќе коњи. Едноставно е забавно. Мало, лесно, агилно, менува насока со ентузијазам, да ти мерак да седнеш и да се изнавозиш, без разлика колку трае забрзувањето од 0 до 100.

Една од причините зошто размислувам да си купам VW Up GTI.

Vw Up GTI не се вклопува во тој концепт slow car fast.  Ако веќе оправдуваме  мали мотори во тешки коли, како во Фокус од над 1300 кила со 1.0 мотор, тогаш Ап от треба да го таргетираш со 0.6 мотор и 60 70 коња а не кола од 900 кила со 115 коња.

Во реалност 1.0 тси треба да се става само во Ап, ама Европа не живее во реалноста па  за 10 години може ќе наложат 0.5 литарски мотори во Поло а една веспа на јамаха ќе има 650 кубика мотор.
Реалноста е дека веќе скоро после една декада може слободно да кажеме дека сите турбо три цилиндраши се повеќе од достојна замена за умрените 1.4 и 1.6 атмо.  Така да дали имало 650 кубика или 750 воопшто не е важно зошто сите забораваме што значеше на времето да возиш 1.4 атмо со НМ еднакви на нула.

Точно.
Јас можам да споделам искуство со возила со идентична сила, едната е турбо, другата е атмо.

Моето Браво 1.4 турбо 120 коња со 6 брзини
и
Службена Шкода Рапид 1.6 мпи 110 коња со 5 брзини на плин.

Рапидот едноставно е мртов, има 5 брзински менувач и сите брзини се долги, 5та му е идентична со 6та кај мене во Бравото.
Штом дојде успон, веќе не влече, класичен пример Велешко брдо пред Велес одма после мост на Вардар, тука возам 120 км/ч во 5та на 3000 вртежи со рапидот и едноставно не забрзува штом започне нагорнината, морам да вратам 4та и тек горе скрос на самото искачување успева докај 150-155 км/ч да стигне со крајни маки.

За разлика кај мене бравото во 6та на 120 км/ч исто така на 3000 вртежи нагоре забрзува без проблеми, немам потреба да му вратам 5та (која патем е и пократка од 4та во службениот рапид).
И пред да ми се контра-аргументира дека рапидот е со плин, само да кажам дека идентично влече и на бензин, и со клима, и без клима, едноставно мора да се гази ако сакаш да не губиш брзина, некаде на 3800 до 5000 вртежи е тоа. Испод 3800 вртежи едноставно е мртов мотор, џабе 1.6 110 коња го пишува.

Така да слична коњажа во мал турбо мотор секако оди подобро од слична коњажа од атмосферски мотор.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14422
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4944 на: 22 Јуни 2025, 09:33:15 am »
Поздрав друштво,

Размислувам да купам нова Kia Sportage 1.6 DCT FWD со Concept ниво на опрема, па би сакал да прашам какви искуства имате вие околу самата кола, потрошувачката, одржувањето и слично?

Потрошња во Скопје очекувај 10-12 градска, отворена 7-8. Ако ја штедиш можеби литар помалку.

Одржување, сега за сега сите одржуваат во овластен, а колку што знам Киа не се скапчии ко Порше Македонија во одржувањето

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1735
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4945 на: 22 Јуни 2025, 11:31:07 am »
Slow car fast концептот им е ептен непознат на многу луѓе. Не е до забрзувањето, туку е до целиот пакет. Тоа Фиестиче со мал мотор со три цилиндри ме има насмеано како коли со два и три пати повеќе коњи. Едноставно е забавно. Мало, лесно, агилно, менува насока со ентузијазам, да ти мерак да седнеш и да се изнавозиш, без разлика колку трае забрзувањето од 0 до 100.

Една од причините зошто размислувам да си купам VW Up GTI.

Vw Up GTI не се вклопува во тој концепт slow car fast.  Ако веќе оправдуваме  мали мотори во тешки коли, како во Фокус од над 1300 кила со 1.0 мотор, тогаш Ап от треба да го таргетираш со 0.6 мотор и 60 70 коња а не кола од 900 кила со 115 коња.

Во реалност 1.0 тси треба да се става само во Ап, ама Европа не живее во реалноста па  за 10 години може ќе наложат 0.5 литарски мотори во Поло а една веспа на јамаха ќе има 650 кубика мотор.
Реалноста е дека веќе скоро после една декада може слободно да кажеме дека сите турбо три цилиндраши се повеќе од достојна замена за умрените 1.4 и 1.6 атмо.  Така да дали имало 650 кубика или 750 воопшто не е важно зошто сите забораваме што значеше на времето да возиш 1.4 атмо со НМ еднакви на нула.

Точно.
Јас можам да споделам искуство со возила со идентична сила, едната е турбо, другата е атмо.

Моето Браво 1.4 турбо 120 коња со 6 брзини
и
Службена Шкода Рапид 1.6 мпи 110 коња со 5 брзини на плин.

Рапидот едноставно е мртов, има 5 брзински менувач и сите брзини се долги, 5та му е идентична со 6та кај мене во Бравото.
Штом дојде успон, веќе не влече, класичен пример Велешко брдо пред Велес одма после мост на Вардар, тука возам 120 км/ч во 5та на 3000 вртежи со рапидот и едноставно не забрзува штом започне нагорнината, морам да вратам 4та и тек горе скрос на самото искачување успева докај 150-155 км/ч да стигне со крајни маки.

За разлика кај мене бравото во 6та на 120 км/ч исто така на 3000 вртежи нагоре забрзува без проблеми, немам потреба да му вратам 5та (која патем е и пократка од 4та во службениот рапид).
И пред да ми се контра-аргументира дека рапидот е со плин, само да кажам дека идентично влече и на бензин, и со клима, и без клима, едноставно мора да се гази ако сакаш да не губиш брзина, некаде на 3800 до 5000 вртежи е тоа. Испод 3800 вртежи едноставно е мртов мотор, џабе 1.6 110 коња го пишува.

Така да слична коњажа во мал турбо мотор секако оди подобро од слична коњажа од атмосферски мотор.
It's all about the NM...

Конкретниот 1.6мпи има155NM во распон од неверојатни 200рпм, од 3.800-4.000рпм. Сите модерни турбо мотори, без разлика дизел или бензин, благодарение на турбината имаат максимален обртен момент достапен во доста широк распон од вртежите, најчесто од доста ниско, некаде дури и од 1.500рпм па до кај 3.500. секако ова варира од мотор до мотор, но сите производители гледаат тој распон да е во најчесто користените вртежи на моторот при нормално возење.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55074
  • Махер
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4946 на: 23 Јуни 2025, 18:46:23 pm »
Slow car fast концептот им е ептен непознат на многу луѓе. Не е до забрзувањето, туку е до целиот пакет. Тоа Фиестиче со мал мотор со три цилиндри ме има насмеано како коли со два и три пати повеќе коњи. Едноставно е забавно. Мало, лесно, агилно, менува насока со ентузијазам, да ти мерак да седнеш и да се изнавозиш, без разлика колку трае забрзувањето од 0 до 100.

Една од причините зошто размислувам да си купам VW Up GTI.

Vw Up GTI не се вклопува во тој концепт slow car fast.  Ако веќе оправдуваме  мали мотори во тешки коли, како во Фокус од над 1300 кила со 1.0 мотор, тогаш Ап от треба да го таргетираш со 0.6 мотор и 60 70 коња а не кола од 900 кила со 115 коња.

Во реалност 1.0 тси треба да се става само во Ап, ама Европа не живее во реалноста па  за 10 години може ќе наложат 0.5 литарски мотори во Поло а една веспа на јамаха ќе има 650 кубика мотор.
Реалноста е дека веќе скоро после една декада може слободно да кажеме дека сите турбо три цилиндраши се повеќе од достојна замена за умрените 1.4 и 1.6 атмо.  Така да дали имало 650 кубика или 750 воопшто не е важно зошто сите забораваме што значеше на времето да возиш 1.4 атмо со НМ еднакви на нула.

Точно.
Јас можам да споделам искуство со возила со идентична сила, едната е турбо, другата е атмо.

Моето Браво 1.4 турбо 120 коња со 6 брзини
и
Службена Шкода Рапид 1.6 мпи 110 коња со 5 брзини на плин.

Рапидот едноставно е мртов, има 5 брзински менувач и сите брзини се долги, 5та му е идентична со 6та кај мене во Бравото.
Штом дојде успон, веќе не влече, класичен пример Велешко брдо пред Велес одма после мост на Вардар, тука возам 120 км/ч во 5та на 3000 вртежи со рапидот и едноставно не забрзува штом започне нагорнината, морам да вратам 4та и тек горе скрос на самото искачување успева докај 150-155 км/ч да стигне со крајни маки.

За разлика кај мене бравото во 6та на 120 км/ч исто така на 3000 вртежи нагоре забрзува без проблеми, немам потреба да му вратам 5та (која патем е и пократка од 4та во службениот рапид).
И пред да ми се контра-аргументира дека рапидот е со плин, само да кажам дека идентично влече и на бензин, и со клима, и без клима, едноставно мора да се гази ако сакаш да не губиш брзина, некаде на 3800 до 5000 вртежи е тоа. Испод 3800 вртежи едноставно е мртов мотор, џабе 1.6 110 коња го пишува.

Така да слична коњажа во мал турбо мотор секако оди подобро од слична коњажа од атмосферски мотор.
It's all about the NM...

Конкретниот 1.6мпи има155NM во распон од неверојатни 200рпм, од 3.800-4.000рпм. Сите модерни турбо мотори, без разлика дизел или бензин, благодарение на турбината имаат максимален обртен момент достапен во доста широк распон од вртежите, најчесто од доста ниско, некаде дури и од 1.500рпм па до кај 3.500. секако ова варира од мотор до мотор, но сите производители гледаат тој распон да е во најчесто користените вртежи на моторот при нормално возење.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Еве да не се мачиш 2011-2013та објаснувано.
https://forum.carclub.mk/index.php?topic=9735.msg491152.msg#491152

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1451
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #4947 на: 23 Јуни 2025, 19:11:45 pm »
Има математичка/физичка правопропорционална зависност измеѓу моќност и обртен момент и вртежи во минута. P (моќност во kW) = (Обртен момент во Nm * RPM) / 9549. Значи кај 2 мотори, при исти вртежи, моторот со повеќе обртен момент на тие вртежи ќе произведува повеќе моќност и ќе биде побрз (без земање во предвид загуба на сила кај погон, значи под услов односот на брзините и погонот на тркала да се исти, и секако слична тежина).

Истата формула објаснува зошто дизел со поголем *максимален* обртен момент може да е поспор од бензинец кој има помал максимален обртен момент ама има 2000 екстра вртежи.