Автор Тема: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...  (Прочитано 686875 пати)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9113
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2085 на: 09 Март 2017, 11:52:50 am »
реално муабетот за поквалитетни материјали дека октавијата има поквалитетни е диксутабилен.

ако зборувате за ентериерот, можеби нешто да, ама генерално за возилото како целина баш и не се сложувам со муабетот дека Октавија има поквалитетни материјали

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2086 на: 09 Март 2017, 12:18:14 pm »
Celava rabota mi zvuci kako, Skoda e pokvalitetna i bolja od Toyota.
Bravo za Skoda ako e taka.

Ili celava rabota deka e poeftina Corolava od Octaviata momentalno?

PS. Sepak da ne zaboravime deka Corola se proizveduva vo Turcija, sto mene licno mi e najbiten moment kaj nea. Toa znaci mnogu Turski dobavuvaci za plastiki, delovi, metali, stofovi...

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2087 на: 09 Март 2017, 12:22:42 pm »
I CH-R se proizveduva tamu, za cel svet. Nemora da znaci deka ako gi proizveduvaat Turcija deka se nekvalitetni

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29804
    • CARclub.mk
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2088 на: 09 Март 2017, 13:11:44 pm »
Доверливост и квалитет се сосема други работи. Тоа што акумулаторот летал, паѓале лајсни под прагови не се работи за потценување секако, но доверлив автомобил е тој што после 10 години нема да му смениш летва, 3 пати да менуваш стабилизатори, амортизери, гумици на вилушки секој 100.000 итн. па до некој поголем дефект од типот на менување полуосовина итн. Доверлив автомобил е тој што му менуваш редовно уље, филтри, каиши, свеќици, гуртни, сијалички првите 300.000км и ништо друго. Тојотата во ова поле генерално да не се лажеме е бр. 1

А доколку сакаш да добиеш поквалитетни материјали, потивок автомобил, поуправлив и интересен за возење несомнено октавијата е вистински избор.

Јас пак ќе се навратам на мојот став дека не мора ништо да е исклесано у камен. Татко ми имаше Корола хечбек од 2014-та, 1.4 D4D со 90 (или 95, не ми текнува) коња, купена нова. Досадна ко фрижидер, али моторчето беше супер.

Арно ама, на ~2000км турбината пушти душа, ничим изазвана. Си ја средија под гаранција, све тоа океј, ама не очекувавме дека нешто такво ќе се деси.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9113
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2089 на: 09 Март 2017, 13:23:57 pm »
Celava rabota mi zvuci kako, Skoda e pokvalitetna i bolja od Toyota.
Bravo za Skoda ako e taka.

Ili celava rabota deka e poeftina Corolava od Octaviata momentalno?

PS. Sepak da ne zaboravime deka Corola se proizveduva vo Turcija, sto mene licno mi e najbiten moment kaj nea. Toa znaci mnogu Turski dobavuvaci za plastiki, delovi, metali, stofovi...

што има врска каде се произведува. И Johnson Controls, LEAR тука шијат седишта што се вградуваат во многу поскапи коли. Така било тоа.

промена на материјал во аутомотив индустрија не оди така лесно, ај во турција пластиката и штофот се поефтини од таму ке земеме.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10990
  • 430i
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2090 на: 09 Март 2017, 13:32:20 pm »
во моментов најдобра понуда на цел свет е Октавија РС за 22 бона без ценкање (од залиха)
@zlatkoa дури кажа дека и сите бои ги имало на залиха

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2091 на: 09 Март 2017, 14:06:33 pm »
Segde se gleda da se namalat trosoci kolku moze poveke. Pa zosto Johnson Controls dojdoa ovde? I siguren si deka toa sto go pravat ovde e potpolno so ist kvalitet kako da receme vo Germanija-tropam.
A Turska plastika deka e ista so primer Slovacka ili Ceska, kazuvaj mu na nekoj koj e mnogu daleku od Turcija.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29804
    • CARclub.mk
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2092 на: 09 Март 2017, 14:09:23 pm »
Quality Control (односно квалитетот на финалниот производ) би требало да е ист, без разлика каде се произведува продуктот. Се додека се работи за добар бренд, секако.

Џонсон Контролс дојдоа овде заради евтина работна рака. Истата причина ради која одат и во Кина, Индија, и остали аутсорсинг-френдли земји.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6506
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2093 на: 09 Март 2017, 14:09:54 pm »
Доверливост и квалитет се сосема други работи. Тоа што акумулаторот летал, паѓале лајсни под прагови не се работи за потценување секако, но доверлив автомобил е тој што после 10 години нема да му смениш летва, 3 пати да менуваш стабилизатори, амортизери, гумици на вилушки секој 100.000 итн. па до некој поголем дефект од типот на менување полуосовина итн. Доверлив автомобил е тој што му менуваш редовно уље, филтри, каиши, свеќици, гуртни, сијалички првите 300.000км и ништо друго. Тојотата во ова поле генерално да не се лажеме е бр. 1

А доколку сакаш да добиеш поквалитетни материјали, потивок автомобил, поуправлив и интересен за возење несомнено октавијата е вистински избор.

Јас пак ќе се навратам на мојот став дека не мора ништо да е исклесано у камен. Татко ми имаше Корола хечбек од 2014-та, 1.4 D4D со 90 (или 95, не ми текнува) коња, купена нова. Досадна ко фрижидер, али моторчето беше супер.

Арно ама, на ~2000км турбината пушти душа, ничим изазвана. Си ја средија под гаранција, све тоа океј, ама не очекувавме дека нешто такво ќе се деси.
Вакви примери намерно не кажувам зошто мислам дека немаат ама баш никаква поента, зошто ова се случува ама буквално кај сите производители, никој не е имун на тоа. Затоа и постои гаранција, некој дава 2 некој дава 5 години. Кога збориме генерално во просек има причина зошто Тојота се вози насекаде на светот без исклучок. Сите ќе се согласиме дека се досадни возила ама па многу луѓе не ги занима тоа.

Најсмешно е кога ќе слушнам абе оној купи нов мерцедес/лексус и на 30.000 му рикна мењачот му го сменија под гаранција. Да, вакви работи се дешаваат и според мене не се главен индикатор за доверливост, особено првите 2-3 години. Ќе ти го расипе меракот краткорочно ама имаш гаранција. Да правиме конкретен муабет за доверливост после 7-8 години од искачање на нов модел. Е ако тогаш рикне турбина а си возел нормално е проблем, или треба да смениш летва, ти се расипало моторчето за прскање стакло, прозорите не се спуштаат и такви ситници што многу замараат - сите овие работи се прашање на доверливост каде што кај некои производители се случуваат многу помалку за разлика од други. Јапонците во овој поглед, особено Лексус и Хонда се на врвот.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29804
    • CARclub.mk
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2094 на: 09 Март 2017, 14:11:21 pm »
Се согласувам, од збор до збор. Затоа викам дека ништо не е исклесано у камен. И најквалитетниот бренд може да има проблеми, и најштуриот бренд може да се погоди да нема никакви проблеми.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9113
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2095 на: 09 Март 2017, 14:26:45 pm »
Segde se gleda da se namalat trosoci kolku moze poveke. Pa zosto Johnson Controls dojdoa ovde? I siguren si deka toa sto go pravat ovde e potpolno so ist kvalitet kako da receme vo Germanija-tropam.
A Turska plastika deka e ista so primer Slovacka ili Ceska, kazuvaj mu na nekoj koj e mnogu daleku od Turcija.

Батка, јас не ти кажувам каква е турската пластика

Тојота а и било кој реномиран автомобилски бренд не користи материјали локално туку така каде што има фабрика без било кој да го задоволи стандардот кој го поставува прозиводителот.

Пластиката во Турција ако задоволува стандард на Тојота, ке се вградува и во Англија

сигурен сум зошто LEAR шијат овде седишта за Јагуар па сега ти види.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2096 на: 09 Март 2017, 15:02:00 pm »
Jas rabotam vo proizvodstvo koe se prodava i tuka i izvoz, duri i zapadna Evropa.
Surovini se isti, no ako ima nekoja pratka so mal problem se koristi za kaj nas.
Gotov proizvod se kontrolira, no stalno i segde moze da se pogodi nekoja serija so nekoj problem. Sto mislite, kaj odat tie kolicini.
Ima situacii koga poradi nemanje izbor (nema drug materijal na zaliha, a proizvodstvo mora da tece) se vgraduva problematicnata surovina i za izvoz. A takvi momenti ima mnogu mnogu poveke so surovini koi se nabavuvaat od kaj nas, otkolku tie koi doagjaat od uvoz. Loklano mora da se nabavuva, najeftino e, e sega toa sto go nema ovde ide od drugo mesto. Kakvi zaebancii ima so nasi kopuci, auuuu.
E Turcija ja smetam bas kako kaj nas. Zatoa mi e muabetot deka zemjata na proizvodstvo ima golemo znacenje, barem za mene.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2097 на: 09 Март 2017, 15:05:37 pm »
Доверливост и квалитет се сосема други работи. Тоа што акумулаторот летал, паѓале лајсни под прагови не се работи за потценување секако, но доверлив автомобил е тој што после 10 години нема да му смениш летва, 3 пати да менуваш стабилизатори, амортизери, гумици на вилушки секој 100.000 итн. па до некој поголем дефект од типот на менување полуосовина итн. Доверлив автомобил е тој што му менуваш редовно уље, филтри, каиши, свеќици, гуртни, сијалички првите 300.000км и ништо друго. Тојотата во ова поле генерално да не се лажеме е бр. 1

А доколку сакаш да добиеш поквалитетни материјали, потивок автомобил, поуправлив и интересен за возење несомнено октавијата е вистински избор.

Јас пак ќе се навратам на мојот став дека не мора ништо да е исклесано у камен. Татко ми имаше Корола хечбек од 2014-та, 1.4 D4D со 90 (или 95, не ми текнува) коња, купена нова. Досадна ко фрижидер, али моторчето беше супер.

Арно ама, на ~2000км турбината пушти душа, ничим изазвана. Си ја средија под гаранција, све тоа океј, ама не очекувавме дека нешто такво ќе се деси.
Корола хечбек нема од 2014 година, има само седан и моторот е 1.4 д4д 90кс

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29804
    • CARclub.mk
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2098 на: 09 Март 2017, 15:08:31 pm »
Грешка, 2004-та. Мај бед.