@BraneMKD Индивидуална работа е тоа со сервисите и марката, повеќе е како ќе му се погоди среќата, праксата овде на форумот покажува инаку, особено последните месеци.
Еден глава не крена со трошење масла, затнати депеефи и шо ти не на секое, мислам за Тусон стануваше збор или нешто од таа групација. Си офрчил 30000 за ново возило, седиш на јајца и те ребрат од сервис дека се е океј,ти менуваат дел само, не ти решаваат проблем, успат тр колат за сервиси а ти не си рает оти го чекаш моментот кога ќе те остави на пат. Пари враќање назад или замена за возило не ти одобруваат, кога ќе илези од гаранција , мисли му ја уште толку.
Друг со сузуки ќе да беше свифт, штракаше корнеше, го убедуваа дека така требало, трет му цица литар масло на 1000км, нормално било.
Некој со шкода ќе да беше исто пред сега скоро, маки со мењачот и него го убедуваа дека така требало да биди,па ќе се правдаат.. ебате кола и ќеф и се.
Да му се погоди среќата само, брендот помалце битен, така испаѓа.
На темата, би одел и јас со Тусонот ,мн поличен повеќе опрема, некако поудобен ми е, се возам и во двете низ друштва, шкодата ми има некоја крутост во се.
Ако не ти игра улога потрошувачката, реално ќе лапа 8 - 10 на отворено и едната и другата. Ако сакаш економија, тогаш дизел, е за дизел дефинитивно Не на хјундаи,тогаш би одел со нешто на Шкода.