Па како ќе ви дадат субвенција од 3 илјади евра. Првин ќе поскапат колите за сума која би ја собрала државата а после со тие исти пари ќе субвенционираат. На крајот ќе испадни статус кво
Здравје за субвенциите.
Не е статус кво за сите возила. Еве пример да земеме 4 возила моментално:
1. Јарис Хибрид 80co2 15000еур
2. Јарис 1.0 117co2 9900еур
3. Ауди Q5 Tdi 144co2 50000еур
4. BMW 520д 119 co2 50000еур
Ситуацијата би дошла, заради цо2 да се фаворизира и ниска цена да се фаворизира:
1. Јарис Хибрид 80co2 14500еур, ако ете случајно се симне бог на земјата и има субвенција ќе е 11500еур.
2. Јарис 1.0 117co2 10100еур
3. Ауди Q5 Tdi 144co2 56000еур
4. BMW 520д 119 co2 53000еур
Грубо, сега зошто ги немаме сеуште точните пресметки. Ама кај оние возила што треба да се купуваат повеќе има некое намалување, ама па и бројот на такви возила е многу поголем. Од друга страна кај некои луксузни скапи возила има повисоки стапки. Но, и кај нив, ако имаат повеќе цо2 како што се SUV ќе има поголемо покачување, а ако се поаеродинамични и поефикасни како BMW5 ќе има помало зголемување. Мене искрено ме радува што SUV го јаде по 2 стапки, и по скапост и по co2 што би значело колку-толку поскапи цени, и по некое нормално возило повеќе да се продаде на сметка на SUV.