Да не ја тупиме и вртиме како киша око Крагујевац, да резонираме во кратки црти — колите се поефтини во Србија и тоа баш драстично, од парче пример 5 илјади евра па нагоре. Што е поскапо возило, поголем е попустот. Кај нас е сè обратно кога е во прашање бизнис или било што поврзано со купување на нови коли, без оглед на бренд и газдата кој ги увезува.
Сакам Volvo XC40 — во Србија е 34.990, кај нас 39.990. Исто сè, само разлика 400 км, Скопје–Белград.Тоа се 5 илјади евра. За разлика од други модели, цените одат и до 10 илјади евра зависно од опрема впрочем колите за балкан се исти со иста конфигурација горе доле се исто само цената е кај нас прескапа исто така има — јавно достапни информации, па погледнете, споредете ценовници опреми и слично.
Другачије и сликовито не знам како да објаснам. Факт е, од тоа што јас заклучив, дека колку е помал пазар, толку се поскапи возилата. Алчноста и болештијата во глава што ја имаат газдите кај нас се без ситка. Но добро е, 21 век е — човек може да се информира, да погледне и согледа и други варијанти. Не сме во ’43 година, па кој слушнал – слушнал што рекол спикер и тоа е тоа.Да те прават будала у 21 век при се на изволте и од сите аспекти е крајно ретардирано.
ДА СЕ НАДЕВАМЕ ДЕКА МЕНТАЛНИОТ СКЛОП И НА ПРОДАВАЧИТЕ И НА КУПУВАЧИТЕ ЌЕ СЕ ПРОМЕНИ. До тогаш, тоа е што е.
Зошто пишав тука xc40ка не вреди повеке од 33/34 илјади евра какви 40илјади евра никој не пие нафта.Кога им кажав еве ви толку нене толку е 39900 и тоа пред неколку месеци.Па објаснување бла бла бла увози ова она- абе ти нудам толку прифаќаш не прифаќам, да сте живи и здрави.Толку е не ти давам плус 5 илјади евра па не знам што да е, златен јсп...